![]() |
Wij hebben ook allebei een eigen dekbed. Ook omdat ik het altijd koud heb met slapen en hij het altijd warm heeft.
|
Citaat:
Tegen elkaar aan plakken in bed is echt het beste idee. |
Ahhhhhw ja hand in hand is echt de bom!
|
Ik ben lang niet met iedereen van het omstrengelen, maar met deze wel. Vind het heerlijk. We draaien ook echt al in onze slaap met elkaar mee. Spoonen is hoera. *o*
En binnenkort heb ik dat praktisch elke nacht, want na 3 weken verkering hebben we maar besloten om samen te gaan wonen. :o |
*O* :cool:
|
Wat leuk(y)
|
Omg Tigerly, super leuk!!!
Vind je het zelf niet wat snel gaan...? ;):p |
Leuk Tigerly! Op zoek naar iets nieuws of trekt de een bij de ander in?
|
Overigens is Jos als vader echt heel erg leuk. Nu al, en Doris is nog maar een mormeltje (uiteraard wel het leukste mormel ooit) dat niets kan. Dat wordt nog wat als ze groter wordt.
En we gaan terug naar Limburg en dat is weer een heel nieuw stuk en ik heb er zo'n zin in om dat weer samen met hem te gaan doen en het is zo leuk om het er over te hebben en zo. Hoera! |
Echt terug verkassen naar het zuiden ja?!? Naar t dorp waar jij/jullie vandaan komen of een groter dorp/stad in de buurt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe zuidelijk is dat ook alweer? Ongeveer 100 kilometer ten noorden van Maastricht, toch? :D
|
Maastricht is dan ook t diepe zuiden ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ging jij vroeger op stap in panningen :bloos:
|
Lekker apfelkorn, flugel en bier drinken in de palladio! Of was dat in t dorp ernaast?
|
Nee dat was daar :o eerst Apollo en daarna Palladio :yeah:
|
Apollo ben ik niet zo veel geweest, palladio (al was dat bij ons bekend als Kupke) wel. In jacks, nooit in de zaal.
|
En ranzig bier drinken waar van gezegd werd dat de leidingen nooit door werden gespoeld en dat dat de reden was dat je de dag daarna zo'n lekkere bierdiarree had.
|
Ja dat bier was echt niet ok daar. Wij noemden dat ook altijd ' 't kupke'. Met de discobus (y) wat een tijden.
|
Vroegah. Ik fietste altijd alleen naar huis geheel tegen de regels van mijn ouders in. Rebels als ik was.
|
Oeh ja daar woonde ik net te ver voor, gelukkig misten tuttebel en ik nooit de vroege bus waardoor wie die van 4 uur Moesten nemen.
|
Citaat:
Ik heb er ook echt heel veel zin in! |
Wat fijn dat jullie terug gaan, Elinorac! Jaren geleden (weet je nog, toen we die supersuccesvolle nieuwjaarshike hadden gelopen :D) had je het er al over dat je dat graag wou.
|
Als Elinorac uit Twente vertrekt moet ik er maar misschien gaan wonen.
|
Citaat:
|
Elinorac Wat goed. Ik kan bet me goed voorstellen, met onze mini ben ik ook zo blij dat we de familie in de buurt hebben. Althans de mijne, die van mijn wederhelft zit in Friesland en zijn moeder zou de eerste jaren nooit zelfstandig op kunnen passen. Leuke spannende stap (y)
Goed bezig Tigerly! :lief: Slapen ben ik vreselijk. Ik ben een draaierd en de poezels gaan zelfs liever bij Egbert liggen :D handje ok, soms wel fijn, maar ik moet kunnen draaien. Eigen helft dus graag :o |
Oh Jezus, mijn ex woont in Panningen en ik weet serieus waar jullie over praten :D sowieso de Apollo ken ik van verhalen.
|
Mijn ex komt uit Panningen :lisa:
|
:eek: the plot thickens!
|
Leuk Caroline en Tigerly! (Y)(Y)(Y)
De status is hier dat ik rustig gewoon wat hoofdstukken voor ons boek er bij schrijf. :cool: (y) |
Citaat:
|
Ik had op Lowlands een superleuke opleving van m'n zomerliefde, met een middernachtelijke date, maar nu is het weer knudde :bob:
|
Citaat:
|
Och schat, ik zal je binnenkort een PM sturen met enkele updates.
|
Citaat:
|
Lekker buiten de deur geneukt Macrador?
|
Natuurlijk niet :s Ik ga zoiets nooit doen want principes.
Ik merk gewoon dat ze echt heel onsubtiel dubbelzinnige opmerkingen maakt. |
Is de aubergine nog steeds haar favoriete emoji?;)
|
Citaat:
|
Ze heeft mijn ouders ontmoet en ik vind het leuk :lief:
|
Nu nog een keer meenemen naar een meeting!
|
We hadden vandaag wat dingen bedacht die we op de korte en langere termijn nog aan willen schaffen. Ik kon vandaag wat dingen van dat lijstje afstrepen. Zie ik er ineens 'verlovingsring' tussen staan. :D :lief:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Steady on, Tiger. :D
|
Als je het dan toch doet, kun je het maar beter meteen goed doen (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |