![]() |
Spoiler
|
Citaat:
|
okay dan, zo mag ik het horen
|
Citaat:
|
jah ik kijk ze gwoon ook nog op televisie. gewoon voor de gezelligheid.
|
ok.. het is toch ook wel erg leuk ;)
|
oeh veel gebeurd deze aflevering. Welke zondag wordt dan de 5e of de 12e?
|
Citaat:
Uiteindelijk heeft summer eindelijk haar gevoelens erkend. |
niet deze zondag dacht ik maar de zondag daarop. dacht ik
marissa & ryan sweet seth & anna ook en summer dan gheheh, sneaky hoors |
Zou wel beter zijn als het deze zondag nog niet komt.. want one tree hill blijft dan nog ff 1 aflevering :) en dat is op zich een cruciale aflevering.
maar goed, ontopic: was egt een leuke ep! ryan is ook zo goed steeds vind ik, dat hij niet tegen Marissa wilde liegen etc. maar het was wel een bitch-actie van Marissa hoor! Dat hoefde iedereen op die boot tog niet te weten! maar goed, it's america. En anna is wel zielig zo hoor! ze vind Sethje egt vet leuk! óf Seth moet eindelijk met Summer krijgen óf met Anna. Was wel lollig ook hoe confused Seth was na die zoen van Summer.. :D Had Sandy nou met dat mens gezoend trouwens? Want dat had ik ff gemist.. |
Citaat:
was een leuke aflevering :) |
serieus 2x zo veel oc damnnn
yeah baby |
Oooh fuck. :( Ik ben 't gewoon vergeten!
Argh. :mad: |
Citaat:
|
summer <3
ryan <3 rachel (n) julie & caleb (n) |
Citaat:
wie is rachel eigenlijk ook alweer :bloos: ik weet het mensen, ik schaam me diep. |
Citaat:
|
Volgens mij komt The OC nu zondag al.. dus het wordt afwachten wat er met Lucas gebeurt.. net als toen met Marissa..
Marissa heeft maar een hoop pech :( Al dat gedoe met haar ouders en Luke, en dan nu ook nog eens haar moeder met Caleb, nadat ze heeft gezegd dat ze weer een gezin wil zijn.. ik vond het wel een stoere actie op die boot (y) En je zag Ryan zo stiekem lachen :D Seth & Summer & Anna <3 Ik vind het zielig voor Anna.. En Summer is zo oppervlakkig.. maar ze was wel grappig met dat 'i like seth cohen' :D Ik vind Seth veel te lief voor Summer, ze is zo bitchy.. |
leuke aflevering was het gisteren!
ik denk toch dat seth en summer wat krijgen, ze heeft nu immers toegegeven dat ze hem leuk vind, seth valt daar denk ik wel voor. ryan en marissa <3 so sweet samen:)... ik denk dat die nog wel een tijdje bij elkaar blijven. die rachel is echt een dom mens, probeert sandy ff te verleiden terwijl sandy het moeilijk heeft met zn eigen huwelijk. Gelukkig is dat toch weer goed. julie vind ik echt een vaag mens, echt lullig hoe ze loopt te roepen dat ze weer een gezin wil vormen en dan alsnog wat gaat beginnnen met iemand anders. ik heb echt zin in zondag :D jammer alleen van de tijd, maar volgende week weer gg:D |
is het nou zo dat wat je op het eind ziet met ryan en marissa, een soort van iets dat wij moeten snappen dat ze met elkaar naar bed gaan?
|
Citaat:
|
Citaat:
wel lief ensow |
Summer :cool:
Die Rachel is echt ergerfactor. God, wat een stom mens. Ik wil niet dat Kirsten en Sandy ruzie krijgen :o En Julie en Seths opa.. oh, idioot. Ik vond het wel zielig voor Marissa's zusje tijdens die speech. Die snapt er natuurlijk niets van :( ;) |
ik geloof dat ryan en marrissa het nu wel gedaan hebben zogenaamd
|
het kan alls zijn
de enige die het weten zijn die 2 |
Citaat:
|
jah daarom dan hoor je het wel
dus afwachten dan maar |
dr zal idd wel een opmerking over gemaakt worden jah...
|
Ooh zondag wordt gewoon een geweldige tvdag! Eerst Gilmore Girls, dan The OC.. dan Expeditie Robinson. :cool:
|
Citaat:
Alleen was ik eerst bijna iedere zondag thuis, en nu ben ik bijna iedere zondag weg.. wordt een boel opnemen.. |
gilmore girls gaat togh naar de dinsdag avond
|
Citaat:
|
Citaat:
en natuurlijk the oc en expeditie robinson, helemaal toppie. |
Citaat:
thqns Pebbles |
Citaat:
|
Ik zag in de tv-krant staan dat morgen aflevering 'The Heights' komt, maar is dat niet de aflevering van twee week geleden?
Over de eerste nieuwe schooldag enzo? Die heb ik namelijk gemist, maar een vriend van mij heeft 'm gedownload dus in principe zou ik 'm zonder ondertiteling op de computer kunnen kijken, maar als morgen deze aflevering gewoon op tv komt, is dat natuurlijk veel makkelijker :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jeeeeeiiii vanavond weer the oc:D
ik ben benieuwd hoe het verder gaat met iedereen! |
Iedereen moet weer naar school maar niemand heeft daar veel zin in. Ryan heeft het gevoel dat hij niet echt op zijn nieuwe school thuishoort en Luke maakt het er niet beter voor hem op. Sandy neemt een klus aan op zijn nieuwe werk en zal de relatie tussen Kirsten en haar vader op de proef stellen
dat stond op tvgids.nl bij vanavond. Een paar afleveringen worden dus herhaald :nono: |
oh dat is echt klote!
op www.net5.nl staat dat ook... bah niet leuk:( edit: op teletext staat toch nog steeds dat de aflevering 'home coming' komt. echt vaag |
In de veronica gids staat ook de vorige aflevering beschreven.. Hmm, ben benieuwd dan. Ik hoop dat ze gewoon verder gaan waar ze gebleven zijn..
|
Kzou het dom vinden als ze nu weer de laatste paar afleveringen gaan herhalen. Dat het naar een andere dag is gegaan maakt toch helemaal niks uit, dezelfde mensen kijken er nog naar dus waarom zouden ze het gaan herhalen..
Maarja van logica hebben ze bij net5 nog nooit gehoord volgens mij.. |
nee, niet weer oude afleveringen :( . Ik vind de OC leuk hoor, en wil best alle afleveringen 2x zien, maar als dit weer een herhaling is, dan heeft net 5 iets van 10 afleveringen uitgezonden, waarvan 7 herhalingen...
|
Gelukkig nieuwe afleveringen. Leuk leuk leuk :D
|
Citaat:
|
fuck, het was dus al begonnen. ik dacht dat het om half 9 pas begon. gelukkig stond de video nog aan omdat ik gg aan het tapen was. maargoed, nu kan ik het vanavond nog niet zien want mn vader wilde wat kijken :(
|
Summer ook altijd met haar iieell. :D
Seth was weer cute. :o Like always. En nu Expeditie Robinson! |
Wow... WAT een aflevering!
Seth was echt leuk!! :cool: En ik vind rachel en jimmy ook wel grappig samen Ik ben zooo benieuwd voor wie Seth kiest... ik hoop Anna, ik vind haar toch leuker.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47. |