![]() |
Wat vind jij nou een echt LELIJK merk (kleding lijn)
Ik vind Karl Kani echt ZOOO afgrijselijk lelijk, het logo (gewoon groot KArl KANI) staat op het hele kledinstuk met koeie letters en ik vind de kleding gewoon nie tmooi. En toch lopen er zoooooveel mensen hier in amsterdam er mee.
|
Lonsdale.
|
Karl Kani over het algemeen wel idd :) en wel meer van die neger merken, Johnny Blaze bijv.. hoewel ik daar een zeer phat t-shirt van heb :)
|
Bijna alle fubu-merken met van die grote logo's op de kleding.. vreselijk.. (n)
Voor de rest kan ik bijna overal wel iets vinden wat ik leuk vind :) |
Niet echt een bepaald merk eigenlijk, najah Overzeas(?) dingen vind ik meestal wel lelijk zoals die boven strakke onder wijde broeken
|
:mad: :eek: coolcat (n)
|
(n) lacoste (n)
|
Citaat:
|
miss sixty
|
Fubu kwam het eerste in me op.
|
grote merken kleding maar het ergste is wel tommy hillfinger
|
Lonsdale.
|
Coolcat ..van dat soort..en van die merken waar het logo met KOEIENLETTERS op staat :eek:
|
Wonder Woman: viezige synthetische prut
|
fubu :p
|
Citaat:
|
ook (zelfs..) lonsdale heeft nog leuke kleding (ondanks het lonsdale logo waar het de meeste mensen om gaat die ''anti-lonsdale'' zijn :rolleyes: )
ik kan zo direct geen merk bedenken dat ik wil uitsluiten :d |
inderdaad...er is zeke leuke lonsdale kleding... (y)
|
euhm oilily ofzow (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
niet dat ik zelf iets van lonsdale hoef te hebben, maar dat is omdat ik niet iets extreem moois heb gezien van het merk.. |
coolcat ed.
alle merken die terecht met racisme geassocieerd worden cars broeken v&d huismerk (die rugby's -Blegh-) en vast nog wel ontelbare dingen, die me nu even niet te binnen schieten.. |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: Om er maar niet over te hebben dat in het begin praktisch alleen zwarte atleten het merk droegen. Laat dit soort opmerkingen aub achterwege slaat nergens op. |
Citaat:
Als hij zegt alle merken die TERECHT met racisme gelinkt worden, bedoelt hij toch juist NIET Lonsdale... Meer van die jassen met Rune tekens er op en de makers van van die zieke armbanden enzo :confused: Lonsdale is idd een Boksmerk en erg populair onder gabbers. Dat er sommige gabbers dan ook extreem rechts zijn is jammer. Maar het merk Lonsdale heeft niets met racisme te maken, anders zouden Nike Air Max ook alleen voor racisten zijn :p in lonsdale zit trouwens wel 'bijna' NSDAP : Lo - NSDA (P) - le maarja dat dat opzettelijk gedaan is is weer zo'n broodje aap verhaal. |
FUBU en Karl Kani vind ik zeer erg, maar het ergste en lelijkste vind ik Oilily...iieuw dat vind ik zoown vieze kleding (en dat is niet omdat het een 'kak'merk is, maar gewoon omdat ik t niet mooj vind) :)
|
Bliksem: lees mijn post boven die van de, dan begrijp je waarom ~(S-|-)2v!lL~ het over lonsdale heeft :)
|
fubu
Overigens moeten jullie niet zo zeuren over de coolcat want ik heb er gister nog een ge-wel-dig shirtje gekocht :):p |
Citaat:
_ |
Fubu,coolcat,Tommy jassen,Ralph lauren bij meisjes vind ik die lijn nog wel aardig staan maar die vreselijke overhemden voor jongens zijn gewoon lelijk.
londsdale is niet de bedoeling dat t mooi moet staan tis voor boksers en die hoeven niet mooie kleuren en kleding. |
Citaat:
voordat julllie denken dat ik zo'n syntetische hoer ben :p:D |
Citaat:
dank u komt ie :rolleyes: taadaa |
Citaat:
|
ik heb een verschrikkelijk afkeer tegen carsbroeken
coolcat is ook behoorlijk fout, net zoals alle andere wonder woman achtige merken |
Citaat:
we vullen elkaar aan ;) |
Voor dagelijks gebruik vind ik Nike fout. Lonsdale, Fred Perry ed. ook niet mooi.
|
De meeste merken zijn al genoemd.
Lonsdale Karl Kani Fubu Verder vind ik Australian en Cavello ook lelijk. Tenminste wat ik van die merken heb gezien was lelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Verder vind ik die namaak-Tommy jassen heel sneu...van Waveboard Sport, ofzo. Hebben op de achterkant een reusachtig rood/wit/blauw logo, gewoon het logo van TH maar dan omgekeerd, en zijn voor € 29,95 te krijgen bij Scapino ofzo. Echt heel jammer, die jassen, en de mensen die ze dragen ook (n) |
nickelson (?) kwam net bij me op, die jassen zijn echt vreselijk
|
Ohja natuurlijk, Nickelson...
En niet omdat het een merk is met een lelijke collectie, maar door de hele sfeer die eromheen hangt...alleen 16-jarige scooterrijdende, oorbeldragende, Marlboro-rokende blagen met zo'n modieus plukjeskapsel (of hoe je het ook noemt)...dan zo'n 'stoere' worker-jeans eronder en van die hippe Mag's...Blegh (n) |
tsja
Fubu South Pole (ofsow) Cool cat tsja en ga ow nog maar even door |
Citaat:
Verder.. *denkt* Ook Coolcat, Wonder Woman, al die gangstah-merken.. Alles is ongeveer wel genoemd, denk ik. |
Citaat:
Hoewel, ik ken een 14 jarige, en die vraagt andere om Breeza's voor hem te halen, hij heet Sjimmie, hij is verwent, niet te geloven. |
Morgan. Maar dat is dan ook het enige merk dat ik zo uit mijn hoofd kan noemen (met dank aan mijn naam :D:D). Ik ben al eeuwen op zoek naar een LEUK Morgan kledingstuk (vanwege mijn naam en zo :p), maar ze bestaan gewoon niet. Ik zweer het je. Je had ze nog niet in Parijs!
|
En idd niet zeuren over de coolcat, hoewel het meeste dozige troep is, heb ik er ook wel eens leuks weggehaald. Maar ja, ik haal nog leuks van de C&A, dus :p
|
Citaat:
|
bien blue
ik vind die naam verschrikkelijk |
Ik vind versace echt verschrikkelijk lelijk. De kleding moet altijd glimmen en ik vind het altijd veel te glamorous...
|
- alles waar het merk heel groot opstaat
- alle negermerken - alle hardrockbandtshirt onzin - alle skate en alto merken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56. |