![]() |
'Vies' en 'Schoon' zijn geen woorden die ik met saai associeer #1523
Omdat niemand anders het doet!
|
Gebruikersnaam Berichten
Lorelei 41 Chicka Little 39 Noedelhap 38 .sann 37 Chick Rock 33 The Larch 31 Sarah 28 Pierrot 24 Paranoide 22 mijamoto 18 Quis 2.0 18 Luud 17 Schrödinger 16 Stefenootje 15 Trimm Trabb 11 Apate 11 Pippeloen 11 Gnork 10 Dobermann 7 Panopticon 7 lentekriebel 7 Commendatore 7 Andijvie 6 Uice 6 fizzle-fluffy 6 CuwleMandarijn 4 Little Phoebe 4 *Miekje* 4 umberto 4 Carn 3 Syori 3 Rivka 3 Absinthe 3 Rationeel 2 Korreltjezout 2 Havock 1 Thomas. 1 Queasy 1 Toon topic & sluit venster |
Citaat:
|
:D @ titel
|
Ik heb wodka :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(Y) @ titel. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke, ik ben namelijk in de stemming voor prima maar niet opzienbarend. Mijn tweede optie is Easy A.
|
Ik wil ook een film kijken zo, maar als ik download gaat het internet te langzaam om nog iets anders op internet te doen. -O-
|
Citaat:
|
@Quis, op het moment vind ik het niet zo belangrijk of ik werk leuk vind. Het is maar negen uur in de week, zo gauw dat 40 wordt is het belangrijker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://img2.timeinc.net/instyle/imag...el_400X400.jpg |
Zo, morgen naar Groningen.
|
Citaat:
|
Er is GVD NOOIT WERK, EN UITGEREKEND DINSDAGAVOND MOET IK WERKEN :mad::mad: Als Zweden - Nederland is!
IK BEN WOEST!!! http://4.bp.blogspot.com/-GPrV9Iz63T...0/rageGuy2.jpg |
Citaat:
|
Oooooh jongens wat ben ik blij met m'n nieuwe winterjas <33333
|
En ik heb lekker patat gegeten net :bloos:(Y)
|
Is ie goed warm ja?:p
(De jas dus.) |
Ja heel lekker warm :cool: en heel mooi en fijn en en en (Y)
|
Nu wil ik ijs :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:d Eigenlijk heb ik het koud huhu :o maar toch heb ik zin in ijs! |
Citaat:
Ik kan later uiteraard nog wel samenvattingen enzo terugkijken, maar vind het gewoon jammer dat ik het niet live kan volgen. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Sesamstraatliefhebbers naamzoek:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afle...j-sesamstraat# |
Hm zal ik vanavond Star Trek gaan kijken of een dvd'tje opzetten..?
|
Citaat:
|
Maar daar zit de hele tijd reclame tussendoor.. Ik kan 'em ook opnemen en morgen kijken (Y)
|
En wat zal ik eens kijken? Of zal ik naar salsa? Moeilijk moeilijk.
|
Salsaaaaa
|
Overigens ben ik met een soort-van-vriendje naar Star Trek in de bios geweest. En dat is dus alweer 2 jaar geleden :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ja, wildvreemden dus! Dat geeft al aan hoe moe ik ben. :p Het is wel stom, hoe langer ik niet heb gedanst hoe meer ik het blijf uitstellen, terwijl ik het zo geweldig vind. En toen ik nog in Utrecht woonde ging ik altijd toch als ik twijfelde, en negen van de tien keer was het dan een succes. Maar nu ken ik niemand en dat is een beetje schtom. /zeikt er nog een keer over. Jeetje, het is vast rond de 8e hè? |
Ik moet zo het schoolfeest zien te overleven...
|
Citaat:
Ik snap je dilemma trouwens helemaal hoor! Ik weet alles van drempels. Helemaal als je niemand kent (dat vind ik echt vreselijk). Maar als je echt zo moe bent ga je toch gewoon even lekker bankhangen en vroeg op bed? Ga je volgende week weer! |
Citaat:
En grrrr, een bank moet ik nog kopen. Ik wou dat iemand het voor me kon doen, want het staat me enorm tegen er naar een op zoek te gaan. Idem voor een bed en een salontafel en een bureaustoel en en en. :( |
Twee wodka en een cocktail op een lege maag, hihihi.
|
Citaat:
Ik zou echt niet zonder bank kunnen :o ik lig er elke dag meerdere uren op (en ik heb een heeeele fijne van de ikea(Y)). Waarom heb je al die dingen nog niet dan? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03. |