![]() |
Zwarte nette leren Adidas sportschoenen
Zwarte sportsokken Zwarte boxershort Zwart t-shirt Zwart Lonsdale trui (nieuw! en hijs dikkkk) Zwart Espirit horloge |
Beige beetje uitlopende broek
Gestreept polootje Grijs vestje Wit/zwarte sokjes Gestreept ondergoed |
*blauwe jeans met uitlopende pijpen
*roze PPG sokken *bruine longsleeve *gestreepte trui met kapuchon(die ik nu op mijn hoofd heb :)) CKS *ondergoed(V&D,H&M) |
- Bruine crossknitted DKNY trui
- Witte longsleeve eronder - Donkergrijze Hugo boxers - Diesel Kraatt broek - Oude lichtblauwe lacoste gympen - Geurtje: Armani He - Brak hoofd |
adidas trainer
zwarte no name T idd geen boxershort. ik laat hem lekker vrij vanaaf |
etnies schoenen
baggy beige broek freaky riem heideroosjes blouse armbandjes bivakmuts opgerold tot een gewone muts |
- zwarte Ésjes (Emotion)
- donkerblauw met lichtblauw geruite kniekousen (V&D) - donkerblauwe 3kwartpunkyfishbroek (waterlooplein) - roze ondergoed (Zeeman en H&M) - wit topje (Hema) - wit blousje (H&M) - blauw vestje met witte streep (waterlooplein) - bordeauxrood stropdasje |
Zwarte sweater met muts en rits (eigenlijk een vest dus :rolleyes: )
Bruin hemdje Zandkleurige ribbroek met uitlopende pijp roze riem oranje-groene-paarse-gele-met gouddraad-sjaal zwarte sokken sloffen Ik ben ziehiek!!! :( :mad: bah... ik haat verkouden zijn en heel benauwd zijn en het heel warm hebben en dan weer koud... grrrr |
een bokser-short van logg sport
|
zwart shirtje
zwart wollen vestje Kookai beige-achtige ribbroek recht model RL zwarte clip-riem donkerbruine suede hoge Lumberjacks uit mn zusjes kast geplunderd :o haar in hoog staartje lichtblauwe hangdiamantjes in oren, horloge |
donkerblauwe recht lopende ribbroek
bordeaux 3/4 laarsjes beige/bruin geruit blousje met 3/4 mouwen |
rode broek
zwarte murderdolls-longsleeve zelfgemaakt jack off jill-kralenkettinkje :D elfenring roze plastic ring zilveren spikering armbandje die ik van een vriendin heb gehad horloge schoenen paarse sokken ofzo zwarte ondergoedjes |
|
regenboog over-knees met teentjes
zwart strak ribrokje tot op mn knieen blauw strak truiding met kapusjon knalblauw vest eroverheen ondergoed, vans, sieraden |
Lage heupbroek Levi's
Zwarte trui met schuine hals Rl Lichtblauw shirtje zonder mouwen DKNY Zwarte beetje puntige instappers Paul Noyen Gebruikelijke make up en sieraden. |
Lichtroze pyama (dat schijf je dus niet zo..?!?) broek van Calvin Klein
Roze hemdje Badjas ben ziek |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen nu is dat truitje natuurlijk al lang en breed weg bij de H&M :mad: |
Citaat:
Citaat:
|
zwarte stretchbroek met ietswat uitlopende pijpen Morgan
zwart truitje met laag decollete SPS zwarte riem Gucci grijze open schoenen met zwarte hak mat en glans horloge zilver Guess parelkettinkje haar vast met klem |
Citaat:
Laat ik het zo zeggen: Ik had het redelijk koud op de fiets;) OEH, INKIJK! :rolleyes: [/QUOTE] Lees:rolleyes:;) Ik had er een ander shirtje onder. |
Citaat:
Citaat:
*doet alsof hij dit niet gelezen heeft* ;) |
Nu:
- Een handdoek Straks: - Zwarte Replay Sports Polo - Donkerblauwe emporio armani boxers - Pleeborstelkapsel |
Citaat:
|
Citaat:
Ja dames, ik ben een goedkope slat ;) |
Citaat:
|
Citaat:
:D, ja, daar krijg je wel een nat voorhoofd van he? ;) |
Rechte zwarte broek-Daarover een blauwe rok van parachute stof.
Wit bloesje met lichtblauwe streepjes Mohair zwart t-shirtje eroverheen waardoor de mouwen van het bloesje een beetje 'ploef' gaan staan. Zwarte doc's |
Citaat:
- superwijde spijkerbroek (Jeans Center) - beige vansjes (Britain) - roze J&J-sokken (Hema) - roze vest (Only) - roze haltertopje met bloemetjes (Hema) - roze string (H&M) |
- Zwarte Replay Sports Polo (nog steeds)
- Zwarte Replay Milano Longsleeve eroverheen - Bruine Replay broek - Zwarte Wollen Replay Jas - Zwarte Boss beanie - Zwarte Boss schoentjes - Een zware Evisu tas - Een stoppelsnor :|, geen tijd meer om te scheren, wel nog om deze reply te typen ;) - Geurtje: Armani Mania - Pleeborstelkapsel! |
- Bruine katoen gebreide aansluitende koltrui We woman
- Donkergrijze pantalon met persvouw en licht wijduitlopende pijpen Benetton - "Versleten" donkerbruine puntlaarsjes tot net onder de enkel met een vrij hoge hak - Huidskleurige matglanzende pantykousjes - Haar los - Lichbruine oogschaduw, zwarte mascara - Zilveren horloge :| ik-voel-me-brak-maar-moet-toch-naar-school-outfit :| |
*uitlopende jeans
*bordaux drie kwart mouw truitje |
zwarte overzeasbroek
zwarte kapusjontrui zwart oud Deftones-shirt sokken, boxer kisten haar in 'n staart |
blauwe spijkerbroek
zwarte dickeys trui zwarte boxer zwarte sokken zwart t-shirt en een klotehumeur waar je U tegen zegt. |
pyama:p(y)
|
Tight ass blauwe skatebroek.
Roze bloesje Zwarte pullover,kraag van bloesje in de boord Zwarte klik-riem Skateschoentjes haar in 2 ploefstaartjes |
wit shirtje Oilily
lime-groen katoenen vestje Benetton vale spijkerbroek Hilfiger witte clip-riem slangeprint puntlaarsjes haar in hoog staartje |
vale spijkerbroek
gele timbs witte longsleeve roze riem met slangenprint lichtblauwe blouse donkerblauwe wollen v-hals trui roze sjaal om m'n nek hoog knotje |
- zwarte sportsokken Nike
- zwarte Nike aerobics/fitness schoenen - donkerblauwe sportbroek, recht model, syntethische stof Adidas - lichter blauwe elastisch-katoenen haltertop ook van Adidas - lichtblauw vestje met een donkerblauwe rand lags de mouwen Adidas - haar in een hoge staart met wat losse plukken - sieraden en make-up loos 3 x raden wat ik zo ga doen :rolleyes: |
*blauwe jeans uitlopende pijp
*groen/blauw shirtje met vlekken op de rug :( *bordaux trui met gele vlek sebiet nog een beige hemd :) en kickers (y) |
Lichtblauwe, hevig versleten spijkerbroek met iets uilopende pijpen. Wit shirt. Antraciet overhemd/blouse van Esprit....
|
Ik ben vandaag héél apart gekleed.
Heb 1 zwarte boxershort aan, 1 beige beetje wijde broek die ik haast nooit aan heb, 1 zwart t-shirt en 1 iets te grote beige no-fear trui die ik nog nooit aangehad heb, compleet met muts enzo :D :D :D |
Lumberjack bootjes
burlingtons (overwegend bordeaux rood) Donkerbruine broek WE Wit shirt Bordeaux rood hemd Gant |
beat up grijze emmies met gaten en verfvlekken, lijkt op duivenshit maarja
zwarte sok blauwe sok oversized zwarte skatebroek v-hals witte t-shirt dudok werk hemd die extreem naar rook stinkt en scheetjes en loszittende blauwe das ik mot werken |
Een donker blauwe broek, en een paarse trui wat daaronder zit gaat je niks aan :D
|
wit t-shirtje Guess?
lichtblauw-wit gestreept blousje Tommy spijkerbroek auch von Tommy donkerbruine suede laarsjes met platte zool haar los lichtblauwe hangdiamantjes in oren en had er nog een bruine wollen v-hals trui van Pringle over maar die is inmiddels uit |
blauw/wit gestreepte spijkerbroek met iets uitlopende pijpen Diesel
oranje wollen coltruitje met 3/4 mouw Benetton bruine suede laarsjes Tommy |
- roze vest (Only)
- roze gebloemd haltertopje (Hema) - roze gestreepte string (H&M) - wijde donkere spijkerbroek (Jeans Centre) - regenboog kniekousen (H&M) - beige vansjes (Britain) |
zwart truitje
zwart rokje met aan de onderkant licht paars fluffy zwarte panty die meer kapot is dan heel.. zwarte over de knie sokken zwarte mary janes zwart lang vest |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53. |