![]() |
Wat heb je aan?
Origineel! :rolleyes:
-Roze badjas (Benneton) -Roze slippers (Kruidvat) Geil! :cool: |
oranje playstation shirt (keertje gekregen)
überlelijke spijkerbroek (zwarte markt) mn teenslippers met spikes (christiania) |
- lichtbruine slippers met een vlinder aan de voorkant
- witte kniebroek - lichtbruin mouwloos truitje met col - donkerbruin vestje met 3/4 mouwen - haar in warrige knot |
zwart hempje
zwart jasje zwart/wit rokje panty zwart/witte sokken schoenen |
ik zwart truitje met print van paar jaar geleden van markt,
witte cars broek, bruine muiltjes met hak |
grijze sokken met gaten
rode paddington badjas van de hema :) zwart/rode boxershort |
hele mooie beige korte broek outdour style.
En een hele oude beige polo Het intersseert me ook even niks :D |
- ondergoed :D (y)
- een spijkerbroek - een mouwloos rood hemdje - een bruin vest met ongelofelijk irritante draadjes er aan - blauwe sokken met tijgertje |
-Etnies lo cut 2 schoenen, donkerblauw met grijs en rood
-donkerblauwe sokken -divided broek (h&m :D ) , iets baggy -donkerblauw ezekiel shirtje -donkerbruin adidas vestje met een vaag kleurtje geel accenten en witte adidas strepen hiephoi. |
Rock Werchter 2003 longsleeve (zwart), spijkerbroek van Wrangler (32/34 zwart), beige sokken van Bata, paars/blauw/groene Nike Air Max classics. Wooha.
|
een pyamabroek en een rancid t-shirt
|
Ehm, s kijken,
Lange broek, geel, grijze er een beetje doorheen (Clinque) (Polo)-trui (Arrow) T-shirt (geen idee, kan ik niet zien in mn nek) Bootschoenen (Dubarry) Blauwe sokken enz |
donkerblauwe joggingbroek en rood t-shirt. Ben nog niet zo lang wakker :o
|
Ik heb me eva kostuum aan. ;) :D
|
baggy spijkerbroek (wrangler)
roze hippieshirtje met een soort maria icoon voorop (diesel) ondergoed (hema) |
Donkerblauwe, iets gebleekte spijkerbroek van Replay
Wit licht gestreept overhemd (in de broek) Italian Style :cool: |
broek van anna rita n
zwarte longsleeve van benetton dood. |
Slippers van Gallaz, grijs met geel
Bruine broek van Mexx Gele Longsleeve van Oneill.. klaar. |
zwarte bronxjes
witte linnen broek roze polo zwart tommy vestje |
- "gevlekte" jeans
- Heel simpel blauw shirtje - Lichtblauw vest - Kralenketting - Rode All Stars - Haar een beetje rommelig omhoog |
groene broek
wit t-shirt |
de outfit die ik van god had gekregen toen ik de wereld binnenkwam
|
witte linnen broek dkny
mintgroen mouwloos shirtje joop! blote voetjes haar in staartje, geen sieraden meer om |
simpele spijkerbroek en vaag beige achtig shirtje met nijntje sokken :cool:
|
-rood shirtje van steps
-spijkerbroek van gstar -grote kralen ketting in 't creme en in 't lichtblauw -pantykousjes -rode instappertjes met strikje van ab donkers -haar op gestoken -make-up nog van gister :o en wat nieuwe mascara -luchtje nivea, light blue d&g |
Spijkerrokje met rafels (Replay)
Zwart wollen koltruitje (Miss Selfridge) Zwarte maillot (ja een maillot ja!) Zwart met roze/oranje kniekousen (Burlington) Camel instappertjes met punt en bloempjes (Invito) Camel leren colbertje (Transmission) Haar warrig met matje Zwarte grote oorringen |
Zwarte wijde broek
Metallica shirt Dickies overhemd. Globes. |
Van onder naar boven
- Beige (met grijs en rood) Diesels (wham!) - Blauw wit gestreepte sokkies - Afgesleten jeans - Blauw slipje - Rood oranje wit gestreepte bh (of toch zoiets van die kleuren) - Rood polo shirtje van dat was het voor vandaag xxx polo |
-baggy broek
-zwarte sleeve -Morbid angels shirt eroverheen... -niet echt bijzondere schoenen...gewoon zwart... |
zwarte wijde broek, zwarte longsleeve, kisten, haar in een staart.
|
iets wijduitlopende spijkerbroek
zwart hemdje ondergoed lichtroze kanten sokjes |
Donkerblauw vestje met lichtblauwe streepjes op de mouw
Blauwe spijkerbroek met uitlopende pijp Blauwe All Stars Ik ben wel erg blauw :confused: |
zwarte dikke sokken- waterlooplein
zandkleurige linnen broek- only blauw simpel shirt met lange mouw - van zusje bh met vulling:) - h&m jasje met streepjes, colbertachtig model - van zusje ik verveel me echt te erg |
pyjama....ben lui en moe enzo
|
Blauwe ribbroek
groen/blauwig/wit streepjes shirt met lange mouwen Sloffen |
Zwarte Joggingachtige broek --> hennes
Oud wit nachthempje met koala's in een boom (ruim 10 jaar geleden gekregen van mijn tante uit australie, kan er geen afstand van doen :o ) Da's pas echt spannend he ? |
Donkerblauwe Poes (van Jan, Jans en de Kinderen) pyamabroek - Hunkemuller
Roze hemdje - P en C Blauw/Wit/Oranje vestje - de Sting Rode slippers - Chill Out GAAAAAAAAAP. |
Zwart wijd uitlopend rokje van ribfluweel
Zwart doorzichtig shirtje met rood/wit bloemetjesmotief Rode teenslippers |
mijn roze pyjamabroek h&m
roze hempje h&m groenig vest h&m ik ben wel heel roze en h&m deze ochtend :D |
zwarte BH
rood/roze/geel/oranje Snoopy hemdje + string paars vestje donkergrijze spijkerbroek zwarte sokken gekleurde kralenketting haar in vaag knotje |
Voorlopig vrij weinig, boxershort met mijn gespierde torso erboven :rolleyes:
|
*wit ondergoed
*bruine muiltjes *vale spijkerbroek only *zwart topje coolcat *rood vestje only *haar los(whoeiii) :D |
heel klein beetje baggy broek van divided (donkerblauw/stonewashed)
blauwe vans riem donkerblauw vans shirtje met forumgele print, mouwrandjes en hals donkerbruin carrhart vest met witte ritssluitingen. m'n etnies lo cut 2 |
^ forumgeel hehe.
dope oranje, zwart, witte nike air maxies levis type 1 bootcut , die iets "beschadigd" is good clean fun t-shirt |
Een supergeil satijn-achtig jurkje met luipaardprint.
(Ja, daar slaap ik in..) |
badjas, ondergoed.
haar omhoog gefrommelt met een speld. en mn hoofd aan 2 kanten kaal. scheef enzo. |
donkergroene badjas
(k moe me nog douchen) |
Citaat:
ik een rode pyjamabroek mijn haar door de war en een baardje zometeen toch maar even scheren |
lichtblauw Billabong t-shirt
Blauwe Stuka broek Boxer was het. |
Citaat:
Ohja, ik heb een off-day: - Redelijk strakke vale spijkerbroek. [Diesel] - Simpel roze hemdje. [H&M] - Witte clipriem. [H&M] - Roze Vans. - Haar los en stompzinnig. - Make-uploos. God, wat een dag. :/ |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01. |