![]() |
Horen festivals bij jouw Lifestyle?
Ja of nee?!
|
Uhuh.
|
ja, dixi is my middlename
|
Ja, Graspop über alles.
|
ik ga nooit naar festivals maar opzich zou 't best kunnen
|
ik voelde me wel een beetje raar afgelopen weekend toen ik niet op lowlands of pukkelpop was. misschien iets verkeerds gegeten :p
|
Eerste.
|
Citaat:
|
Een lege portomonee hoort ook bij mijn lifestyle.
Alleen als er een hele toffe line-up is dus, of gratisss |
Als festival synoniem staat voor verzamelplek voor rare figuren met sloeberkleding en ongelooflijke teringherrie, nee, dan ga ik daar nooit heen.
|
Ja, liters bier, grammen wiet, stank en modder en lekker primitief onzin uitkramen. Ik voel me er thuis :D.
Het probleem is alleen dat ik van veel te veel verschillende soorten muziek hou. Ik wil niet een heel festival alleen maar punk of metal. Maar eerder een fatsoenlijke combo. Furyfest komt dichtbij, zal het volgend jaar maar eens overwegen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee
Ik ga alleen als ik op de gastenlijst sta. Waardoor ik de afgelopen jaren toch eigenlijk wel op ieder groot festival aanwezig was... :cool: |
Citaat:
|
ja, festivals(Y)
Ben dit jaar alleen niet naar een groot festival geweest omdat ik de line up slecht vond(lowlands)of omdat ik op dat moment niet kon.(werchter oa) |
*yuck* wannabe tof-festivalgangertje ben jij toch ook.
Ik stem demonstratief gewoon niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ik vermaak me daar altijd goed.
|
Citaat:
|
Of je nou naar dance valley gaat of dynamo, er zullen altijd figuren rondlopen die moeten opvallen.
|
nee, ik hou niet zo van wachten.
ik ga liever zo nu en dan naar feestjes of concerten in knusse kleine zaaltjes. edit; en ik vind t wel fijn als ik 's avonds of de volgende ochtend gewoon naar huis kan, thuis een warme douche kan nemen en in mn eigen comfortabele bed kan slapen. |
Oja er is wel besloten om naar de Love Parade te gaan, toch EPD?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, ik hou van festivals. dit jaar ben ik naar Groezrock en naar Lowlands geweest. Niet dat ik de line up van Lola nou zo geweldig vond maar het is gewoon gezellig. Groezrock was vet. Ik wilde heel graag naar Furyfest maar dat ging helaas niet door :(
|
Citaat:
|
Echt wel!
Drolpyramides are teh sex!!!!11!! |
als er geen interessante bands komen ga ik niet (n)
lowlands had welgeteld drie interessante namen in de line up. dan geef ik mijn ca 300 euro wel uit aan een ander festival. |
Ik heb gestemd soms. Ze horen niet bij mijn lifestyle ofzo en ik ben ook nog nooit naar een festival geweest maar ik zou wel graag willen. Ik heb met mn vriend afgesproken samen naar LL te gaan volgend jaar (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Festivals ARE my lifestyle...
|
Citaat:
|
ik heb SOMS gedaan want in eerste instantie ben ik meer van het cocktailnippende- met -je -mooiste-schoenen-aan-op-hippe-dj's-swingende-type dus liever geen modder en naar zweet stinkende mensen .Daarentegen had ik best wel naar lowlands gewilt als was t maar voor Felix en Miss Kitten, maaar ach .. hoe langer ik die ontmoeting van ons drieen uitstel hoe beter de climax uiteindelijk wordt... :o
|
Soms alleen is het tegenwoordig wat duurder dan mij lief is en blijf ik vaker liever thuis.
|
Als ik de line-up de moeite waard vind, ja. En elk jaar Lowlands, maar daar is dus ook elk jaar een mooie line-up.
Dit jaar dus Lowlands, Summer Darkness (zaterdag), Parkpop(ook traditie hmm), Metropolis. Eh. En nog meer dat ik vergeten ben, denk ik. |
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nee gestemd. Alleen vind ik de muziek wel erg leuk maar verder een vieze bedoeling.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00. |