![]() |
je RAARSTE obsessie
Okee heel simpel: wat is jouw raarste obsessie???
Van mij zijn dat speakers, boxen, luidsprekers! Ik kan er niet aan doen maar ik vind dat nu eens zo'n interessante dingen...der komt geluid uit!! Als ik ergens kom kijk ik altijd welke speakers er hangen, welk merk, oeveel ze kosten, hoe mooi of afschuwelijk ze spelen... ben echt geobsedeerd door JBL en home theater installaties...I'm mad! Ik ken ook iemand die bvb koffiekannen verzamelt of beeldjes van uilen... Mijn ma gaat uit haar dak als ze een reiger (zone vogel eeh) ziet... |
ik heb een kleding labeltjes obesessie. Ik wrijf ze tussen m'n vingers, en als ik dat niet doe word ik gek.
|
Linux.
Ik zit nog steeds elke dag het nieuws erover te volgen online, zelfs al doe ik er nog amper wat mee momenteel. Speakers vond ik nooit zo interessant. Ik heb 1 keer bij natuurkunde bestudeerd hoe ze werken en sindsdien is de lol er vanaf (ik vond het principe te simpel .. obsessies ontstaan als ik iets wil begrijpen wat ik maar niet lijk helemaal te doorgronden, dus dat er elke keer weer wat nieuws bij komt). |
Ik heb regelmatig rare obsessies... maar gelukkig gaan ze na een tijdje ook weer over :)
Op t moment heb ik er geen, hoop ook dat t even zo blijft ;) Oh misschien heb ik er toch 1... schoenen :o Dat is opzich niet zo raar, dr zijn weinig meisjes die niet van schoenen houden, maar toch, ik let echt alleen maar op schoenen, ook bij andere mensen... |
Citaat:
En ohja: treinen. :D |
lichaamslengte. Ik vraag altijd aan iedereen "hoe lang ben jij?" :p :o
|
Auto's. Nee, raar is het niet, maar wel mijn raarste.
Ik denk dat ik meer zou kunnen houden van een Mustang dan van een persoon. |
Citaat:
:rolleyes: |
Mensen willen begrijpen om daardoor mezelf beter te begrijpen.
oh jah en een vriendin krijgen. Offtopic: ik ben ziek :(, raar :( en gek :p |
Citaat:
|
mijn nagels, zit er altijd aan, bijt niet tho :)
|
Altijd alles beter willen tot vervelens toe.
Een voldoende is nooit genoeg moet alleen maar hoger enzo en moet dan ook altijd weten wta een andre voor cijfer heeft |
Ik denk ogen. Ik heb mensen om mij heen en die hebben zo'n mooie ogen dat ik alleen al naar hun ogen uren kan kijken.
Is niet heel erg origineel denk ik, maar ik ben niet het type die in een relatie een knap/mooi iemand hoeft te hebben Toch vind ik ogen wat anders, die zijn zo interessant :D |
mijn zus heeft een rarae :s ze moet en zal persee de deurknopjes van de autodeur naar beneden doen! anders durft ze de auto niet in1 (isd dit wel obsessie :confused: )
|
Citaat:
Zelf heb ik volgens mij niks extreems. Als het al iets zou zijn dan zou het computers zijn, maar ik houd me er niet extremer mee bezig dan vrienden van mij. (Alhoewel mijn interesse wel dieper gaat, en dat ik meer weet). Auto's vind ik ook wel interessant, maar dat is ook niet in extreme mate. En echt een "rare" obsessie heb ik zeker niet. Tenminste ik zou het echt niet weten... |
De Titanic is denk ik wel de raarste..
Maar kunstschaatsen en dansen zijn wel heel ernstig en daardoor ook wel raar ofzo :confused: |
als ik ergens niet op mag tikken of slaan, zodat er zich een melodie en klankspel (bleuh :p ) ontstat, word ik egt GEK!!!!!
misschien niet echt vreemd voor jullie, maar ga maar eens in mijn schoenen staan (als ze passen :D ) sorry....erg onbenullig..... :p whihihi |
Citaat:
Ik spoor niet helemaal :/ :o :p |
hum kheb een obsessie voor neuzen :o
don't ask me why |
min hår :o
het zit nooit goed; te glad, te gek, te overeind, te onafgewerkt, te droog, te nat :( |
Hoge cijfers
Perfect Perfect Perfect Kettingen Messen Enz. |
Oh ja. Kaarsvet. Heel erg.
|
muziek
piercings handen ogen |
Pim :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Thuis wordt m'n moeder er soms gek van. ik verneuk alle kaarsen :o :D maare is dat zo raar dan? |
Citaat:
Ik heb een aardige gitaar obsessie, ik zou het liefst m'n kamer er helemaal mee behangen en er zoveel hebben dat ik er zelfs een op de wc heb liggen... En van die oude amerikaanse wagens vind ik ook vet, maar ze zuipen zoveel benzine... |
Citaat:
had ik ook een tijdje, vuur boeieht me ook nog steeds. Is zo super mooi, don't ask me why. :confused: (blijf er liever uit de buurt :D :eek: :P) |
Tijdens het avondeten, moet ik altijd wachten tot iedereen het op heeft. En ik ben meestal heel snel klaar, en moet dan dus wachten. Dan ga ik altijd of met een kaars spelen, of met water. Ik heb geen flauw idee waarom, maar doe het al ontzettend lang. Mn ouders zijn er nooit blij mee, want of de kaars wordt verneukt (ik misvorm m altijd) of het tafelkleed wordt nat (en dan moet ze zoooo lang wachten voor het droog is :rolleyes: )
|
Ik heb een obsessie voor bedden en eiensnijders... :cool:
Een vriendin heeft dr 1 voor kindersuprise eitjes... :D |
Bomen, planten, simpele beestjes zoals slakken, Zweden, sterren, portishead, wiet en een draaitafel
|
Zweden? Groot gelijk jong :)
|
messen, vuur, vuurwerk en iedere 2 weken een ander thema weten... Nu 3d animatie...
|
Mijn nagels en m'n haar..
Als m'n nagels niet goed gevijld ed zijn, krijg 'k gelijk de kriebels.. :o Tzelfde geld voor m'n haar, als dat niet goed zit. Offtopic: Oeh. Klinkt wel oppervlakkig.. :o :\ |
KAARSEN
overal waar ik ben moet ik aan die kaarsen zitten op die plekjes waar het zagt is en dat dan naar binnen duwen naja heel vaag :) mn moeder schaamt zich altijd dood als we in een restaurant zijn want de kaarsen gaan nogal es uit :) |
Citaat:
en doordat je dat kaarsevet naar binnen duwt, is daar te weinig ruimte zeg maar, en dan stroomt ie over en dan wordt mn moeder weer boos dat haar kaars niet meer mooi is |
Knipperende lampjes :)
Een vriend van me had zo'n aansteker met van die knipperende rode en groene lampjes erin... En die vond ik geweldig! Ik was ook helemaal gek op het roodknipperende lampje van de startonderbreker van mijn Kadettje :D |
soul survivor.
das een festival, en die maken zulke flece music daar ... echt goede band. telkens als ik er al aan denk krijg ik vresleijke buikpijn omdat ik zo zin heb in het festival, en het is heel maf. gewoon verslavend.. maar das wel een soort obsessie of zow |
en ik bedenk net dat snaken ook wel een obsessie is. Ik heb geen nokia of zo, maar telkens als ik er een zie wil ik snaken. ik kan het uren achter elkaar doen, zonder boven de 600 te komen.. :D het is echt heel stom. ik vind het spelletje niet eens bijzonder leuk...
|
Bij mij is SMS-en wel een obsessie, of iig mn GSM...Kan niet meer zonder! Echt erg...
En mn vriendje, ben verslaafd aan hem...Hij gelukkig ook aan mij! |
lintjes...
zodra ik een lintje zie móet en zál ik eraan frunniken. da vindik zow heerlijk. en ik heb een obsessie voor keukenmesjes en spiegels maar dat ligt anders. |
Bij natuurkunde had m'n leraar een keer een soort lamp meegenomen, met allemaal glassprieten eraan. Van die hele dunne sprieten en die draaide dan rond. Daar kan ik echt heel lang naar kijken.
En soms vind ik het ook opeens heel interessant dat als je allemaal verschillende instrumenten versterkt en door elkaar bespeelt, dat het dan tóch nog mooi klinkt. |
supermarkten.
|
Citaat:
Daar ben ik iets van 3 jaar geleden geweest.... om het zachtjes uit te drukken ben ik het met de gang van zaken daar niet helemaal eens... :D Mijn obsessie is me werk denk ik :confused: ik heb echt een wereldbaan vind ik.... soms kijk ik een hele week uit naar 1 dag.... |
sport, echt alle soorten. soms op het ziekelijke af, zoals dat ik midden in de nacht de superbowl (american football) heb gekeken. Dat is mijn obsessie.
---------------- L1 |
zure tv series volgen telt dus ook?!
Ovide en zn vrienden My Little Pony De Troetelbeertjes Teddy Ruxpin Vage kleipoppetjes serie (midden in de nacht op cartoon network) Duitse nagesynchroniseerde films..liefst westerns of gangster/zwarte films (erg goed!) GROET! en ow ja...chemische toiletten...lol |
Citaat:
Neej, doet mijn broertje ook. Die is pyromaan liijkt t wel. En een vriend van ons doet dat ook. Gaan ze wcpapier branden in de wc, dan in de pot gooien en dan schijnt dat lekker te ruiken, net alsof je wierrook hebt afgestoken :rolleyes: not duz he, en dan zit ik in de smoke stank |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10. |