![]() |
Slapende meiden zijn leuk...
Er is niets mooiers dan een mooi slapend meisje om je ogen naar uit te kijken... :o
Iemand het hier mee eens? :o |
Ohja, andersom mag natuurlijk ook.
|
een mooi slapend vriendje :)
|
heb je bij je vriendin geslapen?
|
Volgens mij zie ik er echt verschrikkelijk uit als ik slaap, als ik 's ochtends wakker word wel iig...
|
Slapende mensen protesteren niet (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij zie ik er echt niet uit als ik slaap...
|
jazeker.
ik kreeg bij mijn ex altijd neigingen om borstvoeding te geven als ze in mijn armen lag te slapen :o |
Citaat:
Ik snap 'm niet. :o |
Mijn vriend is echt superschattig als hij slaapt..Zo heerlijk om hem te zien liggen, met die ogjes zo lief dicht ..*ooh, watmis ik hem!*
En hij schijnt mij ook lief te vinden als ik slaap |
Slapende meisjes houden tenminste hun kop dicht en zeiken niet over hoofdpijn (y)
|
heh... mn vriend slaapt ook schattig, maakt niet uit wat hij doet... meestal ligtie dan met zn mond half open en een straaltje kwijl eruit, maar zelfs dat is schattig omdat hij het is ;)
|
m'n vriendje zegt ook dat ik er lief uit zie als ik slaap. Maar ik heb hem nog nooit zien slapen :/, als ik eerder wakker ben en naar'm kijk is ie een seconde later ook wakker :)
|
Je hebt ook mensen die worden heel lelijk tijdens het slapen!
|
dan heb je mij nog niet gezien als ik slaap
ik kwijl |
Hmm... k hou der nooit zo van om te slapen als anderen wakker zijn :o :( (n)
|
Citaat:
Maar wees niet bang, ik heb er geen seksuele gedachtes bij ofzo als ik toevallig een slapend meisje zie (pas nog zat ik in een nachttrein van Zürich nach Arnheim, zat er ook een groep van 20 meiden van een jaar of 15 bij... mooi zeg, die zaten ook naast mij :o). En nee, ik zou nooit in je slaap aan je gaan zitten ofzo! :) Kom op, ik ben geen perverse engerd (al schijnen sommigen hier op het forum andere dingen te denken... :(). Is gewoon mooi... :) |
Citaat:
(ik slaap als een boer) maar ik ben dan ook geen meid |
Citaat:
|
Ja, ik vind mijn vriendje ook erg lief als hij ligt te slapen:) Echt zo schattig!! :p
|
Citaat:
vind het btw altijd wel mooi en fijn om een jongen naast me te zien slapen ja |
Citaat:
maarja er lopen een hoop gekken rond op deze wereld (en af en toe kom je zo'n gek tegen) |
Citaat:
|
Citaat:
(ok, dit word nu wel een beetje chatten :o) |
Citaat:
Mja, als ik kon... Van mij heb je in ieder geval helemaal niets te vrezen... :) |
als ik mijn vriendin ziet slapen vind ik dat heel leuk ja. Dan kijk ik soms ook wel is een paar minuutjes. :)
|
Citaat:
van mensen van hier heb je niet zo snel wat te vrezen tenzij je ze irl tegen komt :) |
ik vind slapende mensen er altijd lief uitzien. Ze zien er zo vredig uit.... mijn ex heeft eerst 3 uur lang naar me liggen kijke :eek: omdat die me zo lief vond toen ik sliep....
|
Citaat:
Nee sorry, ergens zijn slapende mensen in het openbaar altijd wel grappig.. Behalve als ze naast je zitten en je niet zeker weet of ze nog leven.. Ik geloof niet dat dit op L&R hoort, of wil je ervaringen horen van mensen met een relatie die dit soort dingen leuk vinden? Kijk, dan wordt het alweer lastiger.. Meestal ben je zelf ook moe als je vriendin ligt te slapen.. Dus dan ga je liever zelf ook slapen, dan kijken.. |
Citaat:
|
ja, mijn vriendje kan ook heel lief slapen. hij merkt in zn slaap niet eens als ik aan m zit. (ik wel) dus dat vind ik dan wel komisch. ik kan zelfs over m heen rollen, wordt ie nog niet wakker. op zn ergst gaan de ogen 2 seconden open en dan weer dicht. echt cute... *me love sjaakie*
|
Inderdaad zijn slapende meiden leuk.... alleen het is al gauw verpest als ze snurkt :S......
mocht je er onverhoopt achterkomen dat ze niet leuk uitziet als ze slaapt. Want gisteren zag ze in de discotheek er heel anders uit... dan is het een uitkomst... sluip weg.......... en ......... RUN FOREST RUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D |
Citaat:
|
uhh...............het zal wel ! :o
|
uhh...............het zal wel ! :o
p.s. ik vind jongens ook heeeeeeeel cute als ze slapen ( zeker als ik diegene leuker dan leuk vind....... :p ) |
Mijn vriendin vind het zo vreemd als ik d'r mooi vind als ze ligt te slapen en al helemaal als ze net wakker is, zo heerlijk slaperig... Ik vind het prachtig. Waarom? Geen idee...
|
Volgens mij zie ik er echt niet uit als ik slaap (=>tina turner haar ;) ). EN ik praat in mijn slaap dus .... :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toen mn vriendje bij mij in de tent keek kwam hij erachter dat ik zonder shirtje slaap... Dat vond hij ook mooi :S
|
Citaat:
Maar verder ben je stiekem heel schattig als je slaapt, alleen wil je dat vast niet weten ;) Ik smak en kwijl en weetikwat als ik slaap |
Meiden zijn sowieso leuk, slapend of niet ;)
|
Citaat:
|
Ik was op t strand, in zijn tshirt in slaap gevallen en toen hoorde hij wat geronk naast m en dat vond ie wel lief gloof ik. (soms snurk ik een beetje als ik verkoude ben :o )
Ik vind trouwens alleen mijn vriendje lief als ie slaapt, andere jongens zijn niet zo boeiend als ze slapen... maar dat geldt ook voor als ie wakker is natuurlijk :) |
Citaat:
ontopic: niemand is schattiger dan mn vriendje als ie slaapt :o |
Citaat:
|
zucht dat werd mij ook verteld! goh wat ben je lief als je slaapt...
ik zo ooh? juh bent dan zo stil... fijn fijn fijn!! haha |
ik ben eng al slaap volgens me ouders ik slaap met me ogen open en praat dan af en toe
maar mijn zusje slaapt wel heel lief die is stil en slaapt met de ogen dicht en ligt gewoon zo op een relaxte manier (mijn zusje slaapt overal in de auto in het vliegtuig op het strand ze is 13 ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |