![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik dacht dat het wel algemeen bekend was dat ze bijna alleen donors gebruiken met hartaanvallen en van verkeersongelukken :o
|
Maar donors van verkeersongelukken hebben vaak toch ook te veel inwendige schade? :confused:
|
Ik vond dat eigenlijk wel logisch. Als iemand ziek is kun je geen organen gebruiken natuurlijk. Oude mensen lijkt me ook logisch :O dus dan blijft er niet zo veel over.
Er zijn vast wel dingen die niet beschadigd zijn bij auto ongelukken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen met zelfmoord :D
|
En die worden eerst nog compleet uit elkaar getrokken op zoek naar de doodsoorzaak toch? Om zeker te weten dat het zelfmoord was en niet moord?
|
Maar sowieso, Sarah zei toch ook al dat je na een paar uur die organen niet meer kan gebruiken :O? Want ik dacht ook, al die moordslachtoffers kun je ook mooi gebruiken :O maar die liggen altijd eerst dagen te wachten totdat er iemand naar gaat kijken, dus dan zijn ze toch al dood.
|
Mja, als iemand een pistool tegen z'n hoofd zet, dan zijn bijv. de longen vaak nog wel in goede staat. :P
Maarja, goed doorbloede organen zijn (voor hergebruik) wel een pré. Vandaar dat mensen in het ziekenhuis overlijden, vaak wel geschikt zijn omdat daarvan de organen vrij snel eruit gehaald kunnen worden. |
Citaat:
|
Ja maar ja :D dat duurt wel even voordat zo iemand óf gevonden wordt of totdat ze klaar met het lichaam zijn. Dan zijn al die organen allang dood (N)
En oh oh :( ik had eigenlijk 2 uur over, waarvan ik in ieder geval 1 uur wou leren maar het is niet gelukt. Mijn hoofd zit helemaal vol met Griekenland. In ieder geval ga ik nu maar naar college in de hoop daar nog wat van te leren :Y! |
Citaat:
Dat is wel dubbel asociaal eigenlijk. Geef je al zo'n troep en verdriet, ben je ook nog eens onvindbaar en dus niet geschikt voor hergebruik. Tssss. |
|
Citaat:
|
Ello!
|
Ik ben donor. Wil niet naar de wetenschap tenzij er nog een speciale reden voor gaat zijn (maar laten we het hopen van niet want dat betekent dat ik eoa zeldzaam, naar iets krijg dan). En daarna wil ik gecryomeerd worden :o
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ja. Serieus :D Het idee van begraven of verbrand worden staat me echt enorm tegen. Vriesdrogen minder.
Daarnaast zijn er best een aantal 'valide' redenen te bedenken waarom je voor cryomeren zou kiezen.. bijvoorbeeld dat het beter is voor het milieu en zo. En dat is allemaal leuk en mooi meegenomen, maar mijn hoofdreden is irrationeel :p |
Ik bedoelde dat ik het ook echt een goede reden vond :y Maar ik zat inderdaad te denken aan milieutechnische overwegingen, of goedkoop, of weet ik veel.
|
Blegh ik zie toch wel heel erg op tegen de dokter morgen :o
|
Citaat:
Vriesdrogen. Dan moet ik weer denken aan die poeder die ze gebruiken in de MacDonalds voor de cola en fris enzo :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
cryomeren en dán in een betonblok is ook wel tof :y
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een hotel in londen: hun 'large' tweepersoonsbedden zijn 137 cm breed.
hmmz, ik heb 90 cm nodig, dus dan heeft lorelei nog 47 cm :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ik hotwire wel le meridien in januari, daar hebben ze tenminste bedden van 240 cm breed:D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |