![]() |
Waar word jij opgewonden van?
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, maar ik word opgewonden van regenlaarzen :bloos:
Ik heb dat sinds ik mijn huidige man heb ontmoet, bij hem kan ik gewoon mezelf zijn. Maar ik zal we de enige zijn hier die daar opgewonden van raakt :) En waar wordt jij opgewonden van? |
|
Citaat:
is te raden bij mij :D |
meisjes/vrouwen met zo'n lekker strak rokje en daaronder een legging/panty a la:
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[sour...product/large] oeh :bloos: die wil ik allemaal pakken :o maar gelukkig hoeft dat niet en heb ik mijn vriendin.. ik word er meer dan opgewonden genoeg van als ze geil is en zegt dat ze zin in seks heeft :) |
Elecdruid, Heb ik ook precies zo, echt ontzettend.... jaah inderdaad! goede smaak heb je :D
|
Het kreunen / klaarkomen van een meisje....Super geil :$
|
Citaat:
|
Word jij ook opgewonden van regenlaarzen?
|
ik wel :D
|
Citaat:
|
Dominantie toch wel :)
|
bange meisjes
|
Citaat:
|
het kreunen /klaarkomen van een meisje, een rug massage :P slipjes :P
|
Citaat:
|
men vriendin die geil is en dan smeekt me haar te neuken (god ik hou er zo van om haar te teasen door zo lang ermee te wachten)
|
piemels :D
|
Mannen in een kilt :O ^^
|
Mannen in pak =3
Mannen met een (stoppel) baard Blauwe ogen Lange mannen Uniformen, vooral van politie agenten. Mannenkont. Lieve glimlachen Mooie neuzen (symmetrisch, recht, in verhouding van gezicht) Gespierde armen. +Lichaamsgeur mannen. Oeh |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.owensarchive.com/images/u...iform_4556.jpg :o |
gekreun van genot van mijn vriendin :)
|
ow én vrouwen/mannen met tatoeages/piercings ^^
|
Citaat:
Citaat:
Spoiler
:bloos::bloos::bloos: |
Citaat:
Omdat ik me dan altijd afvraag of ze hem traditioneel dragen of niet.. en ik vind het erg stoer staan.. en verder.. het trekt me gewoon aan hihi :P En die vrouwen zijn erg mooi ja :O |
Citaat:
Maar ook als mijn vriend (of een andere knappe man) toegeeft dat een andere man sexy/knap/heet is :bloos: En dominante vrouwen in van die secretaressenpakjes. http://3.bp.blogspot.com/_tVI0qd-FH9...281994%29.jpeg zoals zij. En natuurlijk van bekeken worden. Hell yes, op het podium staan! |
[QUOTE=fizzle-fluffy;32325363]Dat soort uniforms inderdaad, rrr.
Maar ook als mijn vriend (of een andere knappe man) toegeeft dat een andere man sexy/knap/heet is :bloos:/QUOTE] Dat heb ik ook wel hihi, net zoals 2 mannen zien zoenen (stapje verder) vind ik ook helemaal geweldig :$ |
Hmm, dat heb ik nu niet echt :p. Vind sommige mannen zo knap dat ik er bijna mijn voorkeur voor zou aanpassen, maar vind mannen er niet echt tof uitzien als ze zoenen, ook niet met vrouwen. Dat kunnen vrouwen met elkaar beter wat mij betreft :).
Ontopic, versleten uitziende kleding, gaten in broeken, ladders in panty's, afgetrapte all stars, dat soort dingen. |
aardappels
|
Trol :p
|
Citaat:
|
:)
Verder: Intelligente mensen, onbereikbare mensen, mensen die gebonden zijn (ik weet het, slecht :p), mensen met veel zelfvertrouwen wat betreft seks, rock/metal/gothic meisjes, achteloze schoonheid, muzikantes, gamende meisjes, van alles eigenlijk :D:D. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
door dat hij gewoon naar me smst wat hij met me zou doen als we bij elkaar lagen :)
als hij me kusjes in mijn nek geeft, werkt ook altijd :p |
Citaat:
|
Nee, natuurlijk niet. Ik heb hem opgezocht op Lifestyle. :D Oh en ik kwam er nu pas achter dat het Marlon Brando was, want dat stond in de link. :facepalm:
|
Omdat ik die inderdaad eerder op lifestyle heb gezien. :P
|
Citaat:
|
De geur van vers zweet, maar alleen bij mensen die van zichzelf al lekker ruiken. Anders is het juist vies.
|
Citaat:
|
|
foto doet het niet ;)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: