![]() |
Sekspraat
Praten/woorden er uit kreunen tijdens de seks?
Zo ja wat? Ik hou van jou, Vieze slet, pijpen kreng, je bent zo lekker, etc. etc. |
Of ik dat doe bedoel je? Nee, ik kan geen woorden vormen tijdens de sex. Ik hou het meestal bij 'mmmrrg' en 'aaah' en 'hiiiii, hiiii, hiiii' en 'oahw' enzo.
|
Soms hele verhalen, wat ik zometeen met hem ga doen o.i.d. of een fantasie of herinnering. Soms kan ik niet meer dan hijgen, kreunen en korte gilletjes slaken. Soms is er de romantische bui met het 'oh wat ben je mooi ik hou zo van je'-gedoe.
Stil ben ik in ieder geval nooit. |
Hoezo zou je iemand vieze slet noemen, ik neem aan dat als je seks met iemand hebt het tenminste een relatief mooi persoon is.
|
Citaat:
|
Kleine aanwijzingen, dingen die op dat moment in me op komen (meestal gerelateerd aan de seks gelukkig :D), geluidjes, gewoon wat er op dat moment te zeggen valt. Dat is nooit een heel verhaal, maar vaak wel wat.
|
het lukt mij inderdaad niet echt om er wat uit te krijgen, maar om dat zelf te doen voelt ook niet heel erg goed.
die woorden komen wel als ik dan weer rustig tegen hem aanlig ofzo. (nou ja, die ene keer dat het gebeurd is dus) |
'ooohhh jij bent echt zo lekkerrrr.. jij..'
:o 'ik.. ik.. ga zo komen..' :o Daarnaast natuurlijk een hoop gehijg, gekreun en kusjes die bij mij vandaan komen. |
Citaat:
Citaat:
Bij mij komt dat soort praat er het meest uit tijdens het op zijn hondjes. Ik: Vind je het lekker slet?! Zij: Oja, neuk me hard!! Neuk me, spuit me vol! Het lijkt nu nogal belachelijk zo, maar dan niet gelukkig. Andere keren meestal niet veel meer dan gekreun en wanneer het klaarkomen eraan zit te komen. |
Citaat:
|
Citaat:
'Ja kom maar liefie, kom maar lekker in mij!' ofzo? Ga je er dan te nuchter mee om, of wil je het gewoon merken aan hem ipv dat ie je een kleine hint geeft. Reden waarom ik het zeg is omdat ik dan mijn vriendin de kans gun om het heerlijk samen met mij mee te maken en andere bewegingen te maken dan de constante, waardoor mijn orgasme anders wordt. Ik geef haar een soort van controle. :bloos: |
Citaat:
Nee, ik zeg gewoon altijd oke op dergelijke dingen. - 'Ik pak wat drinken, wil jij ook?' * 'Oke' - 'Ik ga even naar boven' * 'Oke' - 'Ik kom klaar' * 'Oke' Op die manier :). Ik zou het niet expres verpesten ofzo :D. De 'oke' zelf zou de verpester zijn. Misschien zou ik ook wel niet in staat zijn tot een oke en dan zeg ik iets als 'uhhmmmggrrr', wat natuurlijk wel weer ophitsend werkt. Als mijn vriend bijna klaarkomt gaat-ie trouwens anders bewegen en daar merk ik het dan altijd aan. Dus dat erop inspelen en dergelijke, dat kan ik zo ook wel :). |
Die ratel van mij staat ook in bed niet stil, en ik krijg ook graag sex talk te horen, maar als ik echt heel erg ver weg ben, komt er geen zinnig woord meer uit. Soms denk ik dan wel eens dat ik even een aanwijzing wil geven, maar meer dan : "meer, meer" krijg ik niet geproduceerd...en dan zie ik hem denken, Meer, wat nou meer. Harder? Neer duwen? sneller, meer bewegen, nog een vinger, WAT?WAAAT!
|
geen idee, ik zit dan in trance
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"had jij trouwens nog brood gehaald?"
|
Citaat:
|
Citaat:
(edit: of een "Kom je eeeven in mij, pampampapapapa, maak wat tiiijjd voor me vrij, pampampapapapada!") Nou mag je me sowieso verhangen als ik iemand serieus liefie ga noemen. Ik geloof niet dat ik het type ben voor dirty talk :D |
Citaat:
Houdt jij dat ook als je bijna komt, dus op de plateaufase zit? Ben jij er dan nog steeds zo nuchter bij? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsja, het verschilt wel eens. Kreunen doe ik meestal wel. Ondertussen zeg ik dingen zoals: "Oh, ik hou van je" en "Je bent zo lekker" en "Je maakt me zo heet"
We doen het ook wel eens in het Engels, hihi :p Dan zeg ik dingen zoals "I'll do everything for you" en "Take me, I'm all yours" |
Citaat:
|
Citaat:
maar de ene keer ben je meer dirty, en de andere keer ben je lief en wil je alleen maar lieve dingen horen, en andersom bij het dirty gevoel. |
"Ik wil dat je me vol spuit"
"Kom dan" "Spuit dan" "Ik hou van je, ik hou van je" "Je bent zo lekker, je bent zo lekker" "Je maakt me heet" "Neuk me" "Harder" "Ik wil dat je me neukt" "Ik wil dat je komt" "Geil ding" "Je maakt me zo geil" Dat soort dingen :rolleyes: |
Citaat:
|
"Oh, neem me.. "
"Ik wil dat je me hard neemt..." ( dat vindt hij héérlijk om te horen ;) ) "Geile beer" (nu klinkt dat echt vréselijk, maar ik zeg het natuurlijk heel zwoel en geil ;) ) "Oh, ik ben zo geil..." "Ga door, ga door.." "Harder... " "Ik ga komen... ik ga komen.. " (hij reageert dan vaak met:"Kom maar lekker hard..." ) "Kom maar klaar, lekker in me.." Mja, en meer van dat soort dingen... Ineens gaat m'n mond open en maak ik hem gek. Hij zegt ook dingen, heel geil ;) :) (Hij zegt dingen als:"Ik spuit je vol, geil liefje.." "Je bent zo geil, zo mooi.." "Oeh, liefje, ik ga je zo hard nemen.." *rilt* Brrrr :) ) |
Mijn ex-vriendin zei altijd dingen als "geef me drinken", "ik heb dorst", e.d.
Wat ik zelf zeg gaat jullie niks aan. |
Citaat:
Hm ligt aan de stemming, de ene keer zeggen we niks, de andere keer wel een paar zinnetjes Maar meestal niet |
Ik zeg alleen dat is lekker of ik vind je lief en dergelijke dingen. Hij heeft me 1x "hoer" genoemd om te proberen maar ik werd echt kwaad, dus dat is niks :)
|
omg ik hou echt van dirty talk
|
Citaat:
Citaat:
Ontopic: Ik vind dat het wel wat heeft.. :) |
"Prutser" :D toen hij mijn bh niet los kreeg, verder meer de standaard dingen als "Ik wil je", "Kom in me" en meer van die onzin.
|
OH YEAH BABY, TALK SWEDISH TO ME!
OH GOD YES! Nee serieus, ik ben meestal heel stil... |
"weet jij misschien of er wat leuks op tv is?"
"Call me your father's name" "Ik kom!" "ok, dan zie ik je over 5 minuten" *legt telefoon neer* :rolleyes: Nee, ik zeg meestal niet zoveel :P |
"weet je, we moeten echt een keer die scheur in het plafond dichten..."
:D |
euh ja.. is goed, Jorn :p
Ik zeg ook niet zoveel en dat is maar goed ook, eigenlijk want ik denk niet dat er iets zinnigs uit zou komen. Gramaticaal correcte zinnen lijken me redelijk onmogelijk :p Vriendje heeft ooit gevraagd of ik vieze dingen wilde zeggen en ik kwam eigenlijk niet op andere dingen dan knakworsten met pindakaas enzo. |
Citaat:
|
AHhhhhhhhWHAAAAAAA ik heb weer een aanval.
Dit is nou typisch weer zo'n situatie/topic waardoor ik seks vreselijk stom en sneu ga vinden. Praten tijden de seks, is stom. Lust is stom. WHAAAAAAAAAA NOOOIT NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
Ze is sowieso nogal een zeikwijf. |
Citaat:
|
Citaat:
en wat voor iemand ze is maakt me niet zo uit ik wil haar alleen eens flink pakken! |
Citaat:
|
ik begin altijd te schreeuwen: VUILE KUTHOER, VUILE KUTHOER!
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |