![]() |
Zondag 10-8-2003: Johan Cruijff schaal PSV-FC Utrecht
Ja mensjes, de voetbalcompetitie nadert weer en dus zal binnenkort ook weer de Supercup tussen de kampioen en bekerwinnaar van vorig seizoen gespeeld worden. Zondag zal dat gebeuren in de Amsterdam ArenA tussen PSV en FC Utrecht.
Wat denken jullie van deze wedstrijd? Wie gaat er winnen? Wat wordt de uitslag? Zet het hier in dit topic! Voor mij is PSV duidelijk favoriet. Een zeer sterke voorbereiding gekend met goede overwinningen op Engelse ploegen. En de groep is ook in tact gebleven, op Heintze en Bruggink na dan. De spelersgroep van FC Utrecht is nogal wat veranderd. Een aantal vaste krachten hebben de club verlaten en vooral de jonkies moete het nu gaan doen. Ik denk een vrije gemakkelijk 3-1-zege voor PSV. Denk dat Utrecht fel begint, de eerste helft zijn de ploegen aan elkaar gewaagd maar uiteindelijk denk ik dat de ervaring kwaliteit van PSV toch het verschil maakt ten opzichte van het jonge FC Utrecht. Doelpuntenmakers: PSV Kezman 2x en Robben 1x, voor FC Utrecht scoort Donny de Groot. Nu jullie :D |
psv wint. 2-0
|
PSV wint met 3-0.
Utrecht mist een aantal belangrijke krachten, terwijl PSV een meer dan uitstekende voorbereiding heeft gehad. |
PSV wint, die hebben een uitstekende voorbereiding, die laten zich echt niet verassen door Utrecht
|
Hoorde dat clubs/supporters deze finale willen boycotten wie weet hier meer over :confused:
|
laat ik hier dan ook maar tegendraads doen, FC Utrecht wint met 3-4 :o
|
Citaat:
|
0-2 voor Utrecht..
|
Omdat Utrecht een aantal belangrijke spelers (oa Kuijt) is kwijtgeraakt verliezen ze. Maar ik denk dat PSV wel even een knop moet omzetten, nu het voor het echie gaat. Ik weet het niet, ik denk het zomaar. Zeker is wel dat PSV wint, met 3-1.
Goals: Robben, Van Bommel, De Groot (FCU) en Kezman. |
Psv wint met 3-0
3x kezman |
Utrecht wint na verlenging met 1-2 (y)
|
ik verwacht dit seizoen eigenlijk niet een zo sterk Utrecht. Denk dus dat Psv ook zal gaan winnen 3-1.
|
Ik hoop op Utrecht, maar het zal wel PSV worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat Utrecht flink door t ijs gaat zakken dit seizoen ala Vitesse vorig jaar... Dat zal bij deze wedstrijd al pijnlijk duidelijk worden voor de Utrechtenaren. :D
Het wordt uiteidelijk 5 - 0 voor PSV. :cool: 1 - 0 Robben 2 - 0 Kezman 3 - 0 Park 4 - 0 Robben 5 - 0 Hoogstrate |
Ik denk dat PSV sterker is, en de wedstrijd zeker beter zal aanpakken dan Utrecht, en daarom ook zal winnen.
Ik voorspel trouwens een flauwe wedstrijd. Einduitslag 2-0 |
Braindamage, bekkie over 'Utrechtenaren'.
Utrecht wint met 2-1 Kerstman voor psv, Broerse en Roiha voor Utrecht. Forza! |
Citaat:
|
4-1 voor PSV
|
een droge rustige 2-0.
|
Verwacht een 2-0 stand voor P$V waarna het duel onderbroken moet worden wegens ongeregeldheden.. De wedstrijd word afgelast en moet in de Kuip afgespeeld worden waar het 2-1 word... Denk ik hoor.. Weet trouwens niets van plannen voor ongeregeldheden mocht die suggestie gewekt worden.. Gewoon een gevoel.. Dus geen hooliganpraat ofzo.. Maar heb het gevoel dat er weleens wat kan gaan gebeuren..
|
Citaat:
Denk t niet, er komen amper supporters.. De Utrechters zitten allemaal in Utrecht te kijken... |
simpel 5-0 voor PSV
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Trappen zo af...
Hoop op een spannende wedstrijd... 3-2 voor PSV ofzo... |
Citaat:
|
PSV heeft in Amsterdam voor de zevende maal in de clubgeschiedenis de Nederlandse supercup in de wacht gesleept. De landskampioen won zonder echt te overtuigen met 3-1 van bekerwinnaar FC Utrecht, dat voor het eerst in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal stond. PSV-aanvoerder Mark van Bommel speelde een tweezijdige hoofdrol in het duel.
|
Heerlijke goal van Robben. 2 Man poorten + scoren. :D :cool: (y)
Verder was er weinig te beleven... 'Engelse Supercup' was een veel leukere wedstrijd. :) |
Citaat:
Des nie slecht bekeken! |
Citaat:
Die blijven liever lekker thuis hun cluppie 'steunen' (hoewel sommige dit 'in de steek laten' vinden) dan dat ze een beetje gaan rellen in en rond de ArenA |
Citaat:
Ja net als tegen Kaiserslautern (y) |
In Engeland werd het 1-1 Manchester won na penalties maar Van Bronckhorst en Van Nistelrooy schoten beide op de keeper :D
|
Citaat:
Dat is 1 van de weinige keren dat het bij PSV mis ging. Maar het kon veel erger. Als de supporters het veld opliepen en al die moffen afsloegen, dán waren de rapen pas écht gaar! (spreekwoordelijke rapen dan, hans teeuwen) Maar behalve dát en een klein ander keertje (PSV-Groningen) gebeurd er niet zoveel met PSV op gebied van supporters-geweld. Dat is bij Ajax en Feyenoord wel eens anders.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
hoeveel ist geworden? heb hier geen nieuws (middle of Twente)
|
Citaat:
En geen nieuws maar wel internet :confused: Heb je je laptopje met draardloze internet verbinding mee van je pappie ofzo :D |
Citaat:
ik had het al een jaar geleden gedaan, maar ik vind het nergens op slaan... maar het was dus 3-1 geworden 1-0 Robben 1-1 v/d Haar 2-1 v. Bommel 3-1 Kezman |
een zeer zeer matige wedstrijd...Lekker veel sfeer ook..
Heb je met 2 clubs die voor komend seizoen al 1 zekerheid hebben: Zo snel mogelijk Europa uit... Daarin vind ik vooral P$V een zeer constante club, je weet waar je aan toe bent :o |
Idd laat iemand anders maar de CL ingaan. Wordt weer 1ste ronde snel thuis verhaal..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja en JULLIE vliegen er iedere keer weer in de 1ste ronde uit :P
|
Citaat: