![]() |
Dingen waar je maar geen genoeg van kan krijgen..
Van welke dingen kan je geen genoeg krijgen?
*kijkt voor de 20e x Shrek*Moest van m'n zusje. ;) :o En voor de rest van die spekkleurige blokken, (:confused: ), en bepaalde boeken/muziek.. En dan heb ik nog m'n pepermunt/tiamo-beertjes/forum verslavingen.. |
spamtopics (als er leuke mensen zijn) en winegums
|
Wat (wie :p) denk je ;) ;)
En van mijn haar, loop constant mijn (nep)dreads aan te draaien.. Erg irritant.. |
allereerst het forum, en dan nog mijn pennen-van-anderen-jat-gewoonte
*denk* hmmz hier kom ik later op terug........... |
Van die gekleurde dropstaafjes, die zak gaat leeg :P Misselijk daarna, maar TOCH doen he ;)
En van LOTR, die film blijf ik gewoon kijken tot ik echt ieder detail ken :D En natuurlijk van mijn vriend, hmmmmm, hij klaagt niet hoor ;) |
Van mijn 'vriend' stalken.
Van Jackass kijken.:) Van Mars/Snickers-icecream eten. Van aan mijn lip een oorbellen pulken. Van me zorgen maken over alles. |
Mijn vriendin, daar kan ik nooit genoeg van krijgen. (y)
|
Lilo & stitch, ice age en monsters inc kijken :)
Forummen Muziek luisteren mijn vriendje rotzooi maken |
Forummen ;)
Kaassoufflees IJs Sommige muziek |
Slapen en sex
|
Citaat:
muziek |
geld!!!! :p
|
Bon Bon Bloc en andere (vooral witte) chocola
En ik sms de laatste tijd ook steeds te veel |
Bepaalde muziek
Vakantie Zon Chocola |
Treinreizen.
|
Disneyverhalen (Don Rosa & Carl Barks (y))
|
mijn vriend en sex!!!! :D
|
sommige muziek
leuke films meligheid |
Euhm, van mn vriend, van smsjes...forummen, sommige snoepjes, Acda en de Munnik....
|
- I-netten
- FIFA 2003 spelen - Je favo nummer luisteren - Naar mooie meisjes kijken - Chips eten - Feesten in Cafe Celebration in Maastricht :D - Plannen :D :rolleyes: - Shows van Hans Teeuwen kijken - Shows van Hans Teeuwen en andere carberetiers luisteren (heb alleen van Teeuwen video's) Dat was het ongeveer wel... |
internetten, slapen, golden power, aldi, wiet, water, festival, met gezellige mensen ergens chillen, in search of sunrise 1 van dj tiesto luisteren, vooral de eerste 15 minuten :), milkdrop (visualisation op winamp), southpark afleveringen, kolonisten van catan spelen, kaarten en wodka-jus drinken.
zo das nog wel een lijst geworden :eek: |
Dit forum, helaas :(
|
Citaat:
|
Cabaret kijken/luisteren
Muziek luisteren Overwinningen van Vitesse Mars repen |
IJs.
|
't forum
m'n paard+veulen paardrijden msn wiskunde (ik snap het nu) pianospelen (Yesterday) tv kijken ijs eten dropjes eten bellen surfen (op het net) slapen boeken lezen (en dan niet van die dunne flutjes) zilver poetsen (is mijn lievelingas klusje) |
* Goo Goo Dolls - Iris
* Sjokkela * Forummen Mjah... |
- muziek
- sex - stroopwafels (jawel!) - autorijden - films met Al Pacino - vakantie - Nevermind the Bollocks |
muziek
drop forummen msnnen chocola *benk een vreetzak? ;)* disneyfilms |
Dingen waar ik geen genoeg van kan krijgen:
* muziek * forummen * chocola * vrienden * lol * geld (zit altijd zonder :o :( (n) dat was mn lijstje wel weer denk ik.... |
Vriendin, sociaal gebeuren, taal, muziek maken/componeren en helaas, de computer.
|
Iron Maiden. (y)
|
Oh, en Garfield. :cool:
|
Citaat:
- M'n bed. - De piano. - De douche. - Saar, m'n kat. - Zon. - Niksdoen. - Gelukkig zijn. Onder andere dan. :) |
Dat nog niemand masturberen heeft genoemd. Daar krijgt namelijk niemand genoeg van.
|
ow soms ik wel hoor. als hij schraal begint te worden na 3 keer op een dag
|
[B][QUOTE]Qimm schreef op 09-06-2003 @ 09:38:
Van die gekleurde dropstaafjes, die zak gaat leeg :P Misselijk daarna, maar TOCH doen he ;) Ik ken t :D |
Chocolade, dadels en macadamianoten wat eten betreft. Mmm.
|
Internetten
3 Chocolade-ijs van Hertog :o Chips :o Die laatste 2 alleen voorlopig niet, want ik ben aan de lijn *trots*. En geld natuurlijk. ;) |
- voetbal
- internet - lezen - muziek - drop - ijs - chocola |
Lord of the rings.
marco |
muziek de hele dag door
en sleutelen |
Citaat:
|
liefde
|
mensen plagen
|
3 Standaard mannen dingen denk ik toch..
Slapen Sex Eten |
m&m's
|
mn vriendje...en van het mooie weer :D
|
* De Computer(hiermee bedoel ik: MSN internet en Kazaa de rest boeit nie egt
* uhm.. slapen * ik wil altijd nieuwe kleren :D EN schoenen zijn ook leuk.. alleen 1 probleem.. mama vind van niet :( * Muziek.. *alles wat ik vergeten ben.. :rolleyes: |
split ijsjes van mucci :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09. |