![]() |
Ik ben trouwens niet zo vaak dronken. Ik drink wel best vaak, maar dan meestal drie biertjes of zo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou de boodschappen voor vanavond en morgen zijn binnen. Denk ik. Er is weinig fris, dus iedereen drinkt gewoon wijn of bier :mad:
|
Of koffie dat mag ook :y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vermoed Fizzle en Kat.
|
Citaat:
Spoiler
huhu :( |
Citaat:
Citaat:
|
Iedereen die het na ons relaas over zielige landen nog niet wist hoeft het ook niet te weten! :nono:
|
Citaat:
|
criossantjes*O*
|
Meh, ik voel me een beetje... meh.
|
Citaat:
|
Chicka, gebruik jij Chrome?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar schapen zijn sgattig. |
Citaat:
|
Citaat:
En volgens mij is het wel duidelijk hoor, alleen niet expliciet. |
Lekker hoor Dani Filth, Cthulhu Dawn \m/ Jeugdsentiment!
|
Citaat:
|
WTF die stemacteurs van The Simpsons verdienden elke $400.000 per aflevering :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik overdrijf een beetje, natuurlijk ;) En ik heb zelf ook geen UC's, ook geen behoefte aan. Dus laat mij maar de Oude Zeur zijn ;) |
Ik ben nog nooit dronken geweest :o. Inmiddels wel al aangeschoten. En gisteren voelde ik de alchohol na een half glas wijn...
|
Ik ga ervandoor. Lunchen met pap in de stad. Tschüss!
|
Lord Abortion! Eigenlijk vind ik Midian van Cradle of Filth nog streeds leuk :bloos:
|
mijn pony is eindelijk weg. alleen ik vind mn voorhoofd niet echt mooi. maandag post ik wel een foto met nieuw haar.
|
Citaat:
|
Ah tof, vanavond met huisgenoot eten (y). Meestal zie ik überhaupt geen huisgenoten in het weekend. Dit weekend zijn er dus én huisgenoten thuis, én ik zie ze ook, én we gaan zelfs samen eten!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gister hadden mijn bff en sam een discussie over dieren eten. Volgens bff was het zielig om bepaalde dieren (zoals schattige konijntjes) te eten en dat kwam er bij sam niet in. Hij snapte niet waarom je daarin onderscheid zou maken. Toen haalde ze er nog huisdieren bij, dat je die toch ook niet op zou eten maar sam maakte haar duidelijk dat dat niets met het onderwerp te maken had.
afgetroefd door een 9 jarige met argumenten :cool: |
Citaat:
|
Mogguh.
|
|
:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|