![]() |
Het waar ben jij verbrand topic
Ik heb vandaag te lang in de zon gestaan en nu is mijn gezicht verbrandt :(
|
ik verbrand nooit
neger, hè |
bij de onderkant van me kuiten :P
|
uhmz vandaag? verbrand in me gezicht en op me schouders....
|
vandaag nog niet in de zon gezeten....
maar ik verbrand mn gezicht meestal en mn schouders. keer mn knieholtes verbrand (auw) |
Ik heb me tong en bovenkant van gehemelte, alleen niet door de zon maar door een stuk pizza
|
Heel dun streepje op m'n hoofdhuid.. Precies waar m'n scheiding zit
Dat doet zo auw met douchen en als ik m'n scheiding opnieuw goed doe :( Maar nu weet ik weer dat ik het daar ook elke keer moet insmeren (ben daar al 2x eerder verbrand vorige jaren) |
Ben laatste tijd nog niet verbrand... het is een wonder.. hehe normaal ben ik echt een kreeft :D
|
schouders gezicht en onderbenen :( *snik*
|
me armpjes zijn behoorlijk rood, vandaag de hele dag op het dak van een gebouw gewerkt aan zee dus dat wou wel :)
|
nu nog nix, maar denk, dat als t morgen net zulk weer is, dat dan mn neusje er aan gaat, en mn schouders!
|
Kheb maar een halfuur buiten gezeten...
Nergens dus :p |
Ik heb mijn rechterpink verbrand aan mijn uitlaat
|
Citaat:
|
Neus, voorhoofd, nek, schouders een beetje.
We gingen zwemmen met gym, en er was natuurlijk niemand met zonnebrand... (=niet handig als je snel verbrand... ) |
Ben ik nou gek, of was het helemaal geen weer
om te verbranden? :confused: (Of ben ik gewoon gezegend met een niet snel verbrande huid? (y)) Nergens. Heb wel een brandblaar op m'n duim.. (per ongeluk tegen lamp die al de hele dag aanstond gekomen :o) |
Citaat:
|
niet (y)
|
bovenkant van mn voeten
|
niet verbrand. heb de hele dag in een gymzaal doorgebracht wegens sportdag *grmbl*
|
Mijn gezicht en armen zijn verbrand
|
nek/armen
|
Nou.. Hele dag op kantoor is dus in ieder geval WEL goed voor je huid, in dit opzicht.. Niets verbrand!
Verder is een hele dag op kantoor terwijl de zon schijnt SLECHT voor je. |
randje van mn buik vergeten in te smeren :(
|
Ik heb vandaag niet in de zon gezeten, maar anders zou ik waarschijnlijk zo onderhand overal verbrand zijn, want ik hoef maar 10 minuten 'oningesmeerd' in de zon te zitten of ik ben al knalrood :s
|
M'n gezicht een piepklein beetje en m'n onderarmen een nog pieperder klein beetje, vandaag sportdag gehad op het strand, dus ja. ;) :)
|
'k verbrand praktisch nooit, zonder olie oid te gebruiken :)
|
nergens. ben wel gebeten door mn hond... (zachtjes hoor)
|
m'n benen, m'n armen en m'n hoofd.... *viel in slaap met discman op ;) *
|
Ik ben nog niet verbrand.
|
Klein beetje onder mijn ogen, maar ben vandaag bezig geweest met andere dingen dan in de zon liggen. Daarom ben ik nu nog niet echt bruin, maargoed. :)
|
Ik verbrand zelden:)
|
Ik ben nog nooit in mn hele leven verbrand!
En ik heb nog wel een zéér lichte huid (lichtgeven noemen ze het ook wel). Het gekke daarentegen is dat ik op mn armen altijs snel bruin word! Mn buik wil ook nog wel maar mn benen en gezicht, daar heb ik toch wel een hele zomer voor nodig! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nergens. :o :p
Heb nog eigenlijk niet in de zon gelegen, mot veel leren :( dat verbranden komt van de zomer in LA FRANCE wel! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
nergens nog
|
op het dakterras.
|
Ik leef nog.. :P
|
Nog nergens, maar ik ben ook niet snel verbrand
|
Ik had me niet ingesmeerd :o en nu is mijn hele voorkant verbrand auwa (alleen mijn bovenbenen zijn de dag veilig doorgekomen).
Auwaa :( |
En ik had me ook niet ingesmeerd dus nu zijn mijn borst, gezicht, schouders, rug en de vorkant van mn benen verbrand :(
*gloeit* :) |
Hele dag in zon en raad eens...
NERGENS verbrand! JUICH |
Ik ben alleen maar bruin geworden :)
|
op mijn rug, langs de bandjes van mijn bikini. gelukkig niet echt verbrand, alleen beetje rood
|
Ik verbrand niet zo vlug, maar ik denk dat ik de komende week wel ga verbranden in Spanje aangezien ik nog haast niet in de zon geweest ben in dit regenachtige Nederland :)
|
Ik ben ook niet verbrand! Heb wel de hele dag in de zon gezeten.. maar ik had zonnebrand :p
|
Ik ben verbrand op mn schouders, bovenbenen en buik... Maar dat komt vooral door gister in de tuin zitten, vandaag had ik me wel ingesmeerd:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03. |