![]() |
Hoeveel..
mensen heb jij gezoend?
schatting als je het niet meer weet? |
4
[edit] of te veel om te noemen afhankelijk wat je met zoenen bedoelt |
Als ik tel kom ik op 8 uit, maar ik vergeet er vast 1 of 2. Ik geloof namelijk dat ik weleens tot negen heb geteld, toen het meeste nog recenter was.
|
Ik heb met drie mensen gezoend :p
|
Ongeveer 10.
|
't Zal over de twintig zijn, ik tel het soms nog na als mensen ernaar vragen. Waar ik trots op ben: ik ken al hun namen nog.
|
Citaat:
Behalve het natellen-als-mensen-vragen. |
Citaat:
OT: weet niet. Vier, vijf ofzo. |
Citaat:
Ontopic: 8. |
Citaat:
Ik weet het daarom natuurlijk ook: 0 (nul) Waarmee ik besef dat dat best wel weinig is... :| |
Geen idee, als ik echt ga tellen dal ik de namen nog wel wete, althans van de meeste maar als ik zo moet schatten denk ik een stuk of 30 misschien meer
|
1.
En dat is alweer zo'n tijd geleden dat 't bijna niet meer telt. :o |
5. En van 3 weet ik de naam nog. :bloos:
|
2
|
35+ Zouden er best veel zijn als je ze allemaal naast elkaar zou zetten, maar vind eigenlijk dat ik het over het algemeen nog rustig aangedaan heb, nog best veel chicks afgewezen/niet op ingegaan. Maar tussen mn 15e en mn 18e met uitgaan denk iets van 1 per 2 maanden + schoolvriendinnetjes. In de zomervakantie altijd nog wel 1 of 2 (soms wat meer). Op mn 19e 9 maanden op campus in de VS gewoond.. Waren er ook 9 in 9 maanden.. Er is er 1 waarvan ik de naam niet meer weet, en de rest kan ik me nog redelijk herinneren.. Al zitten er wel hele slechte verhalen tussen :)
|
Ik denk een stuk of vijftien. Ik ga geen moeite doen om ze te tellen, maar ik weet dat ik rond dat aantal ergens zit.
|
3.
|
Citaat:
ontopic: dat zeg ik niet. |
7, en ik ken ze allemaal (op 1 na) nog steeds vrij goed.
|
3.
|
ongeveer 25, en ik weet ook al hun namen nog :) (duurt alleen wel even voor ik t hele lijstje op kan noemen, haha)
|
Vroeger waren het er best wel veel. Namen heb ik allemaal ook echt niet onthouden, sommige in de eerste instantie geeneens gevraagd. Tegenwoordig doe ik af en toe nog een leuke indo maar ik ga geen domme hollandse snollen meer pakken ;o
|
8.
(Waarvan 3 hier iig rondzwerven ;p, 1 kende ik via scholieren.) |
5, waarvan ik van 2 de naam niet meer weet :s
|
13, ik vind het wel netjes
|
15 ofzo?
|
8.
|
35, denk ik.
Ik heb ergens een keer een lijstje gemaakt. |
Ik dacht dat mijn vriend de 39e was, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Maar in ieder geval daar in de buurt.
|
3
|
3
|
7
|
2
|
4
|
Omg, sommigen echt veel. Ik met 5.
|
Negen.
|
Citaat:
Laat me raden, je bent van oorsprong geen domme nederlandse kneus? |
Hij heeft van oorsprong een ander gevoel voor humor dan jij.
|
Citaat:
|
pff 10 ofzo of meer
|
11, en ik ken al de namen+plaats nog
|
8
|
Citaat:
|
Ik had verwacht dat het gemiddelde hoger zou liggen, toch veel aantrekkelijke mensen hier..
ik zit rond de 30 denk ik. |
Zes. En een half.
|
Citaat:
|
ben ik ook wel benieuwd naar XD
ik... stuk of 9, weet t niet helemaal zeker XD |
8.
|
26.
|
Jezus, wat ben ik erg dan, ik zit rond de 50.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00. |