![]() |
Oh fuck, ik word écht oud :(
|
Men, ik vind alle muziek die ik opzet stom! :s
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar het was heel gezellig met ouders en broertje, en ook met Bas en het was een goede dag :cool: Als m'n 25e levensjaar gemiddeld zo wordt klaag ik verder niet (Y)
|
|
Citaat:
Citaat:
|
Oh en bedankt voor je lieve berichtje vannacht Joris <3
|
Citaat:
|
De hamburger mag ik pas de 29e :(
|
Citaat:
|
Iets met mentaal er nog niet klaar voor en BLABLABLA :mad: :D
|
Ik snap echt niet dat jullie meer dan 24 uur achterelkaar met mensen om je heen kunnen zijn :D Ik zou er kkbrak van worden, zeker na een dag werken.
Kijk, vakantie van 10 dagen met 7 man is me wel gelukt, maar daar had ik op een moment ook wel zoiets van: nu even niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En zo'n vakantie vind ik ook gruwelijk, zelf in een weekendje weg ga ik vaak 'even een uurtje wandelen, ktnxbey.'' Is het nog wat geworden met dat opdrachtje trouwens? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou dat niet willen/trekken. :o Zoals Quis die hierboven ook zegt dat ze energie heeft gekregen van sociaaldoen en dingen, pff, ik word daar juist doodmoe van. |
Hallo allemaal! :)
|
Ik lees dat je een leuke verjaardag hebt Sann? (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Quis bleef logeren en vanmiddag stond Bas opeens onaangekondigd als verassing op de stoep <3 Daarna kwam mijn broertje en daar heb ik lekker mee bijgepraat en toen kwamen m'n ouders en hebben we hier vlakbij heel lekker gegeten. En nu is iedereen weg en ga ik lekker chillen (Y) En dan de 29e mijn échte feest :cool: (Y) |
Oh en ik heb voor het eerst in maaaaaanden weer eens fatsoenlijk gedanst en het was zo fijn en liefde en hmmmm. <3
Nu heb ik eindelijk de motivatie om -heel vervelend- allerlei proeflessen af te gaan om een goede leraar te vinden. :cool: |
Je vergeet OV-concessies :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar lieverd, ik vond het echt duizendgaaf, wat een goede verrassing <3 |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Mooi dat het fijn was .sann (Y)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Wat ben ik toch walgelijk blij, de laatste tijd, het begint me bijna tegen te staan. :D(N)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh en ik heb van Quis en Lorelei en Rationeel heel volwassen servies gekregen. Vet gaaf :cool:
|
Citaat:
Maar mooi dat je een fijne hebt gehad :cool: |
Nee zeg Quis, doe eens niet zo vréselijk blij (N)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat: