![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
O is dat de reden, ik snapte al niet waarom dat in Amsterdam was :confused: :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder zei ie nog wat over de plaatsen helemaal boven waar het natuurlijk veel rustiger was dan vooraan. Toen zei ie daarna nog dat hij inmiddels ook voor die plaatsen zou kiezen en dat hij al zijn "rough days" over waren en dat hij de bruces had om het te bewijzen. Waarom kon je eigenlijk niet naar Bad Religion Pignati? |
Ehj ik heb na het optreden mensen met camera´s gezien (amteur opnames dus) weet iemand wie et was hoogst waarschijnlijk uit tilburg ze waren te fiets... eeen aaah heeft iemand foto´s zeker van het foto moment?
|
Citaat:
|
Ik vind 't nieuwe album maar saai, dikke stront. =Z
|
Dat is nog eens een recensie (y)
Fuckin fruit die je bent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat overigens wel heeeel irritant is: dat spellen van 'empire' in the empire strikes first...(n)
|
En het probleem daarvan is :confused:
|
Citaat:
dat ik niet kan spellen......:( nee, ik vind het gewoon niet klinken...daardoor wil ik het hele nummer skippen..... |
vind het wel vet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gelukkig bestaat bad religion dan ook niet uit 'echte' punks |
Citaat:
|
Citaat:
;) |
maargoed
ik vind het wel iets belerends hebben, kiek es jungs, ut is altied de regering |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
D.I.Y.-mentaliteit is do it yourself, dat houdt in dat je anderen wel overal de schuld van kan geven maar dat jij degene bent die het moet veranderen. Dus niet loos roepen van 'kutregering dit' en 'kutregering dat' zoals een hoop figuren, maar zelf er wat aan proberen te doen (y). |
ik begreep altijd diy - breng zelf je platen uit, promoot je band zelf, fuck labels..........
|
Citaat:
zou ook kunnen, maar ik dacht dat het er op zn best uit kwam bij nummers als 'you are the government'... maar ik kan het verkeerd hebben. |
DIY is: Dingen zelf aanpakken ipv overlaten aan bedrijven etc. Zelf shows opzetten, zelf platen uitbrengen, zine uitbrengen en ja op politiek gebied zou kunnen, maar dan zit je er weer mee dat je moet samenwerken/afhankelijk bent van andere personen. En dat is nou juist wat je niet wilt als je een diy mentaliteit hebt. Op sociaal niveau kan het dan veel beter. Dan kun je echt iets doen.
En roepen: Doe het dan zelf als je zo'n grote bek over de regering hebt is zo'n dooddoener. Alsof je alles zelf moet doen voordat je kritiek mag hebben. Alsof je werkelijk waar iets kunt veranderen( op een groter niveau dan je dorp van 10 inwoners) zonder de steun van de mensen die de macht hebben. Democratie is nog steeds een van de grootste illusies ooit blijkt wel weer. |
Citaat:
|
Dat is een ander soort afhankelijk dan afhankelijk zijn van mensen die je plaat uit moeten brengen, reclame moeten maken, je shows boeken. Daar gaat het om. Met DIY heb je dat zelf in de hand en ligt het er dus aan, samen met hoe goed je muziek is, hoe goed je dat doet. Ook komt je geld direct bij je terug en kunnen de prijzen van platen laag blijven. Conclusie: Iedereen wint!
En idd als je zelf een beetje "golven" maakt op politiek gebied en je iets (radicaal of niet) probeert te veranderen dan word je opgemerkt door een gevestigde orde en die zorgen er in een handomdraai voor dat je op je gat ligt. |
Ik vind de cd eigenlijk supervet:p
|
Citaat:
|
:p Haha, ik kon niet wachten, dus ik koop hem op de zevende, tot die tijd luister ik naar een gebrande cd :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Morgen release:p
|
Yeah, vet album, heb hem ook helemaal gedownload, maar ik ga hem wel kopen! Heb bij Large TESF gekocht cd+dvd..weet iemand wat voor dvd dat is?
|
Daar heb ik hem besteld, vanwege die dvd. Nergens anders staat er bij +dvd, dus vandaar, geen idee wat er op staat :confused: :s :p
|
Ik heb gelezen dat het een dvd is met materiaal van Along the way, ongeveer 20 minuten. Wel leuk, maar was sowieso al van plan om die dvd te kopen. :)
|
Gaan ze die nieuwe clip ook draaien op mtv? :confused:
|
Citaat:
|
Hmm zou kunnen, want ik heb eigenlijk nog nooit een clip van Bad Religion gezien op mtv..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44. |