Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   je RAARSTE obsessie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=402316)

blote bosmens 09-03-2003 20:34

je RAARSTE obsessie

Okee heel simpel: wat is jouw raarste obsessie???

Van mij zijn dat speakers, boxen, luidsprekers!
Ik kan er niet aan doen maar ik vind dat nu eens zo'n interessante dingen...der komt geluid uit!!

Als ik ergens kom kijk ik altijd welke speakers er hangen, welk merk, oeveel ze kosten, hoe mooi of afschuwelijk ze spelen...

ben echt geobsedeerd door JBL en home theater installaties...I'm mad!

Ik ken ook iemand die bvb koffiekannen verzamelt of beeldjes van uilen...
Mijn ma gaat uit haar dak als ze een reiger (zone vogel eeh) ziet...

Trimm Trabb 09-03-2003 21:07

ik heb een kleding labeltjes obesessie. Ik wrijf ze tussen m'n vingers, en als ik dat niet doe word ik gek.

Lethalis 09-03-2003 21:10

Linux.

Ik zit nog steeds elke dag het nieuws erover te volgen online, zelfs al doe ik er nog amper wat mee momenteel.

Speakers vond ik nooit zo interessant. Ik heb 1 keer bij natuurkunde bestudeerd hoe ze werken en sindsdien is de lol er vanaf (ik vond het principe te simpel .. obsessies ontstaan als ik iets wil begrijpen wat ik maar niet lijk helemaal te doorgronden, dus dat er elke keer weer wat nieuws bij komt).

KissMyJackass 09-03-2003 21:20

Ik heb regelmatig rare obsessies... maar gelukkig gaan ze na een tijdje ook weer over :)
Op t moment heb ik er geen, hoop ook dat t even zo blijft ;)

Oh misschien heb ik er toch 1... schoenen :o
Dat is opzich niet zo raar, dr zijn weinig meisjes die niet van schoenen houden, maar toch, ik let echt alleen maar op schoenen, ook bij andere mensen...

nare man 09-03-2003 21:39

Citaat:

blote bosmens schreef:
Van mij zijn dat speakers, boxen, luidsprekers!
Ik kan er niet aan doen maar ik vind dat nu eens zo'n interessante dingen...der komt geluid uit!!

Zo raar is dat toch niet? Ik vind dat ook superinteressant. Ik kan echt úren over internet surfen, te bladeren door pagina's van luidsprekerfabrikanten, opzoeken van Thiele-Small-parameters of gewoon kijken naar foto's van de chassis. Echt stoer. :cool:

En ohja: treinen. :D

Alicia Silverstone 09-03-2003 21:40

lichaamslengte. Ik vraag altijd aan iedereen "hoe lang ben jij?" :p :o

thunder110 09-03-2003 21:40

Auto's. Nee, raar is het niet, maar wel mijn raarste.
Ik denk dat ik meer zou kunnen houden van een Mustang dan van een persoon.

Doopy 09-03-2003 21:41

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:
moet ie dan heel lang zijn of juist kort?
:rolleyes:

//ItsJustMe\\ 09-03-2003 23:48

Mensen willen begrijpen om daardoor mezelf beter te begrijpen.

oh jah en een vriendin krijgen.

Offtopic: ik ben ziek :(, raar :( en gek :p

Dusjcrib 10-03-2003 09:55

Citaat:

Syphon schreef:
Wat vind je dan van het merk bose?
Wij krijgen binnenkort ookl zo'n bluethoof cd-speler en de rest, alles draadloos :D maar dat was alleen nog in duitsland, het merk is grundig maar het merk bose, dat kan thuis best wel heel hard en dat voor super kleine boxen :D
Het merk is echt super voor hardstyle!!! :D :D

Ja, het is dan niet de bedoeling dat dit een topic gaat worden over speakers lijkt mij (dan hoort ie hier niet meer thuis iig) :D Wissel dat fijn uit via PB/msn/e-mail

Big Brother 10-03-2003 11:19

mijn nagels, zit er altijd aan, bijt niet tho :)

diane 10-03-2003 11:46

Altijd alles beter willen tot vervelens toe.
Een voldoende is nooit genoeg moet alleen maar hoger enzo en moet dan ook altijd weten wta een andre voor cijfer heeft

Margriet 10-03-2003 12:03

Ik denk ogen. Ik heb mensen om mij heen en die hebben zo'n mooie ogen dat ik alleen al naar hun ogen uren kan kijken.
Is niet heel erg origineel denk ik, maar ik ben niet het type die in een relatie een knap/mooi iemand hoeft te hebben
Toch vind ik ogen wat anders, die zijn zo interessant :D

sicilion 10-03-2003 13:35

mijn zus heeft een rarae :s ze moet en zal persee de deurknopjes van de autodeur naar beneden doen! anders durft ze de auto niet in1 (isd dit wel obsessie :confused: )

Cryptic Winterstorm 10-03-2003 13:56

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:
Explain?

Zelf heb ik volgens mij niks extreems.
Als het al iets zou zijn dan zou het computers zijn, maar ik houd me er niet extremer mee bezig dan vrienden van mij. (Alhoewel mijn interesse wel dieper gaat, en dat ik meer weet).
Auto's vind ik ook wel interessant, maar dat is ook niet in extreme mate.
En echt een "rare" obsessie heb ik zeker niet.
Tenminste ik zou het echt niet weten...

Diddl'tje 10-03-2003 15:28

De Titanic is denk ik wel de raarste..

Maar kunstschaatsen en dansen zijn wel heel ernstig en daardoor ook wel raar ofzo :confused:

Dark Psycho 10-03-2003 17:04

als ik ergens niet op mag tikken of slaan, zodat er zich een melodie en klankspel (bleuh :p ) ontstat, word ik egt GEK!!!!!

misschien niet echt vreemd voor jullie, maar ga maar eens in mijn schoenen staan (als ze passen :D )

sorry....erg onbenullig..... :p whihihi

Alicia Silverstone 10-03-2003 17:37

Citaat:

Cryptic Winterstorm schreef op 10-03-2003 @ 14:56:
Explain?

Nou er valt niet echt veel over te vertellen.. tis sowieso dat ik graag kleiner wil zijn en het leuk vind om te horen als mensen langer zijn dan ik.. kweenie.. ik wil het gewoon altijd weten.. :D :o
Ik spoor niet helemaal :/ :o :p

gothicje 10-03-2003 18:43

hum kheb een obsessie voor neuzen :o
don't ask me why

faan 10-03-2003 18:47

min hår :o
het zit nooit goed; te glad, te gek, te overeind, te onafgewerkt, te droog, te nat :(

Morphia 10-03-2003 18:48

Hoge cijfers
Perfect
Perfect
Perfect
Kettingen
Messen
Enz.

Morphia 10-03-2003 18:49

Oh ja. Kaarsvet. Heel erg.

Horror Kitty 10-03-2003 18:58

muziek
piercings
handen
ogen

Jadis 10-03-2003 18:58

Pim :p

Miracle 10-03-2003 19:00

Citaat:

Morphia schreef op 10-03-2003 @ 19:49:
Oh ja. Kaarsvet. Heel erg.
jaaah! daar heb ik echt een zwak voor :o

Dark Psycho 10-03-2003 19:12

Citaat:

dreen schreef op 10-03-2003 @ 20:00:
jaaah! daar heb ik echt een zwak voor :o
waarom dan?

Ik 10-03-2003 20:20

Citaat:

Alicia Silverstone schreef op 10-03-2003 @ 18:37:
Ik spoor niet helemaal :/ :o :p
zolang je maar lief bent :P

Miracle 10-03-2003 20:43

Citaat:

Dark Tish schreef op 10-03-2003 @ 20:12:
waarom dan?
ik vind het echt geweldig om met kaarsen te spelen. als kind al... eigenlijk altijd al (naja sinds het mocht van m'n ouders ;) ) ik heb er gewoon een zwak voor. geen idee waar het vandaan komt.
Thuis wordt m'n moeder er soms gek van. ik verneuk alle kaarsen :o :D
maare is dat zo raar dan?

Mr.Epp 10-03-2003 22:11

Citaat:

thunder110 schreef op 09-03-2003 @ 22:40:
Auto's. Nee, raar is het niet, maar wel mijn raarste.
Ik denk dat ik meer zou kunnen houden van een Mustang dan van een persoon.

Goeie smaak! (y)

Ik heb een aardige gitaar obsessie, ik zou het liefst m'n kamer er helemaal mee behangen en er zoveel hebben dat ik er zelfs een op de wc heb liggen...
En van die oude amerikaanse wagens vind ik ook vet, maar ze zuipen zoveel benzine...

//ItsJustMe\\ 10-03-2003 23:58

Citaat:

dreen schreef op 10-03-2003 @ 21:43:
ik vind het echt geweldig om met kaarsen te spelen. als kind al... eigenlijk altijd al (naja sinds het mocht van m'n ouders ;) ) ik heb er gewoon een zwak voor. geen idee waar het vandaan komt.

lol
had ik ook een tijdje,
vuur boeieht me ook nog steeds.
Is zo super mooi,
don't ask me why. :confused:

(blijf er liever uit de buurt :D :eek: :P)

Ciskaatje 11-03-2003 11:55

Tijdens het avondeten, moet ik altijd wachten tot iedereen het op heeft. En ik ben meestal heel snel klaar, en moet dan dus wachten. Dan ga ik altijd of met een kaars spelen, of met water. Ik heb geen flauw idee waarom, maar doe het al ontzettend lang. Mn ouders zijn er nooit blij mee, want of de kaars wordt verneukt (ik misvorm m altijd) of het tafelkleed wordt nat (en dan moet ze zoooo lang wachten voor het droog is :rolleyes: )

BadlyDrawnGirl 11-03-2003 15:26

Ik heb een obsessie voor bedden en eiensnijders... :cool:

Een vriendin heeft dr 1 voor kindersuprise eitjes... :D

vrolijkevlinder 11-03-2003 17:01

Bomen, planten, simpele beestjes zoals slakken, Zweden, sterren, portishead, wiet en een draaitafel

faan 11-03-2003 17:17

Zweden? Groot gelijk jong :)

darklight 11-03-2003 19:46

messen, vuur, vuurwerk en iedere 2 weken een ander thema weten... Nu 3d animatie...

Quiana 11-03-2003 19:51

Mijn nagels en m'n haar..
Als m'n nagels niet goed gevijld ed zijn,
krijg 'k gelijk de kriebels.. :o
Tzelfde geld voor m'n haar, als dat niet goed zit.

Offtopic:
Oeh. Klinkt wel oppervlakkig.. :o :\

Parlaatje 11-03-2003 20:18

KAARSEN
overal waar ik ben moet ik aan die kaarsen zitten
op die plekjes waar het zagt is en dat dan naar binnen duwen
naja heel vaag :)
mn moeder schaamt zich altijd dood als we in een restaurant zijn want de kaarsen gaan nogal es uit :)

Ciskaatje 11-03-2003 20:41

Citaat:

Parlaatje schreef op 11-03-2003 @ 21:18:
KAARSEN
overal waar ik ben moet ik aan die kaarsen zitten
op die plekjes waar het zagt is en dat dan naar binnen duwen
naja heel vaag :)
mn moeder schaamt zich altijd dood als we in een restaurant zijn want de kaarsen gaan nogal es uit :)

jaaaaa ik doe precies hetzelfde :D :D :D
en doordat je dat kaarsevet naar binnen duwt, is daar te weinig ruimte zeg maar, en dan stroomt ie over
en dan wordt mn moeder weer boos dat haar kaars niet meer mooi is

kittyme 12-03-2003 14:33

Knipperende lampjes :)

Een vriend van me had zo'n aansteker met van die knipperende rode en groene lampjes erin... En die vond ik geweldig!
Ik was ook helemaal gek op het roodknipperende lampje van de startonderbreker van mijn Kadettje :D

load_harmony 12-03-2003 17:48

soul survivor.
das een festival, en die maken zulke flece music daar ... echt goede band. telkens als ik er al aan denk krijg ik vresleijke buikpijn omdat ik zo zin heb in het festival, en het is heel maf. gewoon verslavend.. maar das wel een soort obsessie of zow

load_harmony 12-03-2003 17:50

en ik bedenk net dat snaken ook wel een obsessie is. Ik heb geen nokia of zo, maar telkens als ik er een zie wil ik snaken. ik kan het uren achter elkaar doen, zonder boven de 600 te komen.. :D het is echt heel stom. ik vind het spelletje niet eens bijzonder leuk...

Daydream-ster 12-03-2003 18:27

Bij mij is SMS-en wel een obsessie, of iig mn GSM...Kan niet meer zonder! Echt erg...

En mn vriendje, ben verslaafd aan hem...Hij gelukkig ook aan mij!

Lentekriebel 12-03-2003 18:34

lintjes...
zodra ik een lintje zie móet en zál ik eraan frunniken. da vindik zow heerlijk.
en ik heb een obsessie voor keukenmesjes en spiegels maar dat ligt anders.

ShadowWolfie 12-03-2003 21:20

Bij natuurkunde had m'n leraar een keer een soort lamp meegenomen, met allemaal glassprieten eraan. Van die hele dunne sprieten en die draaide dan rond. Daar kan ik echt heel lang naar kijken.

En soms vind ik het ook opeens heel interessant dat als je allemaal verschillende instrumenten versterkt en door elkaar bespeelt, dat het dan tóch nog mooi klinkt.

WishfulDreaming 12-03-2003 21:39

supermarkten.

Ares 12-03-2003 21:42

Citaat:

load_harmony schreef op 12-03-2003 @ 18:48:
soul survivor.
das een festival, en die maken zulke flece music daar ... echt goede band. telkens als ik er al aan denk krijg ik vresleijke buikpijn omdat ik zo zin heb in het festival, en het is heel maf. gewoon verslavend.. maar das wel een soort obsessie of zow

Das toch een christelijk festival?
Daar ben ik iets van 3 jaar geleden geweest.... om het zachtjes uit te drukken ben ik het met de gang van zaken daar niet helemaal eens... :D

Mijn obsessie is me werk denk ik :confused:
ik heb echt een wereldbaan vind ik.... soms kijk ik een hele week uit naar 1 dag....

L1 12-03-2003 22:28

sport, echt alle soorten. soms op het ziekelijke af, zoals dat ik midden in de nacht de superbowl (american football) heb gekeken. Dat is mijn obsessie.

----------------
L1

F!DO D!DO 12-03-2003 22:44

zure tv series volgen telt dus ook?!

Ovide en zn vrienden

My Little Pony

De Troetelbeertjes

Teddy Ruxpin

Vage kleipoppetjes serie (midden in de nacht op cartoon network)

Duitse nagesynchroniseerde films..liefst westerns of gangster/zwarte films (erg goed!)

GROET!

en ow ja...chemische toiletten...lol

saartjeh 13-03-2003 00:15

Citaat:

dreen schreef op 10-03-2003 @ 21:43:

Neej, doet mijn broertje ook. Die is pyromaan liijkt t wel. En een vriend van ons doet dat ook. Gaan ze wcpapier branden in de wc, dan in de pot gooien en dan schijnt dat lekker te ruiken, net alsof je wierrook hebt afgestoken :rolleyes: not duz he, en dan zit ik in de smoke stank

saartjeh 13-03-2003 00:18

Citaat:

F!DO D!DO schreef op 12-03-2003 @ 23:44:
zure tv series volgen telt dus ook?!

Ovide en zn vrienden

My Little Pony

De Troetelbeertjes

Teddy Ruxpin

Vage kleipoppetjes serie (midden in de nacht op cartoon network)

Duitse nagesynchroniseerde films..liefst westerns of gangster/zwarte films (erg goed!)

GROET!

en ow ja...chemische toiletten...lol

Jaa, OVIDE keek ik vroeger altijd!!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.