![]() |
BitTorrent zoeksites
Vroeg me af of iemand misschien goede zoeksites weet voor BitTorrent files en dan vooral voor de wat alternatieve plaatjes.
|
|
|
hoe fijn :p
|
|
www.isohunt.com
Geen idee of ze daar muziek hebben trouwens. Ik gebruik altijd suprnova. (y) |
kan iemand me eens uitleggen hoe die shiz precies werkt?
|
http://torrent.youceff.com
dit is echt de beste |
Citaat:
http://prdownloads.sourceforge.net/b..._mirror=aleron Zhe madjiek bittorraaahhh. Daerna ga je naar http://search.suprnova.org en vul je wat in bij zoeken. Je krijgt de resultaten te zien, klikt op de naam van dat wat je wil hebben, kiest een map op je harde schijf waar hij het op moet slaan en hij begint. Dat is alles. Wat simpel. Jezus. Hertog Jan, daar krijg je koppijn van. Liefde, negers en ICH SPRITZE! Roel |
|
Citaat:
dat vraag ik me dus af:o heb je soms een constanste stabiele download ofwat? |
Ja. Lekker snel ook. (y)
|
Citaat:
|
waarom zijn de files die ik download maar een paar kb?
|
hehe sjoerd de n00b
omdat je met je bittorrent client pas gaat downloaden. De torrent zelf heeft alleen maar gegevens over de bestandsgrootte en nog wat zaken. Je client pakt de torrent, en zet die om in het bestand, maar zeg maar zonder de inhoud. Daarna gaat je client contact zoeken naar mensen die ook dat bestand hebben en gaat dan data van de anderen gebruiken om jou bestand op te vullen. |
dus k hoef dan zelf niets meer te doen?
|
Citaat:
|
bingo
|
nog maar 18 uur en nog wat ....:s
|
Bittorrent gaat meestal pas lekker werken als het 30-60 minuten aanstaat, het heeft een tijd nodig om op gang te komen.
|
Citaat:
en ik ga dan maar ff kijken of ik niet wat lesbian pr0n kan vinden, want dat rockt(y) |
Citaat:
|
Ik ben het met Fake eens.
Eerst had ik de gewone bittorent client van de site. Haalde met ADSL amper 6 kb/s. Sinds ik Azureus heb haal ik vaak snelheden van rond de 40-50 kb/s |
Ik ken Azureus niet, eens even kijken wat het is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[moeilijk technisch verhaal]
Je kunt meestal (via telnet of de webmanager) van je router (het apparaat wat je internet over meerdere pc's verdeelt) een functie instellen die NAT heet. Hierbinnen kun je bepaalde poorten "routen" naar jou ip adres. Bij is de instelling bijvoorbeeld: 192.168.1.100 tcp/udp 6881 t/m 6889 bittorrent Dit wil zeggen dat al het verkeer wat op die poorten binnenkomt wordt doorgesluisd naar dat ip adres. Op deze manier gaat azureus veel en veel sneller werken :) [/moeilijk technisch verhaal] :) |
Citaat:
Moet ik in Azureus bij inkomende tcp luisterpoort 6881 blijven houde? |
Ok, dit heb ik vaker gehoord. Vandaar dat het hier zo langzaam gaat af en toe.
Vraag: Wat heb ik nodig om die poorten open te zetten op mijn router? En hoe doe ik dat? |
Citaat:
Ik heb dus een gewone adsl router en nog een aparte voor de xbox,pc |
Citaat:
Grmbll..handleiding, daar ben ik toch veel te lui voor... |
Citaat:
|
meestal is het adres van je router 192.168.1.1 of 192.168.0.1 of iets in die trand
meestal is de inlogzut iets van admin en als wachtwoord 1234 ofzo :) |
2 stuks, de eerste is van sitecom. En d'r zit een splitter tussen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb alleen geen idee waar ik dit moet veranderen: Citaat:
|
Citaat:
hiervoor gebruik ik 10.0.0.138 |
Citaat:
|
Citaat:
192.168.1.100 tcp/udp |
Citaat:
Onder NAT |
oh bij mij gaat dat azureus ook retelangzaam zal eens kijken naar die poorten enzo.
|
Citaat:
klein beetje naar beneden scrollen, krijg je lijst met torrentpagina's, kan je vast wel wat pr0n vandaan halen. ;) |
Uberhaupt gaat bittorrent (shareaza) bij mij enorm sloom, kan dit door shareaza komen?
|
BITCOMET>AZURUES
l |
Citaat:
www.google.nl |
Citaat:
Azureus werkt bij mij niet. Dus gebruik ik BitComet. |
M'n gewone Bittorrent client is sneller dan Azureus.
|
Citaat:
Maar port 6881 is volgens mij ook wel genoeg, als je maar 1 client de keer open hebt... |
Citaat:
|
Citaat:
kb en Kb worden regelmatig verward, maar iedereen weet meestal wel waar het over gaat. Shareaza is wel een gare client, azureus is gewoon een van de beste. En als hij niet goed doet moet je je Java even opnieuw installeren. (www.sun.com) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |