![]() |
Dit topic is ook vaag :p
Santé |
Citaat:
|
Ik ben momenteel echt heel erg stoned. Ik heb ook besloten om nog een lekkere pijp hasj te roken voor het slapen gaan, heerlijk :D
|
Heb trouwens een vet verslavend spelletje gevonden net:
http://speerwerpen.lapoo.nl/ Ik BLIJF maar gooien :D:D |
pff, kben echt weer eerder moe als stoned, errug irritant...
*wikkel* |
www.hoslap.net is ook vet grappig,
mijn record is 430 mph. :D |
520,65 is het verst dat ik hem tot nu toe heb gegooid
|
hoslap is simpel man, gewoon je resolutie hoog/laag zetten :rolleyes:
|
Of je muis snelheid sneller zetten :P
|
Of allebei!!!!!!!!!!!!
|
Daarvoor hebben we ook nog een spellentopic ergens.
Jaha we hebben echt alles :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
*gaap* |
En, bevalt het pijpje je een beetje?
|
Prettige zaterdag allemaal!
|
is er ook "HET-KLEINE-IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-KOMPJOETER- TOPIC" ???
|
zoek het op zou ik zeggen :p
|
LTJ bukem - journey inwards is een heel fijn liedje om een lekker joint bij te roken (y) :cool:
|
Héél relaxed.
Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
Blauwe pepsi, heeft dat nu ooit bestaan?
Ik dacht van wel, maar mijn ouders verklaren me voor gek... |
Citaat:
http://www.aljomaih.com.sa/aljomaih2_files/pepsi.gif. Met vriendelijke groeten, alwetende Henk Mul. |
Wel ooit doorzichtige pepsi! Maar das al best lang geleden, was geen succes geloof ik, smaakte een beetje naar een mix van 7-up en pepsi ..
En ik heb het pijpje nog niet uitgeprobeerd, morgen weet ik of het bevalt :D (nog nooit pijp gerookt eigenlijk..). |
Citaat:
|
Ik dank u
|
Alcohol is een te verleidelijk goedje als je je ellendig voelt...
|
Citaat:
Met vriendelijke groeten, Henk Mul (kortste post ooit, joegeil!) |
Citaat:
een vriend gaf me ooit deze link van zn site... well het komt vrij goed overeen met het brokje ellende dat ik nu ben... http://www.g-web.be/index/feel |
Citaat:
Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
*geeft mutant een dikke knuffel, in de hoop dat dat een klein beetje helpt..
Maja ik ken het probleem van naar de alcohol grijpen, laatste tijd niet zoveel last meer van gehad gelukkig. |
Waarom? Gewoonte vrees ik... Ik hoop alleen dat ik niet herval, maar het is gewoon een makkelijk iets. Leuker en losser en iig vrolijker en daar ontbreekt het mij te vaak aan.
*dankt Barbapappa* |
Citaat:
:cool: Blauwe pepsi roken en goede muziek luisteren, dat helpt. |
Citaat:
|
Lalala....op naar de kerk om me te laten verlichten door de enige echte onbetwiste waarheid van de pastoor! :(
|
Citaat:
|
Citaat:
*status* ...nawee-erig:confused: stoned e.d. van gisteravond /nacht en niet helemaal wakker al */status* de tweede keer dat ik in dit topic verschijn, en eigenlijk is het best leuk.. t gaat alleen nergens over :D |
Ik was gister echt zooooooo gaar en ineens werd ik wakker (koptelefoon nog op laptop nog aan) was het 10 uur 's ochtends :p
Ik ga denk ik nog ff pitten ;) |
Citaat:
Daarnaast zou ik me dood lachen om de pastoor want dat doe ik nuchter meestal ook al :p |
Oeh pijpje is echt goed bevallen :D . Ik zat dus te roken en ik voelde maar niets, dus ik echt zo lang mogelijk de lucht inhouden en toch voelde ik niks, toen ging ik een café binnen en toen voelde ik het pas, echt zó stoned :) .
Magoe nu heb ik bijna niks meer.. En ik verveel me.. En ik moet weer bijna naar school :( .. I need a hug.. |
Citaat:
|
ik moet vanavond weer terug naar die fuckin' instelling en op dit moment ben ik echt super dronken.
leve de whiskey! :p |
Citaat:
ofzo.. nee het helpt niet echt :( .. |
:(
:( :( |
Citaat:
|
ik ga ook maar eens 'n joint roken van m'n laatste wiet. :o
|
Joints zijn echt fijn bij de koffie (y) :D
|
blaat
|
mekker
|
|
Gisteren... wow... enorm tevreden in de plaatselijke boeren-lomp-doe-disco zitten met een enorme smile op je face terwijl de kindersletjes langshuppelen en de meest achterlijke muziek passeert...
en dan werken vandaag... En woensdag herexamen... ... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47. |