![]() |
Citaat:
Die vraag vond ik daarom dus best wel vaag .. |
Wiskunde was gewoon schandalig makkelijk!!!
Wel vond ik sommige vragen een beetje onduidelijk gesteld! |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus hoe hoger norm hoe hoger je cijfer:P! |
weet je,
ik begrijp niet echt waarom er zooveeeel klachten over wiskunde waren...ik heb van alle vrienden gehoord dat het makkelijk was ... en de meesten hebben tussen 8,7 en 9,6 :eek: dus heel goed... maar dan zijn er ook zooveel klachten...dat begrijp ik niet echt... of zijn mijn vrienden te slim..lol |
eerlijk gezegd vond ik het oon super makkelijk:) als ik lager dan 6,8 heb ga ik herkansen
|
Citaat:
Verder vonden heel veel mensen het idd simpel, maarja. Tussen de 8.7 en 9.6 is idioot :eek: |
ik heb die toets niet gehad, maar je vermogen is toch al je bezittingen, in dit geval gaat het om geld, en dus óók je schulden? zo zou ik het iig hebben opgevat.
bij een vriendin van me was het overigens erg tegengevallen. ze heeft een 3,8 nodig, dus alleen met een normering van 0,9 of hoger had ze het gehaald dacht ik. sommige dingen snapte ze niet, maar bij andere dingen heeft ze niet de gehele berekening er (puntsgewijs?) bijgezet. :( wel jammer, want normaal is ze best goed in wiskunde! xxx wen |
Maar bij vraag 1 hoefde je toch alleen alle huishoudens op te tellen en daar zaten ook huishoudens met een schuld bij. Dit heeft toch niks met vermogen te maken...het was gewoon het aantal huishoudens...of zie ik dit nou weer verkeerd :s. Maja ik had die in ieder geval goed.
|
het was het aantal huidhoudens met een vermogen van zoveel..
|
Citaat:
heb nogeens stil gestaan of schulden wel of niet bij het vermogen horen :S |
Citaat:
|
waarover is er echt zoveel geklaagd bij wis?
|
Woohoo: wiskunde A1,2 1653 klachten al
|
haha idd Silvie ik zag het staan :P
maarree ik weet niet tumtummetje-86 ik denk heeel veel over vraag 1 / 2? |
KLACHT vraag 3!!!
Dit heb ik geklaagd bij Laks: In deze vraag moet het gemiddelde vermogen worden uitgerekend. In de opgave wordt er onderscheid gemaakt tussen vermogen en schuld. In het correctieblad staat echter dat de schulden en de vermogens bijelkaar op opgeteld moest worden en dat daarvan het gemiddelde moest worden uitgerekend! Wie het hiermee eens is moet gewoon gaan klagen!! grtz |
Is de schuld trouwens niet gewoon het negatieve vermogen, net als verlies, negatieve winst is...
Maja als door het klagen de normering omhoog gaat ofdat je hier extra punten krijgt is altijd meegenomen...vooral bij wiskunde. |
Ja, maar zie je de verwarring?? Staat er ergens in het wiskundeboek iets over vermogen? Hadden ze de vraag maar duidelijker moeten stellen, of niet???
|
Citaat:
|
ik zat dus te twijelen en heb dus het verkeerde gegokt en daar baal ik wel van! :(
|
Citaat:
|
alleen zeggen ze dat met vermogen en schuld :rolleyes:
|
Citaat:
In tegenstelling tot vraag 1 |
Citaat:
|
mjah ik heb 1 en 2 goed :$
voor mij maakt het weinig uit :$ |
achja:) normering gaat toch niet omhoog met veel klachten enzo. (helaas) normering wordt bepaald door de gemiddelde scores denk ik. we moeten ff nieuwe topic openen met een poll met de vraag hoe het is gemaakt. misschien dat je dan een beetje weet:P
Normering 1,3+ (y) |
btw mag je ook herkansen als je wel een voldoende hebT~?
|
Citaat:
|
woooow tof man:) dan herkans ik zeker wel als ik lager dan 6,8 heb :cool: :cool: :cool: COOOOL
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan heeft ie 6.8 |
Citaat:
ja dan hoop ik maar mee ;) :p |
ik ook (A)
|
zeg AUB dat ik het goed gelezen heb:) en dat we 5 punten krijgen bij opgave 3 ookal is het fout.
|
|
blub, verkeerd gepost
|
Citaat:
|
Citaat:
Er staat Grootschrift havo En er staat ook "bij het reguliere examen dient het normaal te worden beoordeeld " (vrij geciteerd ;) ) |
jammer:(
|
shit zooi :(
anders had ik ut wel gehaald... {zie topic eco 1,2} |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51. |