![]() |
Als je dronken bent, of aangeschoten.Ben je dan een ander tot last?
Ik heb wel eens dat ik dan dingen doe die ik normaal nooit zou doen. Maarja, dat is het lossere gevoel. Hoe gedragen jullie je?
|
als ik zat ben kan ik heel vervelend zijn, aangeschoten niet
|
neuh, ik ben alleen wat lawaiieriger
|
Citaat:
|
Ik ben misschien iets luidruchtiger. Kan andere mensen tot last zijn omdat ik m'n muziek te hard aanzet. Mocht ik moeten kotsen kan dat redelijke overlast geven, maar naarmate ik ouder word komt dat ook minder vaak (niet?) meer voor.
En qua standaardoverlastvoorbeeld (vrouwen lastig vallen met je dronken praatjes) veroorzaak ik ook niet echt veel, kan nog wel inschatten of het gewaardeerd wordt. Eerst wordt het lichaam dronken, dan pas de geest. :) |
ben wel luidruchtiger ofzo, beetje melig, plakkerig, maar nooit agressief. sterker nog, als ik kwaad ben en ik ga drinken word ik rustig en kan ik mezelf beter in controle houden. kan wel gekke dingen gaan doen, maar niets ernstigs :p
|
Ik word dan wel drukker, maar niet echt tot vervelend toe zeg maar.
|
Ik word volgens mij niet echt vervelend, wel vrolijk op sommige momenten.
|
ik word heel beleefd etc als ik aangeschote ben maar als ik te veel drink word ik steeds lammer en heb ik domme irritante praatjes
|
Ik heb nog geen klachten gehad, maar denk dat ik iets luidruchtiger word. Meestal hebben de mensen om je heen ook gedronken dus hebben zij hetzelfde (Y)
|
Nee niet echt. Een vriendin van me wel, die wordt zo irritant, die luistert gewoon niet meer naar me :D
|
Ik ga vooral veel vertellen, geloof ik.
|
ik word agressiever en luidruchtiger
|
Citaat:
|
Nee ben geen ander tot last. Ik ga altijd vechten, dat lost dingen op.
|
hooguit dat ik explosief braak in iemands tuin
|
pfff ligt er ook aan..ik word sowieso luidruchtiger&aanweziger, maar vaak ook melig, maar soms dan kan ik super serieuze gesprekken voeren juist, en soms dan word ik ook een beetje agressief, maar gelukkig nie vaak
|
Citaat:
|
Nouja, wordt er alleen wat luidruchtiger, en wil nog wel eens sneller dingen zeggen die eigenlijk niet helemaal kunnen. Dat wil me namelijk nog wel eens in de problemen helpen. Daarom ben ik ook niet graag dronken. Als ik aangeschoten ben, praat ik wat langzamer, en ben ik enorm melig.
|
niet tot last. Men lacht vaak wel om mij :o
|
mwah, als ik stoned ben ben ik niemand tot last maar dan zeg ik heel weinig tot het tot een lachkick komt en dan lachen ze wel mee. Maar als ik dronken ben ga ik rare dingen doen, ben ik totaal mezelf niet en ben ik wel vervelend en lastig en maak ik domme grapjes enzo, dus ik zorg dat ik nooit dronken ben:)
|
Ik ben vet leuk als ik dronken ben (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik dronken ben praat ik als een asociale boer.
Maar meestal kunnen mensen wel om mij lachen omdat ik rare capriolen ga uithalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja.
|
als ik zat/ flink aangeschote ben
heb ik vette lol met alles en iedereen. Ga ik dingen zeggen, die ik normaal niet zou zeggen. naja isdat erg.? :rolleyes: |
Jij bent 14, blijf nu maar netjes van de alcohol af en ga met je barbies spelen.
|
Soms... maar dan vooral door mijn emotionele buien en geraaskal. Ik vertel dan veel te veel. De emotionele buien krijg ik meestal alleen bij vrienden.
Ik ben maar een enkele zo dronken geweest dat ik werkelijk hulp nodig had ofzo. |
Ik wordt wat lawaaiiger, ongeduldiger en ik ben mensen eerder zat. Ik zoek ook nooit zelf ruzie, maar als iemand ruzie met mij zoekt als ik gedronken heb, dan kan ik het minder goed met woorden oplossen zeg maar.
Ik krijg ook nog wel eens ruzie met van die patsertjes die dan niet aan de kant willen gaan als ik daar met 5 glazen in mijn poten langs wil. Dan duw ik meestal een beetje en soms doen ze dan moeilijk, maar dan probeer ik meestal door te lopen, behalve als ze echt vervelend zijn. (en de irritatiegrens wordt wel wat sneller bereikt in samengang met drank) Maar ik zal nooit ruzie zoeken of iemand zomaar (of te snel) gaan slaan, of ik nou heb gezopen of niet. |
Tot last niet echt, maar ik heb de tendency luid te gaan praten en alles als een grote grap te beschouwen.
Vaak ook springt ongemerkt mijn 'eerstpraten-dandenken' status aan en uit, wat soms wartaal of gêne tot gevolg heeft. |
ik niet, ik ben altijd ontspannen dan, maar ik ken wel iemand die bij onbekenden in de nek gaat hijgen... :D
|
Verschilt per persoon. Sommigen gaan de boel kort en klein slaan, mensen bedreigen, anderen uitschelden etc. Sommigen worden vrolijk, gaan spontaan mensen omhelsen etc. Onder die laatste categorie val ik dus :D
|
ja ik denk het wel :p .. wordt standaard héél melig en ik kan ook niet meer ophouden met praten... het gaat maar door en het gaat maar door... :o niet normaal gewoon... en ik ga ook heel snel praten.. tis bijna niet te volgen (volgens me vrienden dan).. wordt ook een beetje aanhaliger wat ook best irri kan zijn... dus ja ik ben anderen denk ik wel tot last als ik dronken ben... behalve als die andere ook dronken zijn.. :D
|
Heeeeel vrolijk en druk. En ik durf veeel meer. Maar geloof dat ik anderen niet echt tot last ben:p.
|
Ik schijn fucking iritant te worden als ik lam ben. Verder weet ik van mezelf dat m'n iritatiegrens echt jezussnel naar beneden gaat dus echt dronken zal je mij niet snel meer tegenkomen.
|
Rond de 5 drankjes kan ik beter tegen drukte in kroegen/disco's en praat ik iets makkelijker, rond de 7/8 voel ik hem goed zitten en word ik veel jovialer (lees: luidruchtiger), bij meer dan 10 biertjes gaat het bergafwaarts. Ik doe nooit echt stomme dingen, zoals kotsen, tegen de bar pissen, glazen stukgooien of mensen lastigvallen - zo ben ik niet - maar is het meer zo dat ik mezelf voor lul zet. Vreemd als een week later iemand op je afstapt met "hé ouwe, weer lekker op dreef?" en je echt geen idee hebt wie het is.
|
Ik ben (volgens mij) Niet vervelend wel heel erg knuffelig en open, ik vertel veel meer als dan dat ik niet dronken ben. :p
Mijn moeder is wel vervelend die gaat echt hele gemene dingen zeggen word boos en vind niemand aardig... :( En een goede vriend van me is te luidruchtig...:) |
Citaat:
|
Ik praat meer en kan goed luisteren:o Een goede gesprekspartner zeg maar
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |