![]() |
Je wilde 'alto' zeggen he! Grr :mad: :)
Offtopic: klein vraagje tussendoor, zie: dit topic. Waar oh waar? |
Citaat:
voor: http://members1.chello.nl/~a.weterings/nin_voor.jpg achter: http://members1.chello.nl/~a.weterings/nin_achter.jpg |
C00l :D :cool:
|
Citaat:
|
laatste wat k heb gekocht was uhm... een schotse rok geloofik, zown ouderwets ding:p
|
mooj ondergoed :o
jarreteldingies enzow (y):o |
Citaat:
|
Citaat:
|
sorry ik kan me best verplaatsen in andere stijlen maar die dingen vind ik echt het toppunt van lelijkheid :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
VIND IK (en ik ben echt wel pro-goffik hoor :D) sorry guys :) |
:mad: *middelvinger* :mad:
:D |
moehahaha, ik ruik jaloezie :p :D :rolleyes:
|
Citaat:
Want ik dacht dat ik jou ook gezien had:D Zo rond 15.00 uur!!! Grappig:D |
Citaat:
koel! :D |
Citaat:
|
New Rocks zijn geil, aanstellers :p
|
Citaat:
ken ook iemand die ze heeft. met vlammen. staat leuk ofzo, maar ik vind die dingen gewoon lelijk |
een stel kettinkjes en nog wat dingen, waarvan ik geen zin heb ze op te noemen
|
Citaat:
M'n laatste aanwinsten zijn een kwast, een verfroller en twee rollen afplaktape. (Ja ik ben weer bezig met m'n kamer te verven, dat ding komt nooit klaar...) |
Oeh allemaal alto's die mij quoten :eek: :D
|
Citaat:
juistem |
Maar goedkoop is anders.
|
Pakje gallies
3 pakken nepdreads |
*Carhartt skatebroek van spijkerstof met 35% korting :D
*Massage ding gedoe met balletjes *Zak pepernoten *CD voor mn vriend *Broodje ham + Cafe au lait (vies, maar ik wilde eens koffie proberen :() *Pak kerstkaarten |
- felrode lipstick
- oogschaduw met zilveren glitters - felroze nagellak - anime/manga tijdschrift - pakje gauloises Citaat:
|
Citaat:
new rocks zijn trouwens wel leuk.. ookal ga ik doc's kopen :D |
die zijn idd veel mooier (y) :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
MOD
ewm ik wil deze kopen :) wil even meningen :D http://ebay2.ipixmedia.com/abc/M28/_...874aeb/i-1.JPG schattige mary janes' |
Citaat:
|
Een donkerblauw jasje, gekregen van een vriend van me (die het in Utrecht in een snackbar gejat had van een corpsbal :D)
|
Citaat:
ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
Mening dan maar: Sja uh, die vlammen zijn natuurlijk ubercool, maar das modell doet een beetje opa-achtig aan.. |
oeh, wat schattig :) vlammen zijn ook leuk, vraag me alleen af of t lekker loopt :confused:
|
*Wit bloesje (H&M, niks bijzonders)
*Zwarte miniklemmetjes |
verjaardagscadeautjes geen zin om allemaal op te noemen :p
pakje davidoff cappucino broodje brie (vanochtend om 11 uur heerlijk relaxed in mijn eentje in de kroeg gezeten, krantje erbij.. moet ik vaker doen (y) ) sinterklaascadeautjes voor allemaal mensen.. |
2 broodjes zalm
pakje Davidoff light 2 cappucino 2 thee sinterklaascadeautjes: oa. erg kitsherig theepotje met allemaal bloemetjes voor surprise met vriendinnetjes, boekje Youp van 't Hek, boekje vd Lullo's, donkerbruine leren riem met 2 gespjes :confused: zwart truitje, das voor m'n pa, oorbelletjes voor m'n zusje, en nog een hoop andere cadeautjes... ben blut :( |
-2 soorten kamasutra dobbelstenen, jaa ik heb ze eindelijk:D(cadeautje voor vriendje)
-Douchegel Lancaster (cadeautje voor vriendinnetje) -Foldertjes over telefoonabonnementen, jaja... -Muesli/yoghurtreep |
Citaat:
|
Citaat:
|
Donkergrijze broek met lichtgrijze krijtstreep van Silver Creek en een zwarte coltrui van datzelfde merk.
|
- Complimenten over m'n kledingstyle
- 8 uur strafcorvee in toetsperiode, anders geschorst. Hmmm, moeilijke keus zeg :o :P - 2 uur vernedering, vloer moeten boenen van de wc's (n) School = Evil (n) |
2 grasmatjes.. --> vierkantje van 25 bij 25 cm (ongeveer) met gras erop.. plastic wel te verstaan maar dat lijkt me duidelijk :)
En dan met een paar bloemetjes ertussen.. Blokker (y) |
veeeeel
voor me 60's/70's feest: kralen gordijntje blonde hippie pruik (beetje miskoop) 2 sla-armbandjes met bloemtjes 2 meter gele fluff stof bloemen stickertjes verder blauw zwart gestreept truitje dreadwax, alleen de verkeerde dus morgen ff terug neon gele make up :) oja en natuurlijk de lichtpaarse nephaar voor bloempjuh |
Citaat:
:r |
Citaat:
Goed, goed, een kamer dan. En niet helemaal, maar een enkele muur. Maar hee, het gaat om het idee, toch? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02. |