![]() |
ALGEMENE piercing topic
taadaa voor al uw vragen omtrend piercings, brand maar los.
houdt t aub netjes, ik volg dit niet altijd dus als er klachten zijn over bepaalde posts of over iets anders, zet t ff in de evaluatietopic bovenaan. dank je |
doet een eikel piercing pijn? en werkt je ding dan nog normaal? ik wil een piercing maar hij mag niet zichtbaar zijn :o
|
GRRR is op dreef :D
|
het is een serieuze vraag hoor
|
aha..
bij mij deed het de eerste drie weken best pijn bij het mastruberen, maar die pijn kon ik opzich ook wel weer van genieten. pissen lukt gewoon nog, kwam de eerste paar weken wel wat pus mee maar voel je niets van. het laten zetten was wel even pijnlijk maar je moet er toch wat voor over hebben he! |
gatverdamme christus jezus :s
en wat vinden de vrouwen van? een jongen met een eikelpiercing oraal te bevredigen. leuk niet leuk? ja ja sexualiteit blabla. ik word er niet koud of warm van dus bla zeg het maar. |
mag ik kijken als je hem laat zetten ?
|
ja daag. uit angst kruipt hij >helemaal< in zijn schildje. dat mag niemand vh forum zien natuurlijk.
|
Citaat:
|
miranda :D (Alleen zit die in Rotterdam :))
|
mn moeder wil mn boven -en onderlip aan elkaar piercen, ze word gek van me :D
|
Citaat:
En die hebben een winkel in Arnhem d8 ik, iig in het oosten van het land :) het heette iets van l'extrémiste.. ofzo.. maja.. of ze goed zijn.. mijn piercing zit er nog steeds dus volgens mij zijn het wel goede piercingmensjes |
Als je je onderlip laat piercen, en je er zo'n lange spike ( van ong. 3 cm ) in doet, heb je daar veel last van / is het erg irritant?
|
melody|:
idd l`extremiste is wel ok alleen de mensen zijn zo onbeleeft als de neten, maar het zetten zelf is wel ok heb van andere mensen gehoord dat the golden needle in arnhem beter is |
Citaat:
gewoon goed schoonhouden is het belangrijkst denk ik.. vooral in het begin |
Citaat:
|
Citaat:
Dan een vraagje; Doet een ringetje in de lip meer pijn bij het piercen dan een staafje, omdat 't ringetje hoger zit? |
Citaat:
|
ik heb wel respect voor mn vriendin na zelf een lippiercing to hebben gezet heeft ze nu ook haar neus zelf gedaan :eek: :) (y) D.I.Y.
|
Citaat:
*bla* |
Ik heb een navelpiercing...!
ZO boeiende mededeling... |
Ik wil graag een piercing door het kleine stukje voor je oor ingang (tragus of targus piercing heet dat geloof ik)
Doet het veel pijn?? En weet iemand of er gehoor gevaren zijN? KUSS |
Citaat:
|
hoi, ik heb ook een piercing in dat stukje van mn oorgang,
ik heb hem gewoon laten schieten voor 2,5 euro en bevalt me heel goed, ik heb nog nergens last van gekregen en heb hem nu ongeveer een half jaar. Ze zegge dat het beter is om hem te laten piercen, maar dit ging ook heel goed, pijnloos en veeel goedkoper!!! kus |
Citaat:
|
ken iemad die overigens een eikelpiercing heeft...volgens hem is het totaal niet pijnlijk....ik zou er overigens...nouja nit compleet maar toch wel een beetje op afknappen denk ik...
ik heb overigens een tong en navlpiercing en mijn oren vol... |
't is ALGEMEEN piercing topic ...
|
*Prwieeh :D :D :D* Heb sinds vandaag nog 1tje erbij: Neuspiercing! Feeeeest!
Sorry.. :) |
Even een vraag: ik zit erover te denken om misschien een labretpiercing te nemen, maar hoe zit het met de achterkant van die piercing? In je mond bedoel ik dan.
Ik speel namelijk saxofoon en daarmee trek je je onderlip strak tegen je tanden aan. Zou dat pijn doen ivm een achterkantje of voel je daar denken jullie niks van?? Alvast bedankt! |
Citaat:
|
Citaat:
(kbel je morgen lekker ding :) *pwrieeh*) |
Citaat:
|
Ik wil zo'n piercing onder mijn onderlip.
Ik ben 14, is dat te jong? En moeten mijn ouders toestemming geven? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb trouwens ook 1 in mijn lip, en aan de achterkant voel ik m totaal niet, zoalsl dingetje evil al zei: Hij"zakt" weg in je lip, zodat er aan de achterkant niks uitsteekt. Zit een plat dingetje aan de achterkant. |
Citaat:
|
Wanneer je een tepelpiercing laat zetten, kan dat met verdoving? Ja dat bevriezen bedoel ik.
|
Citaat:
(en die dame is al 1 jaar en 2 maanden m'n vriendin :p) |
|
vraagje he:
als je een neuspiercing hebt, hoe zit het dan met verkoudheid en snotneuzen? En kan je maar beter niet zo'n piercing nemen als je vaak verkouden bent? Ja, DAT vroeg ik me nou echt af, dit zijn de levensvragen ;) |
ja ik heb hem pas 1 dag, dus kan er niet zoveel van zeggen :)
het voelt nu een beetje alsof mijn linkerneusgat zwaar verstopt zit (zit ie ook, huhu) en als ik wil snuiten doet dat ietwat pijn dus... maar verder? Maar mij nvriend heeft er ook 1 en die's zo'n beetje chronisch verkouden/allergisch/snotneusietsachtigs, hij heeft er absoluut geen last van |
Citaat:
maarja al die tijd heb je me bedrogen???????? :eek: :o volgens mij ben ik sinds gister ook geen vrijling meer..............:confused: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
no way ik blijf altijd single en ubergay (y) |
Wat is slechter voor je tanden:
een ringetje of een labret door je onderlip?(vlak onder je onderlip, dus niet in dat kuiltje) |
Citaat:
|
labret: hoe lang duurt het ongeveer voordat dat achterkantje zich genesteld heeft?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
nouja. dit heeft de body manipulations mij verteld. en die zijn echt heel goed dus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26. |