![]() |
Citaat:
|
Citaat:
@ $uperGirl en drinks@myplace: lezen jullie dit topic nooit? GG komt gewoon niet vanwege de tijd van het jaar, maar volgende week gaat het gewoon weer verder :) |
ja ben al een tijd niet meerwezen forummen :bloos: maar gelukkig dat het volgende week gewoon weer doorgaat :D
|
:bloos:
Tja, nou maar dan nog! Als het 31 december is, had ik het gesnapt.. Zooi.. Is niet leuk! Ben verdrietig! :( Ik wil Luke & Lorelai, Rory & Jess, Lane & Dave! Ik wil het! Ik wil het! Ik wil het! |
Citaat:
|
ik zat echt om half 9 'wat moet ik nou doen?' :(
en vanmorgen werd ik wakker en bedacht ik me: yes, dinsdag. Gilmore girls vanavond. oh nee :( *verslaafd is* |
Citaat:
maar ik hoefde vandaag ook niet te werken omdat het 30 december is.... logica? 't zal wel... |
Citaat:
Hoe moet dat als dit seizoen afgelopen is? Ik ben ook verslaafd. |
Citaat:
[reclame]zie enquete, allemaal even invullen!! :D [/reclame] en vorig jaar ben ik na het einde gaan downloaden :o maar toen begon seizoen twee en daar had ik de eerste afleveringen al van gezien. dat is ook niet leuk :s god, dat wordt nog wat... |
Citaat:
Ik hoop dat ze iig nog doorgaan met de afleveringen op zondag, dan is er tenminste nog iets :) En dat meteen Everwood begint na de laatste aflevering van GG, want dan mis ik GG misschien wat minder :D als er helemaal niets leuks meer op tv is op dinsdagavond, dan o jee :eek: |
Citaat:
en anders nieuwe afleveringen van Dawson's Creek.. die wil ik ook wel na al die herhalingen. |
Citaat:
|
Citaat:
THOSE GIRLS ARE SACRED! :o Nee, DC moet beginnen bij het einde van seiz 2. (zijn ze haast?) Dan helemaal tot het laatste van seiz 6. Gilmore Girls erop! Everwood erop! Sex & the City erop! Klaar :D |
Citaat:
Niet SatC verwisselen voor Everwood ofzo :nono: |
Citaat:
nou ja, met satc heb ik niet zo veel, dat kijk ik niet. maar de rest.. :) |
In mijn gids staat er een H-tje achter de GG van volgende week! Ik hoop maar dat dat een foutje is.. hoe kunnen ze nou op dinsdag en zondag gaan herhalen? :confused:
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
maar welke gids hebben jullie, want als jullie allemaal Troskompas hebben is het waarschijnlijk gewoon een foutje van die gids. maar zijn d'r verschillende gidsen die dat zeggen, dan vrees ik nog een hopeloze dinsdagavond :( |
Citaat:
Maar de beschrijving die er bijstaat is wel goed, dus ik vind dat het gewoon komt. Misschien staat er wel HH. achter omdat de aflevering is die eigenlijk gister had moeten komen? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Toch vreemd dat 3 gidsen een herhaling aangeven :| maar misschien heeft het inderdaad mee te maken met wat jij zegt. En anders zou die goede beschrijving er ook nie bij staan. Ik hoop het iig :( |
Citaat:
|
Foutje van net5 kan idd ook :)
Het is vast wel de goede aflevering die dinsdag komt (y) |
Het komt er volgende week wel op... ik denk dat het stop is gezet ivm oud en nieuw enzo... ze draaien erg veel films deze week.
|
in de reclame van nieuwe series bij net 5 zag k dat smallville naar net5 gaat toch niet ipv gg of everwood.
btw afl 313 is soooooo leuk echt een van mijn favs
Spoiler
(nog een happy 2004) |
Citaat:
|
op teletext staat gewoon dat het verder gaat maar sex and the city niet een andere vage programma komt :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
he echt leuek aflevering en egt kut dat het er dinsdag niet was maar ikk heb nieuws
Spoiler
|
Ik mis de spoilertag.
|
Spoiler
vinden jullie ook niet???????? |
ze moeten hier bepaalde mensen echt afschieten :mad:
|
Citaat:
mensen gebruik aub die spoilertag!!!! niet iedereen wil weten wat er gaat gebeuren hoor!!! :mad: |
nou bedankt zeg (n)
Erg fijn om te weten wat er gaat gebeuren (n) Ik heb zin in dinsdag! |
Jezus lekker zo. Ik krijg echt de neiging om topics over tv-programma's hier niet meer te volgen. De dingen die ik weet vanwege 'vergeten' spoilertags... :mad:
|
Citaat:
Als mensen nou gewoon eens eerst even het topic bekijken of het forum beter bekijken zodat ze het toch best duidelijke [belangrijk] spoilertag topic zien en als het kan ook nog even lezen, in plaats van als een kip zonder kop maar even de rest van het seizoen te verklappen :mad: Ze kunnen toch wel bedenken dat sommige mensen het leuk vinden om niet te weten wat er nog gaat gebeuren.. bah (n) |
kan anders iemand die iets gepost heeft vóór de posts van mona lizaaa even zijn/haar post wijzigen en d'r inzetten dat mensen niet verder moeten lezen als ze geen spoilers willen zien?
ik heb dat al met mijn post geprobeerd, maar die is meer dan 24 uur geleden gemaakt, dus dan gaat dat niet meer. :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Magk heel even vragen tussendoor, hoe je iets in spoiler kan zetten..?? :D :confused: :(
|
Citaat:
maar dat laatste haakje dan aan het woord vast :) |
Haha oke zo dus
Spoiler
|
Jeeeh.. :D
|
hee mona lisaaa zit jij ook niet op het cosmogirl forum?
sorry moest het ff vrage :D |
UHm vraagje (heb het hele topic niet gelezen): is GG in Amerika al gestopt? Of?
|
Citaat:
|
:eek: Ik had deze aflevering gewoon nog niet gezien!
|
Wat een debiel die Tristen !!! Jesus, typisch ons !
|
Joehoee ik heb eindelijk een videorecorder dus kan ik het weer opnemen + kijken :) :) (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |