![]() |
slecht weer-nummors
omdat ik een koude neus heb, en het gister gesneeuwd heeft in langenboom, een wat zijn jouw favoriete slecht weer/herfst/regen/winterliedjes-topic?
nou? en ook een beetje omdat ik me verveel, natuurlijk. |
langenboom! <3
herfst en winter liedjes: deftones liedjes deftones - knife party of de LotR soundtrack, maar da's alleen als het buiten waait en koud is en ik binnen zit, met kaarsjes enzo |
Citaat:
ik ga zelf voor norah jones. |
A-Ha - Hunting High and Low :cool:
En het debuutalbum van de Counting Crows... |
American Nightmare - the ice-age is coming
|
Citaat:
|
mogwai, happy songs for happy people album
|
Oh ja, en natuurlijk alles van Joy Division en Bauhaus en het tweede album van U2, "October".
|
En Talk Talk, en dan met name de laatste 2 albums.
|
En: The Blue Nile - Tinseltown in the Rain :cool:
|
Elliott Smith - Happiness
|
Isis-Oceanic.
|
Citaat:
emilia torrini (/of hoe je dat ook schrijft) is ook mooi en slechtwerig. |
The Cruxshadows - Here Comes The Rain Again
Covenant - Like Tears In Rain Tori Amos - Winter Green Lizard - Autumn A Perfect Circle - Three Libras Swans - Failure Opeth - Harvest Alles van Adam Green. |
faith and the muse
the cure - prayers for rain |
Ik ben het eens met weezzz wat betreft de LotR-soundtrack. Gister in de trein, uitkijkend over besneeuwde vlakten had ik ook wel behoefte aan Sigur Ros.
Mijn vrindje (Quistnix) zit te denken aan blackwater park van Opeth en dark days van Coal Chamber. En blackmarketmusic van über-Placebo. En souvenirs van überüber The Gathering en dat kan mij in de winter ook bekoren. |
Citaat:
|
Gutg!
|
Miles Davis - Autumn Leaves
Wynton Marsalis - Autumn Leaves John Coltrane - Autumn Leaves hoe toepasselijk |
wham - last christmas
|
A long winter - breathing underwater EP
A long winter - I'm so bad with goodbyes (album) :evil: (y) ECHT relaxte shit. |
Citaat:
|
tear from the read van ptw, ervaar ik als een winter album
|
sunny day real estate - the rising tide
u2 - unforgetible fire type o negative - october rust soundgarden - superunknown |
turin brakes
the virgin suicides soundtrack |
oh, en jill scott.
|
royal dennenbaums soundtrack
bright eyes |
Enya :)
en idd Norah Jones *en ik geloof dat ik de kerstcd's maar weer eens ga opzoeken, begin toch wel erg veel zin in kerstmis te krijgen ;) * |
Citaat:
Wij hebben Sky Radio aan in de winkel dus ik zal dat nummer straks weer zo'n 19x per dag mogen aanhoren :( |
Citaat:
suede |
Metallica - Master Of Puppets
Ik stem m'n muziek eigenlijk nauwelijks af op het weer? |
Citaat:
ik vind mogwai ook wel slecht weer muziek |
Citaat:
@eXo: gefeliciteerd! |
ohja, mogwai, en sigur rós past er dan ook wel bij.
|
U2 - Ultria Violet (Light My Way)
Eigenlijk gewoon Achtung Baby :) |
AFI - third season
|
Citaat:
|
Arch Enemy - Vox Stellarum
L'ame Immortelle - Tears in the rain Dissection - Feather's fell Glassjaw - Secret Song Anorexia Nervosa - Hail Tyranny |
Saetia is ook wel lekker dramatisch en geschikt voor de wat minder zonnige momenten in het jaar
|
Citaat:
What about 112? ;) |
Depeche Mode mag ook best.
Black Day enzo. |
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
it's hip to be a-koel Che: thx! :D |
David Gray- Sail Away
Cuby & The Blizzards- Somebody Will Know Someday Dire Straits- Six Blade Knife CSN&Y- 4 + 20 Mama's & The Papas- On A Winters Day The Flamingoes- I Only Have Eyes For You :bloos: Norah Jones- Cold Cold Heart Zero 7- Destiny Zero 7- Give It Away Vooral lekker als je binnen vanuit een warme kamer naar buiten kijkt naar de sneeuw. Of als je s'avonds heel laat door superstille verlaten straten loopt door een dik pak sneeuw. (y) (y) |
Citaat:
|
mew - then I run <3
|
Citaat:
kben er niet helemaal bij. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |