![]() |
Die hoeah is te saai #1786
Zo. Iemand een betere titel?
Phoebe: Mijn schoonvader heeft mij ooit de Haags ij geleerd met behulp van het zinnetje 'Vijfenvijftigduizend ijzeren schijthuispijpleidingen'(Y) |
Lekkah allemaal Haags lulluh.
|
Kgijg ff lekkah het heen en weeaah!
|
Ach, ik blijf beter in Rotterdams.
|
Wat ga je dan allemaal Haags lope te prate :mad:
|
Mensen vinden vaak dat ik Rotterdams klink. Dan vraag ik ze of ze ooit een Rotterdammer hebben horen praten, want no way José dat ik Rotterdams praat.
En nu moet ik naar de Aldi! Kusjes |
Ik ga tv lope te kijke. Dag!
|
Citaat:
Overiges lag ik net fillempies van Waardenberg en de Jong te kijke, om me accent weer een beetje op te krikken. er kwamen ook fillempies van Simon Stokvis langs. Lekkerrr! |
Citaat:
|
Citaat:
Hahahahaha :D Citaat:
|
Citaat:
|
Fuck jullie, met je zachte g's :D
|
Van mij mag je mijn posts ooks best in m'n accent lezen, hoor :p
|
Dat kan niet, want je hebt nog geen 10 woorden gezegd, kut :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Voordat je als huisarts een eigen praktijk mag hebben, moet je een KvK nummer hebben. Voordat je een KvK nummer krijgt, moet je een praktijknummer hebben. Voordat je een praktijknummer krijgt, moet je een praktijk hebben.
Hmm. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier kijk eens, een leuk liedje.
|
Nog een.
|
De eerste keer dat ik met Kat op MSN een videogesprek had zei ze bijna meteen dat ik een Gooische R had :mad:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en over accenten gesproken, er gaan hier net een stel mensen zitten en als die niet van Baarle en omstreken komen.... typisch accent ^^ Citaat:
|
Dat de 'r' soms een 'g' wordt vind ik de fijnste. Kwagtje. Spogt. <3
|
Waar zit je eigenlijk Muutje?
|
Meloneras, bij Maspalomas in Gran Canaria! First world problems: door de palmbomen de zee niet meer zien!
|
28 graden nu gok ik, i sta vol met blaasjes van zonneallergie ^^
|
Tja sommige mensen hebben het niet me makkelijk.
|
het boeit me allemaal niet hor, ik geniet met volle teugen :D wie mauwt nu over een teveel aan palmen of kapot gaan van de jeuk als het thuis sneeuwt en vriest?
|
ik ga me omkleden voor het diner! hasta la vista!
|
Dan ga ik maar es de spaghetti en vissticks bereiden.
|
Citaat:
|
Wat is in godsnaam spachtelpoets?
|
Oh, wacht, google bestaat :d
|
Jemig, daar had ik echt nog nooit van gehoord.
|
Het is een type sierpleister, kennelijk? :D ik denk niet dat ik als kind types sierpleister kende.
|
Ik heb even plaatjes bekeken en ik denk dat ik het wel op mijn muren heb! Het was lastig bij het verven.
|
Dit is een plaatje van een witte bloedcel die een bacterie probeert te vangen. Het is leerzaam en heel schattig :D hup bloedcel
http://cdn.pbh2.com/wordpress/wp-con...s-bacteria.gif |
Citaat:
|
Iemand zei 'wat nou als vrouwen hun hele menstruatie in 1 x zouden doen, in een ei?' en iemand anders zei 'maar dat zou dan vast pijn doen' dus ik heb het opgezocht, en een medium ei is 43 ml (en de eieren die je in de koelkast hebt zijn waarschijnlijk large) en een menstruatie is gemiddeld 35 ml, dus dat is minder. Klinkt niet echt lekker maar alsnog makkelijker dan menstruatie :o
|
Ik snap het niet, wat bedoel je met 'in een ei'?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |