![]() |
Voorspellingen KPN Eredivisie - 03/04-07/04
spelregeltjes zijn ondertussen wel duidelijk veronderstel ik. Zoniet mail maar: tofke_h@scholieren.com
De tussenstand: www.scholieren-sport.tk of rechtstreeks: www.scholieren.com/~tofkeh/sport Indien je geen uitslagen van 9 speelweken ziet, moet je eens vernieuwen (F5 bij internet explorer). Iemand nog ideeën om statestieken van te maken ofzo? PS. Ben nog bezig met de afgelopen weekend, maar er is te woensdag al een eerste wedstrijd, dus FF snel een topic aangemaakt. In het vorige topic hebben al een hele boel mensen de wedstrijd van te woensdag voorspelt. Die wordt dus automatisch overgenomen, behalve als ie in dit topic opnieuw gepost wordt. Wo 03-04-02 20:15 Ajax - FC Groningen Vr 05-04-02 20:00 FC Twente - Sparta Za 06-04-02 19:30 Roda JC - AZ Za 06-04-02 19:30 Vitesse - SC Heerenveen Za 06-04-02 19:30 Willem II - Fortuna Sittard Za 06-04-02 19:30 De Graafschap - RKC Waalwijk Zo 07-04-02 14:30 Feyenoord - NAC Zo 07-04-02 14:30 FC Groningen - NEC Zo 07-04-02 14:30 FC Den Bosch - PSV PS. K kreeg ook een mailtje binnen afgelopen week met deze url. Dus als mensen geïntresseerd zijn daarin. Dit is LOSSTAAND van onze wedstrijdje. En normaal gezien is er volgend seizoen ook een geautomatiseerde pagina (zoals het fotoboek) op s.com (ben der halverlings meebezig). |
Ajax - FC Groningen
FC Twente - Sparta Roda JC - AZ Vitesse - SC Heerenveen Willem II - Fortuna Sittard De Graafschap - RKC Waalwijk Feyenoord - NAC FC Groningen - NEC FC Den Bosch - PSV |
Ajax - FC Groningen 3-1 Ajax heeft de punten hard nodig, groningen kansloos
FC Twente - Sparta 3-1 Twente in the winning mood, sparta is helemaal niks meer Roda JC - AZ 2-0 ik denk dat roda de laatste tijd sterker is dan AZ Vitesse - SC Heerenveen 1-2 ondanks de overwinning van vitesse en de nederlaag van h'veen gaan de friezen winnen Willem II - Fortuna Sittard 4-0 geen commentaar nodig De Graafschap - RKC Waalwijk 1-1 graafschap krijgt met hard werken een puntje Feyenoord - NAC 1-1 meer hoop dan wijsheid zal k maar zeggen FC Groningen - NEC 0-2 Nec beter in vorm FC Den Bosch - PSV 1-4 psv vecht voor de laatste kans, den bosch kansloos [Dit bericht is aangepast door Supermach (01-04-2002).] |
Ajax - FC Groningen 3-1
FC Twente - Sparta 2-0 Roda JC - AZ 1-1 Vitesse - SC Heerenveen 0-0 Willem II - Fortuna Sittard 3-0 De Graafschap - RKC Waalwijk 1-2 Feyenoord - NAC 2-2 FC Groningen - NEC 1-0 FC Den Bosch - PSV 1-4 Ajax herpakt zich wel na de nederlaag tegen Vitesse, al zullen nu niet zo fantastisch voetbal spelen. Vitesse-Heerenveen wordt weer een leuke topper, meestal eindigen toppers ook in een gelijkspel. Dit keer denk ik dat Vitesse teveel denkt en dat ze denken dat ze gemakkelijk zullen gaan winnen van Heerenveen aangezien tegen Ajax gewonnen hebben, Heerenveen zal ook niet veel kunnen daarom blijft het bij de 0-0. Feyenoord-Nac is altijd leuk, lekker spannend en Nac speelt altijd goed tegen de hoge club. Nu Nac ookm uit speel denk ik niet dat ze zullen gaan winnen, maar een gelijkspel zit er zeker in. En over FC Den Bosch-PSV zal ik maar weinig zeggen, spreek voor zich http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Ajax - FC Groningen: 3-1 (iedereen jat mijn voorspelling http://forum.scholieren.com/frown.gif http://forum.scholieren.com/tongue.gif)
FC Twente - Sparta: 2-0 Roda JC - AZ: 1-1 Vitesse - SC Heerenveen: 2-1 Willem II - Fortuna Sittard: 3-0 De Graafschap - RKC Waalwijk: 2-2 Feyenoord - NAC: 3-0 FC Groningen - NEC: 1-1 FC Den Bosch - PSV: 1-2 |
Ajax - FC Groningen 2-0
FC Twente - Sparta 3-0 Roda JC - AZ 2-0 Vitesse - SC Heerenveen 2-2 Willem II - Fortuna Sittard 3-0 De Graafschap - RKC Waalwijk 1-3 Feyenoord - NAC 3-2 FC Groningen - NEC 2-1 FC Den Bosch - PSV 1-4 |
Ajax - FC Groningen 4-0
FC Twente - Sparta 2-1 Roda JC - AZ 2-0 Vitesse - SC Heerenveen 1-2 Willem II - Fortuna Sittard 3-0 De Graafschap - RKC waalwijk 1-1 Feyenoord - NAC 1-2 FC Groningen - NEC 0-2 FC Den Bosch - PSV 0-6 (c) by Broed. |
Ajax - FC Groningen 3-1
FC Twente - Sparta 2-0 Roda JC - AZ 2-1 Vitesse - SC Heerenveen 2-2 Willem II - Fortuna Sittard 2-1 De Graafschap - RKC Waalwijk 1-3 Feyenoord - NAC 1-0 FC Groningen - NEC 3-2 FC Den Bosch - PSV 1-3 |
Ajax - FC Groningen: 1-0
FC Twente - Sparta: 4-2 Roda JC - AZ: 2-0 Vitesse - SC Heerenveen: 2-2 Willem II - Fortuna Sittard: 3-0 De Graafschap - RKC Waalwijk: 0-1 Feyenoord - NAC: 1-1 FC Groningen - NEC: 2-1 FC Den Bosch - PSV: 0-2 |
Ajax - FC Groningen 3-1
FC Twente - Sparta 3-1 Roda JC - AZ 1-0 Vitesse - SC Heerenveen 3-1 Willem II - Fortuna Sittard 3-1 De Graafschap - RKC Waalwijk 1-1 Feyenoord - NAC 2-1 FC Groningen - NEC 0-1 FC Den Bosch - PSV 0-2 |
Ajax - FC Groningen 2-0
FC Twente - Sparta 2-0 Roda JC - AZ 1-1 Vitesse - SC Heerenveen 2-1 Willem II - Fortuna Sittard 2-0 De Graafschap - RKC Waalwijk 1-1 Feyenoord - NAC 3-0 FC Groningen - NEC 1-2 FC Den Bosch - PSV 0-3 |
Ajax - FC Groningen 3 - 0
FC Twente - Sparta 2 - 0 Roda JC - AZ 3 - 1 Vitesse - SC Heerenveen 3 - 1 Willem II - Fortuna Sittard 3 - 1 De Graafschap - RKC Waalwijk 1 - 2 Feyenoord - NAC 2 - 1 FC Groningen - NEC 1 - 1 FC Den Bosch - PSV 1 - 4 |
Ajax - FC Groningen heb ik vorige week al gepost
FC Twente - Sparta 3-0 Roda JC - AZ 1-1 Vitesse - SC Heerenveen 2-1 Willem II - Fortuna Sittard 4-1 De Graafschap - RKC Waalwijk 1-2 Feyenoord - NAC 2-1 FC Groningen - NEC 1-0 FC Den Bosch - PSV 1-1: den bosch uit, altijd moelijk http://forum.scholieren.com/biggrin.gif [/B][/QUOTE] |
Ajax - FC Groningen 4-0:had ik al gezegt simpele overwinning
FC Twente - Sparta 2-0:nacompetitie inzicht Roda JC - AZ 3-1:roda krijkt weer omhoog Vitesse - SC Heerenveen 3-2:leuke wedstrijd vitesse wint door het thuis status Willem II - Fortuna Sittard 3-0 :de degredant is bekent De Graafschap - RKC Waalwijk 1-1: 2 punten uit 6 wedstrijden voor de graafschap Feyenoord - NAC 2-0:het wordt nog spannend om het kampioenschap FC Groningen - NEC 1-1:toch een puntje voor grun FC Den Bosch - PSV 1-1 http://forum.scholieren.com/tongue.gifasv verspilt 2 dure punten [Dit bericht is aangepast door Zaagmanz (01-04-2002).] |
Citaat:
|
Ajax - FC Groningen 2-0
FC Twente - Sparta 3-0 Roda JC - AZ 2-1 Vitesse - SC Heerenveen 2-1 Willem II - Fortuna Sittard 3-1 De Graafschap - RKC Waalwijk 1-1 Feyenoord - NAC 3-2 FC Groningen - NEC 0-0 FC Den Bosch - PSV 1-3 |
Ajax - FC Groningen 3-0
FC Twente - Sparta 3-2 Roda JC - AZ 1-1 Vitesse - SC Heerenveen 2-2 Willem II - Fortuna Sittard 3-0 De Graafschap - RKC Waalwijk 1-1 Feyenoord - NAC 3-1 FC Groningen - NEC 1-2 FC Den Bosch - PSV 1-5 |
FC Twente - Sparta 3-0
Roda JC - AZ 2-1 Vitesse - SC Heerenveen 1-1 Willem II - Fortuna Sittard 2-0 De Graafschap - RKC Waalwijk 1-2 Feyenoord - NAC 3-1 FC Groningen - NEC 1-1 FC Den Bosch - PSV 1-2 |
Citaat:
|
Ajax - FC Groningen 4-0
FC Twente - Sparta 3-0 Roda JC - AZ 2-2 Vitesse - SC Heerenveen 1-2 Willem II - Fortuna Sittard 2-0 De Graafschap - RKC Waalwijk 2-1 Feyenoord - NAC 2-0 FC Groningen - NEC 1-0 FC Den Bosch - PSV 0-3 |
Ajax - FC Groningen 6-0
FC Twente - Sparta 2-1 Roda JC - AZ 1-1 Vitesse - SC Heerenveen 3-1 Willem II - Fortuna Sittard 4-1 De Graafschap - RKC Waalwijk 2-3 Feyenoord - NAC 1-2 FC Groningen - NEC 1-1 FC Den Bosch - PSV 0-2 |
Ajax - FC Groningen 4-2
FC Twente - Sparta 3-1 Roda JC - AZ 3-1 Vitesse - SC Heerenveen 2-2 Willem II - Fortuna Sittard 2-0 De Graafschap - RKC Waalwijk 0-2 Feyenoord - NAC 1-3 FC Groningen - NEC 1-2 FC Den Bosch - PSV 3-2 |
Ajax - FC Groningen 3-0
FC Twente - Sparta 3-1 Roda JC - AZ 2-1 Vitesse - SC Heerenveen 2-2 Willem II - Fortuna Sittard 2-0 De Graafschap - RKC Waalwijk 1-3 Feyenoord - NAC 3-1 FC Groningen - NEC 1-1 FC Den Bosch - PSV 1-4 |
Ajax - FC Groningen 3-1
FC Twente - Sparta 3-0 Roda JC - AZ 1-2 Vitesse - SC Heerenveen 2-0 Willem II - Fortuna Sittard 1-1 De Graafschap - RKC Waalwijk 0-2 Feyenoord - NAC 3-0 FC Groningen - NEC 1-1 FC Den Bosch - PSV 1-2 |
Ajax - FC Groningen 2-1
FC Twente - Sparta 2-0 Roda JC - AZ 2-2 Vitesse - SC Heerenveen 2-2 Willem II - Fortuna Sittard 2-1 De Graafschap - RKC Waalwijk 1-2 Feyenoord - NAC 2-1 FC Groningen - NEC 1-2 FC Den Bosch - PSV 0-1 |
Ajax - FC Groningen 3-1
FC Twente - Sparta 2-0 Roda JC - AZ 1-2 Vitesse - SC Heerenveen 2-2 Willem II - Fortuna Sittard 2-0 De Graafschap - RKC Waalwijk 1-3 Feyenoord - NAC 2-0 FC Groningen - NEC 1-2 FC Den Bosch - PSV 1-3 [Dit bericht is aangepast door Firebolt (02-04-2002).] |
Ajax - FC Groningen 3-0, makkelijke overwinning http://forum.scholieren.com/frown.gif
FC Twente - Sparta 3-1, twente krabbelt weer op Roda JC - AZ 2-2, spannende wedstrijd, ploegen zijn gelijkwaardig Vitesse - SC Heerenveen 2-1, vitesse komt op stoom en is goed in arnhem Willem II - Fortuna Sittard 1-0, willem 2 scoort snel een goal en 'stopt' daarna met voetballen De Graafschap - RKC Waalwijk 3-2, graafschap wint verrassend Feyenoord - NAC 2-0, makkelijke overwinning FC Groningen - NEC 1-1, moeilijk deze, maar denk toch een gelijkspel FC Den Bosch - PSV 0-4, jaja, d8 t wel he http://forum.scholieren.com/cool.gif |
Ajax - FC Groningen 3-0
FC Twente - Sparta 2-0 Roda JC - AZ 1-0 Vitesse - SC Heerenveen 1-1 Willem II - Fortuna Sittard 4-0 De Graafschap - RKC Waalwijk 2-1 Feyenoord - NAC 1-1 FC Groningen - NEC 1-0 FC Den Bosch - PSV 0-1 |
Ajax - FC Groningen 3-0
FC Twente - Sparta 2-0 Roda JC - AZ 2-0 Vitesse - SC Heerenveen 2-2 Willem II - Fortuna Sittard 2-1 De Graafschap - RKC Waalwijk 1-2 Feyenoord - NAC 2-0 FC Groningen - NEC 1-2 FC Den Bosch - PSV 0-3 |
Ajax - FC Groningen 3-0
FC Twente - Sparta 2-0 Roda JC - AZ 2-0 Vitesse - SC Heerenveen 3-1 Willem II - Fortuna Sittard 2-1 De Graafschap - RKC Waalwijk 0-0 Feyenoord - NAC 3-0 FC Groningen - NEC 1-2 FC Den Bosch - PSV 1-3 |
Ajax - FC Groningen 3-0
FC Twente - Sparta 2-0 Roda JC - AZ 2-1 Vitesse - SC Heerenveen 3-1 Willem II - Fortuna Sittard 2-0 De Graafschap - RKC Waalwijk 1-1 Feyenoord - NAC 2-0 FC Groningen - NEC 1-1 FC Den Bosch - PSV 1-2 |
Ajax - FC Groningen 3-1
FC Twente - Sparta 2-1 Roda JC - AZ 2-0 Vitesse - SC Heerenveen 2-1 Willem II - Fortuna Sittard 3-0 De Graafschap - RKC Waalwijk 1-2 Feyenoord - NAC 2-0 FC Groningen - NEC 1-1 FC Den Bosch - PSV 1-1 |
Ajax - FC Groningen 3-0
FC Twente - Sparta 1-0 Roda JC - AZ 1-1 Vitesse - SC Heerenveen 2-1 Willem II - Fortuna Sittard 2-1 De Graafschap - RKC Waalwijk 1-1 Feyenoord - NAC 2-0 FC Groningen - NEC 0-1 FC Den Bosch - PSV 0-3 |
MVV-Haarlem 3-1 http://forum.scholieren.com/smile.gif http://forum.scholieren.com/cool.gif ze gaan winne! Op mijn verjaardag!!! Let maar op!!!
|
exelsior - bv veendam 4-0
lopes:1-0 buffel:2-0 Mtilliga:3-0 Lopes:4-0 |
Ajax - FC Groningen Had ik al ingevuld..Weet niet meer precies wat..Sorry.. http://forum.scholieren.com/redface.gif ..Ohw ik heb het ff voor je opgezocht>>
Citaat:
Roda JC - AZ 1-2 Vitesse - SC Heerenveen 2-2 Willem II - Fortuna Sittard 4-1 De Graafschap - RKC Waalwijk 1-3 Feyenoord - NAC 1-2 FC Groningen - NEC 2-1 FC Den Bosch - PSV 4-1..keep on dreaming Paige..tuurlijk..een mens moet dromen hebben he.. http://forum.scholieren.com/biggrin.gif..laat die boeren asjeblieft geen kampioen worden, dan nog liever Feyenoord of Heereveen..Maar niet die teering boeren die bij elk doelpunt gaan juichen: BOERUUH BOERUUH...Ergernis http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif [Dit bericht is aangepast door Paige (03-04-2002).] |
FC Twente - Sparta 2-0
Roda JC - AZ 1-1 Vitesse - SC Heerenveen 1-1 Willem II - Fortuna Sittard 3-0 De Graafschap - RKC Waalwijk 1-2 Feyenoord - NAC 2-1 FC Groningen - NEC 0-1 FC Den Bosch - PSV 0-2 |
Ajax - FC Groningen 1-2 (hoop ik)
FC Twente - Sparta 2-0 Roda JC - AZ 0-1 Vitesse - SC Heerenveen 1-2 Willem II - Fortuna Sittard 4-0 De Graafschap - RKC Waalwijk 2-3 Feyenoord - NAC 2-0 FC Groningen - NEC 3-1 FC Den Bosch - PSV 0-3 |
Ajax - FC Groningen 3-0
Naja, er wordt algemeen verwacht dat Ajax deze wedstrijd gaat winnen, alleen met welke uitslag. De rest vul ik later op de week in, ben nu te druk bezig met dingen te testen ed. |
Citaat:
Maar goed, 1 puntje erbij :p |
Je hebt het nog steeds nie aangepast Tofke :D ... :(
|
Citaat:
FORZA GRUNN |
FC Twente - Sparta 2-0
Roda JC - AZ 2-3 Vitesse - SC Heerenveen 3-1 Willem II - Fortuna Sittard 3-0 De Graafschap - RKC Waalwijk 0-2 Feyenoord - NAC 0-2 FC Groningen - NEC 3-2 FC Den Bosch - PSV 0-5 |
FC Twente - Sparta 2-1
Roda JC - AZ 0-0 Vitesse - SC Heerenveen 2-3 Willem II - Fortuna Sittard 3-0 Ajax - FC Groningen 4-3 De Graafschap - RKC Waalwijk 1-1 Feyenoord - NAC 5-1 FC Groningen - NEC 1-3 FC Den Bosch - PSV 1-3 |
FC Twente - Sparta 2-0
Roda JC - AZ 1-0 Vitesse - SC Heerenveen 1-1 Willem II - Fortuna Sittard 2-0 De Graafschap - RKC Waalwijk 0-3 Feyenoord - NAC 1-0 FC Groningen - NEC 2-2 FC Den Bosch - PSV 0-2 ^AmArU^ --> je hebt 2keer voorspeld... 1ste telt. Naja, snel snel gegokt dit keertje... Geen tijd. :D Ik ga opnieuw ervan uit dat de top3 wint (al was dat vorige week niet zo)... Dus Feyenoord, PSV (en Ajax heeft al gewonnen) krijgen winst. De 4de gaat opnieuw punten verliezen.. Verder de ploegen onderaan gaan nog maar eens verliezen... en de ploegen daartussen hoop ik dat ze hun vorm een beetje doorzetten.. |
FC Twente - Sparta 1-1
Roda JC - AZ 3-2 Vitesse - SC Heerenveen 1-2 Willem II - Fortuna Sittard 2-1 De Graafschap - RKC Waalwijk 1-2 Feyenoord - NAC 2-1 FC Groningen - NEC 1-3 FC Den Bosch - PSV 1-4 |
2 wedstrijden al helemaal goed voorspeld :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben die oude vergeten te verwijderen ik vond de eerste niet echt fijn en dus wilde ik een nieuwe doen is het misschien mogelijk dat we de 2e nemen met bijvoorbeeld uitslag 1 van ajax-groningen omdat die al gespeeld was? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16. |