![]() |
Hoe je ouders de deur uitkrijgen?????:(
Wete julliej hoe je je familie t huis uit kunt jage sodat je rustig je gang kan gaan sonder gestoord te worde??
tnx... |
Tjaa erg moeilijk, hmm geef ze geld om uit eten te gaan :P
Ik vertelde gewoon meestal dat ik even alleen wilde zijn, en dan bleven ze uit mn kamer, of gingen ze weg.. Maybe helpt dat bij jou! Succes!! |
Ze tonen vast wel begrip als jij ze vertelt dat jij rust nodig hebt om Nederlands te leren :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geef ze een bon voor 't theater, reserveer een film voor ze in de bioscoop. Late voorstelling oid, dan zijn ze op z'n vroegst om half 1 klaar, daarna nog wat drinken.
|
Citaat:
Of er gewoon even over hebben :rolleyes: |
Of als je ouders leuke vrienden hebben (die bij voorkeur aan de andere kant van 't land wonen), even bellen kort uitleggen wat je wilt doen. En dan heel lief vragen of ze je ouders niet dan willen uitnodigen en de hele avond daar willen houden. Bosje bloemen, flesje wijn en je bent klaar.
En dat is een stuk goedkoper dan een bon voor 't theater :) |
of je gaat vroeg naar bed, (je voelt je ziekjes) en gaat dan rustig je gang.
|
je kunt toch gewoon zeggen dat je je vriendinnetje hebt uitgenodigd, snappen ze vast wel of is dat daar anders?
|
mischien bedoeld hij wel rustig zijn gang met zichzelf?
|
je woont bij je ouders...die gaan wel weg als ze zelf willen niet als jij dat wilt..als je graag alleen wilt zijn ga dan op jezelf, of wacht dat ze zelf een keertje een avondje weggaan.
|
schuif je kast voor je kamerdeur.
|
Citaat:
|
moet je wel erbij zeggen dat je ook echt niet om het halfuur thee hoeft.
|
Niet. Veel spannender als ze thuis zijn, vooral als je geen slot op je deur hebt. (y)
|
laat ze lekker meegenieten, dan gaan ze misschien de volgende keer wel weg :p, gewoon afwachte tot het juiste moment...., misschien dat er binnenkort een verjaardag is ofzo?
|
Citaat:
Ot: Stuur ze idd gewoon op pad met een bon voor iets. Bios, theater, cabaret, opera. Weet jij veeeeel. |
Citaat:
ontopic: jouw ouders zijn ook jong geweest hoor...die zullen vast wel snappen dat jij en je liefde niet zitten te mens-erger-je-nieten op je slaapkamer. |
ze weten dat als ik ergens mee bezig ben ik niet gestoord wil worden omdat ik ander 3 dagen niet te genieten ben....
|
Je ouders hoeven toch niet perse weg te zijn, ik weet niet hoe gehorig je huis is, maar mijn huis is dat in ieder geval niet. Anders zou je er ook aan kunnen denken om je muziek ietsjes harder te zetten en eventueel je deur op slot te doen.
Maar het ligt er natuurlijk een beetje aan wat jij bedoelt met 'je gang gaan'. |
Je kan ook zelf ergens anders naar toe gaan bijvoorbeeld. :o
|
als of je ouders niet weten wat jullie op je slaapkamer uitspoken :rolleyes:
|
Mijn ma begrijpt inmiddels dondersgoed dat ze niet binnen hoeft komen stormen als ik met vriendlief boven ben, nadeel is over het algemeen dat je het even het aantal decibellen in de gaten moet houden mocht je haar vermoedens niet willen bevestigen, maar dat heb ik tot nu toe altijd maar voor lief genomen, hoewel...
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een poging gedaan mijn/zijn ouders het huis uit te krijgen, zie niet zo in waarom:) ja ach je kan je eens lekker laten gaan, en de keuken, de eetkamertafel, de trap, het toilet, de badkamer en het bed van ouders afwerken, maar ach dat doe ik wel, mocht het bij toeval eens zo uitkomen dat ze een avondje wegzijn:p |
Ja kijk kheb wel een slot op me kamertje.. maar kheb maar een klein bedje :rolleyes:
daar kun je met sen 2e niet eg veel meer doen as soene :p |
Citaat:
naja... je hebt tenminste een slot op je deur... (heb ik niet) |
hhaa das kl*te :P
|
Ik zeg meestal zowiets van mam, mag ik vrienden dan en dan uitnodigen... dan kunnen jullie naar de bios, ik betaal.. die film wilde je toch altijd al zien...
Nou jah... of doe 't gewoon ergens anders waar geen mensen in de buurt zijn ;) |
Citaat:
ontopic: ohnee? je moest eens weten ! |
Ja egt wel :p
|
Je kunt het best doen op een eenpersoons bedje hoor.
|
Waarom dat?.. het lijkt mij veel fijner op een groter bed..
veel meer ruimte.. anders flikker je er zo van af.. |
Jah tuurlijk is een groter bed beter, maar als je niet anders hebt. Of je legt je matras op de grond, heb je ook geen gekraak en donder je er ook niet vanaf.
|
haha.. ja dat kan ook..
|
En wat de ouders betreft gewoon niet te veel herrie maken. Of doe het als je vader voetbal kijkt en je moeder gtst dan hebben ze geen tijd voor je ;)
|
joa.. dat kan ook.. haha
marueh ik moet afsluiten... mzlls |
Citaat:
je komt niet erg creatief over dunkt me, evenals de TS, met uitzondering van de heel erg creatieve spelling.. |
je kan inderdaad leuke dingen doen op klein bed, en anders zeg je gewoon eerlijk tegen je ouders dat je brute seks gaat hebben in je kamer met je vriendin.... wel zo eerlijk
|
Ach, alsof ouders niet weten wat jij uitspookt op je kamer als jij daar met je vriend(in) bent. Mijn moeder is één keer binnenkomen lopen, ik denk niet dat ze dat ooit nog doet. Hoewel het niet heel erg was (alleen alle kleren lagen verspreid door de kamer, en wij lagen met z'n 2en in één bed). Ach, ze weten onderhand waarschijnlijk wel wat wij uitvoeren. Maargoed, ik zou ze gewoon subtiel vertellen dat ze niet binnen hoeven te komen op die avond.
Succes:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
alleen hadden we toen nog maar 4 weken en was dat de 1e keer dat we elkaar naakt zagen :P We schaamden ons KAPOT!! En nu als m'n moeder wat wil vertellen schreeuwt ze 't maar naar boven of klopt op de deur en verteld wat ze wil... ze is verder niet meer de kamer binnengelopen :evil: En op een klein bedje is best te doen hoor, anders kun je gewoon samen van het bed afrollen (terwijl je niet stopt met wat je bezig bent) en op de grond verder... geloof me, heeft ook wel wat :D |
ja kijk.. ik wil nie veel zeggen.. maar de plek op de grond is even groot als op het bed :p :cool:
|
Je vader en moeder neuken ook. :eek:
|
Uhm da weet ik niet.. let ik ook niet echt op....
jij mayb wel...? ze hebben het tenminste 2x gedaan |
Citaat:
|
Vriendelijk vragen. :)
Zo moeilijk is het allemaal niet. "Mama, papa, vanavond komt zus of zo, we gaan misschien sexen, zouden jullie een avondje uit eten kunnen gaan ofzo of ons i.i.g niet storen." Je kunt ook nog vriendelijker zijn en dat etentje voor ze organiseren. |
Citaat:
|
je kunt natuurlijk ook bruut gaan sexen op de keukentafel, ik vermoed dat ze dan wel maken dat ze wegkomen :o
|
koop een slot man, heb ik ook gedaan hehehhe. en dan de muziek aan, geen beeld en geen geluid. wahahah. echt wel goedkoop
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20. |