![]() |
Apocalyptica...
ik kon ze nog niet, maar zag ze op lowlands en ik vond ze zo goed, vooral het eerste nummer.
weet iemand hier misschien welk of welke nummers ze speelde? |
1e? Was dat niet Master of Puppets van Metallica toevallig? Weet niet zeker meer of dat nou de 1e of de 2e was :s Ze doen vrij veel Metallica maar niet meer zoveel als in het begin, doen nu van alles...
|
Juh, was vooral hun 1e 2 albums(en 2 nummers op 3) waar ze metallica deden. Daarna zijn ze hun eigen mzuiek gaan ontwikkelen. moet nog steeds eens het 5e plaatje halen. Kijken wat ze er van gebakken hebben :cool:
|
^ die's vrij gaaf. (y)
|
eerste nummer was master of puppets ja, damn was echt zo gaaf inderdaad :cool: had ze ook nog nooit gezien, maar was beter dan mijn verwachting (y)
alleen na 3 nummers ging het me beetje vervelen en ben ik weggegaan :p |
Citaat:
Je vond het helemaal top, maar na 3 nr's maar weggegaan? Voorbeeld van de zapgeneratie bij uitstek:p |
Ik dacht dat het 2e nummer Master of Puppets was :confused:
|
dank je wel :)
ik vond ze echt super der super! |
2e nummer was inderdaad master of puppets.
1e nummer klonk bekend maar ik kon het niet helemaal plaatsen; het staat overigens allemaal op 3voor12 |
Citaat:
|
kende
|
Citaat:
en ik vond ze kut op lowlands |
heb ze niet gezien op ll, ik heb hun 1e 2 cds ooit gebrand en t is wel aardig, maar het ging me snel vervelen.
|
Vooral laatste nummer, eigelijk vielen de metallica covers live een beetje tegen:(
hun eigen materiaal is live juist erg te pruimen :o |
Apocalyptica vond ik echt saaaaai !
|
Ik vind ze een beetje "nep". Technisch heel ok, maar het nabootsen van Metallica nummers met cello's klinkt gewoon niet. Al vind ik hun schism cover wel goed. :cool:
Zolang ze geen gitaarsolo's nabootsen en distortion gaan gebruiken zou ik ze misschien wel leuk vinden. Ik heb ook geen zin om overal "naar mijn mening" bij te plaatsen. |
Citaat:
|
Apocalyptica was kut op lowlands, dat je dat niet gezien hebt... Die lui zaten als statische zakken stront met een pluim haar achter een fucking cello met een drummer die dacht dat hij de show kon stelen.
|
...
Citaat:
|
apocalyptica maakt goede muziek, hou er wel van, heb ze niet live gezien dus kan daar nietover oordelen
|
op wacken langs het podium gelopen, klonk een beetje zout live, cd heb ik nooit aandachtig beluisterd.
moesten afwegen welke band we zouden gaan, blij dat het niet apocalyptica was geworden dus. |
wat een kut band naam :)
|
:rolleyes:
|
vind het wel knap wat ze doen, maar het is niet echt voor mij weggelegd
|
Apocalyptica is leuker in zaaltjes dan op festivals
|
Ik heb paar dingen van ze gehoord en ik moet zeggen dat ik het 'lege' muziek vind. Eigenlijk gewoon crappy.
|
Op lowlands was Apocalyptica dus echt prut in het begin, om halverwege iets op te klimmen naar "wel okee".
Kben verdomme gewend dat die gasten een show geven waar je van achteroverslaat, wat was dit voor wanvertoning :mad:. Dat nr komt iig van de cd Cult, volgens mij wasset Pray. |
Citaat:
|
Citaat:
|
gave band; maar idd iets voor zalen...verder vind ik de up-tempo nummers vaak niet echt super; die rustigere dingen dan weer wel..beetje filmmuziek idee vaak en dat dig ik. Dat nummer Farewell op de laatste plaat vind ik bv echt gaaf.
|
Citaat:
|
ik heb ze niet gezien op lowlands en volgens sommige mense zou ik daar blij om moeten zijn begrijp ik wel
al vind ik dat iedereen toch wel het nr van hun moeten luisteren wat ze hebben gemaakt met sandra nasic van de guano apes.. dat is echt een heel goed nr. gewoon ff ergens zoeke op apocalyptica ft sandra nasic dan vind je m wel echt vet (Y) |
Citaat:
Hope was wel erg mooi gespeeld... beetje jammer dat ze op hun cd's zonder distortion spelen ¬¬ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt achter een cello weinig meer dan als een statische zak stront zitten. Okee, flink headbangen kan ook, maar of de show daar nou zoveel beter van wordt valt te betwijfelen. |
ik vond t super
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond ze wel okee. heb (veeel) betere shows gezien, maar het was okee.
hihi paavo wees naar me aan het eind van de show :o |
Oh nu ben je vast gezegend.
|
ik word er zelf nooit zo blij van als enge meneren met lange haren naar me wijzen (n)
|
Heb Apocalyptica 1 keer in de 013 gezien, en dat was best leuk.. maar zoals iemand hier al eerder zei vind ik het niet echt een "festivalband" zegmaar. Ik vind het best leuk om te horen maar het is niet echt "uitjedakga-muziek" en dat vind ik leuker op een festival.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
JE MOT JE MUIL HOUWE WANT ZO GOED ZIJN ZE NIET MAAR ZE ZIJN WEL OKEE MAAR OP LOWLANDS HOEFDE IK ZE OOK NIET TE ZIEN WANT IK WAS ER NIET EN IK MOET DIE NIEUWE CD NOG LUISTEREN EN DAN MAAR ZIEN OF DIE ZO GOED IS |
*amen*
|
Retards met hun lettersize abuse ^^
Ik heb ze niet gezien op Lowlands maar ik hoorde dat hun eerste nummer MoP was. Ik kende ze niet goed, ik had een paar nummers en besloot om op Wacken er toch te gaan kijken. En ze hadden een verdomd goede show! Helaas zijn ze op cd zooo veel minder dan dat ik ze daar heb gezien! |
haaaaaaaaat @ apocalyptica
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |