![]() |
Beste Vloetje
Welk merk/soort vinden jullie nou het beste vloetje ?? :)
|
beste, beste.. mwuh..
mwah, heb meestal Smoking Green; vind rijstevloei niet zo uber boeiend en smoking red is kut. Mja, groen draait wel fijntjes, gewoonte ook... gheh. en 't is natuurlijk hartstikke stoer omdat het hennep papier is. :cool: :rolleyes: :p |
bij gebrek aan smoking deluxe rizzla blauw
en voor peuken mascotte zucht |
Ik gebruik meestal zelf ook Rizzla,is wel te doen :)
|
vloetjes gebruik ik niet
wel vloei. Maar ik schiet mijn joints. En anders mascotte of oranje rizla of smoking gold. |
|
over het algemeen heeft men 'in het groepje' bij mij Smoking Gold
Maar ik vind het allemaal wel goed, zolang het maar goed plakt. Smoking wel het fijnste, maar breedte en dikte maakt me niet uit. Die rode en blauwe draai ik gewoon binnestebuiten, en die Master (nieuwe, zilveren, supersmal) draai ik net zo goed mee... :) |
Smoking Slims ofzo (die gouden) en Smoking Green
|
rizla rood en smoking gold of blauw.. of wat er in de buurt is natuurlijk...
|
Blauw standaard (y)
Goude smoking is voor mensen die niet binnenstebuiten kunnen draaien ;) |
kan ik ook niet :o :p
|
|
je moet eigenlijk meerdere kunnen aanvinken want ik heb 2 soorten
edit: net als wel meer mensen denk ik |
Citaat:
MAAR JE HEBT MAAR 1 BESTE LANGE VLOEI SOORT!!! |
wederom:
wat een kuttopic |
Citaat:
|
pf, meestal smoking red of green of JaJa silver vloei van de tax
|
Ik gebruik een vloeitje waar al me tabak en wiet in kan, en ook nog een tippie. Dan vind ik eht goed, en als ie plakt.
|
zijn er hier eigenlijk ook mensen die een joint rollen zonder zo`n tip,tippie/whatevah ?? :)
|
Euh, nee natuurlijk niet.
|
Zijn hier mensen die vaak blunds roken, want dat wil ik eigenlijk nog wel es doen, nog noit gedaan :bloos:
|
Citaat:
|
euh een blunt valt niet alleen te maken met zon vies bluntvloeitje... koop een echte blunt snij m open en fix er zelf een... 10x zo lekker :)
|
en trouwens..alles wat je rookt bevat giftige stoffen... :D
|
^ Meen je dat? Fock.........
|
Citaat:
|
ja .. heb ik je nou uit je droom gehaald robo :p..
je noemt MIJ bijdehand zeedier?... ga is ff al jou posts nalope :D |
Citaat:
|
ja dat zie je goed... zei ik dat t anders was dan :p.. mijn opmerking was ook niet opmezelf gericht toch...
|
Ik richt opmerking altijd gewoon de wereld in, kzie wel wie ze ontvangt :P.
|
precies.. maar ze zijn nooit bedoeld voor mezelf.. ben egocentrisch af en toe maar niet in deze gevallen ..
hm... :| |
je bent wel brutaler geworden nu je 18 bent zeg ;)
|
hahaha... tuurlijk.. ben toch gelijk meer waard nu ik 18 ben :rolleyes:
|
Citaat:
|
|
draai ik ook perfect mee, maar deluxe heeft toch een betere breedte
|
Citaat:
Blunts verboden... ? Hier in t dorp is gewoon bluntvloei te krijgen... Die chocoladetoestand was echt wel lekker. |
Boeit me weinig, koop ook eigenlijk nooit. Heb nog steeds die big vloei van bevrijdingsfestival vorig jaar.
|
Smoking Blauw :)
|
Citaat:
|
als het maar smoking is
|
Citaat:
|
met goud kan je ook binnestebuiten draaie hoor.. ik an t persoonlijk dan niet maargoed genoeg mensen die t wel doen :p
|
Citaat:
Uhmz; smoking Gold en soms Rizla rood+. (Smoking bleu voor 'n pure joint). Speaking about vloei; moet ff wat halen omdat ik nog maar 3 vloeitjes heb... Btw, krijgen jullie ook altijd je vloei en tips gratis in de sjop bij besteding vanaf 20 eurie? |
Ja, soms zelfs een steker erbij :D.
En tis trouwens Blue, niet bleu :P. |
Citaat:
De status om 'n aansteker te werven heb ik nog niet bereikt... Ze hebben wel 'n keer 5€ van mij geint zonder dat ik er wat voor terug kreeg :o Enkel gratis pakje smoking-vloei en 60 gratis tips :) |
5 eypo geint zonder at je wat kreeg? vertel.......
|
smoking grijs...
|
koop NOOIT Mascotte langevloei, of van die Bob Marley troep..
Godverdomme-Klote-PLakrand!!!!!! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59. |