![]() |
Dat heb je goed gehoord :P .
Ik ga er vanavond ook nog effe langs, geloof ik. Vrij ontopic nog. |
Niet knetter, wel tipsy
|
Hoe moet je er nu eigenlijk komen nu alles openligt? (vást een domme vraag)
Ontopic want ik heb net restje wiet van mijn papa gekregen <3 |
Citaat:
Het leven is oneerlijk. |
uh-huh :)
Sóms, is mijn vader wel lief. |
Heeft hij eigen teelt? :)
|
had.
|
vdorie
|
Behoorlijk ontopic... Bier :D. En waarrom it mn hand onder het bloed :| :s :confused:
|
onder invloed, is da ook na 4 bier?
|
dat vroeg ik me nou al best vaak af eigenlijk...
|
Als je er wat van voelt wel...
|
je moet eens goed over het zinnetje "onder invloed van" nadenken.
Als je onder invloed bent heeft het dus effect op je en is het dus zoals wammus zegt als je er iets van voelt wel |
ohja, niet dus
|
in principe ben je na één slokje/hijs/watdanook al onder invloed ;)
|
nu snap ik er dus geen fuck meer van
|
Tuurlijk, onder invloed betekent dat je wat op hebt, en of je er nou wat van voelt of niet, na 4 bier ben je onder invloed van alcohol.
|
oh
|
vrij logisch toch :p
|
mhh
|
Net boel gratis bier gehad en ik lust eigenlijk niet eens bier.
|
*kijkt Dith heel erg lief aan*
|
|
hehe bier is gaaf (y)
|
ontopic by the way
|
je suis ontipic
|
"
Ik heb gedoucht terwijl ik een joint rookte :D |
Citaat:
dan heb je zeker wel een grote neus? :p |
|
en dan mn hoofd ook enigszins droog houden uiteraard :p
|
Lijkt wel of er poep uit die douchekop komt.
Ik had net relaxed gevierd dat school uit was, komt mijn pa opeens 5 minuten na mij thuis en moet ik mee gaan helpen een luifel ophangen :| . Gelukkig had ie het goede gereedschap niet bij zich. |
Citaat:
stoned in bad gaan is ook aan te raden (y) :cool: |
L&G heeft wel 2 hele foute sticky topics :bloos:
|
Lol
|
'het grote lijntopic'
'het grote piltopic' :p |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic tbw |
100% puur ontopic...
|
Ik nu ook en ik zit me gruwelijk te ergeren aan mn computer en aan mn eigen gedachtes :(
|
vertel :)
|
Levenloze nerds genoemd worden bij counterstrike omdat je ze met je clan helemaal kapot ownt terwijl je knetter bent is :cool:
|
Citaat:
Verder ben ik FUCKING verliefd en ook al met r gegaan maar zal het waarschijnlijk nooit wat worden :(. Daar word ik ook HELEMAAL knetergek van. Net alsof ik nooit geluk mag hebben ofzo. Zo voelt het ongeveer. Ik zie iedereen om me heen gelukkig worden maar ikzelf niet :(. En dan denk ik eindelijk iemand gevonden te hebben en dan gaat het stuk om zoiets onzinnigs als blowen. ONBEGRIJPELIJK. Wat kunnen mensen er nou tegen hebben. Ok het is slecht voor je gezondheid en je hersens worden er mischien een beetje door aangetast maar verder doe ik niets verkeerd. Ik zit een beetje ergens op een bankje met een of 2 vrienden van me een beetje te ouwehoeren over van alles en nogwat. Wat is daar verkeerd aan :confused: :confused: :confused:??? We slopen niets, we veroorzaken geen overlast en Niemand heeft last van ons. Leg mij dan maar eens uit wat er verkeerd aan is want ik snap er echt geen reet van. Is het nog steeds leuk? |
Iek bin heulemoal von de kaort! http://instagiber.net/smiliesdotcom/cwm/cwm/rcain.gif http://members1.chello.nl/~j.demeij/smilies/flower.gif
|
Offtopic :( .
Ik heb zin om keihard te zuipen, maar ik ben mijn portemonnee verloren. |
hahhaa ik heb een heuse mutant bij mij op school....sprekend gewoon :D
|
een teenage Mutant hero turtle?
|
Ook offtopic... Geen geld :( komt morgen als het goed gaat :D.
|
Citaat:
|
:)
|
it's alive....ALIVE!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05. |