![]() |
herfstswirl?
Weet iemand wanneer de herfstswirl weer bij siwrls te krijgen is?
Tis nu herfst maar ze hebben nog steeds die zomer siwrls :(:S |
|
Meesterlijke sig.
. |
de zomerswirl is iig wel super lekker:D
|
Vraag het de Swirl-medewerker ;)
|
heb al op de swirl site gekeken.
Gaan ze alleen leuk vertellen welke ijsjes en milkshakes ze verkopen, zodat ik meer en meer zin in siwrl krijg... Die siwlmedwerker vragen? Ik had de stille hoop dat er een swirl medewerker op het forum zat :o |
Swirls zijn zalig. Hoewel ze tot een jaar of drie, vier geleden beter waren.
|
Citaat:
ik heb een ijsmachine om home-made swirls te maken btw herfst-swirl is er weer rond 10 okt |
ik dacht dat er alleen een zomer- en winterswirl was
en ik ben die dingen nu wel een beetje zat |
Ik vind die swirls echt te duur. (n)
|
ik heb nog nooit een swirl gegeten
|
Offtopic gezwam verwijderd + --> E&D.
|
De zomerswirl valt wel mee, maar is nou niet zo lekker van dat ik zeg 'dat is het beste ijs dat ik ooit gegeten heb'. En ze zijn inderdaad best duur.
Wat zit er eigenlijk in die herfstswirl? |
Citaat:
ik mis die ene met witte chocolade en kersen.. |
Die chocoladeswirl met aardbei enzo is echt zo lekker :o Ik wil dat die dingen goedkoper worden. De milkshakes daar zijn niet lekker trouwens.
Maar goed, wat houdt zo´n herfstswirl in? |
ijs in de herfst brrrrrr
|
Citaat:
Ik heb pasgeleden voor het eerst een (zomer) Swirl gegeten, vond het (y). :) Ben ook wel benieuwd naar de herfst (of winter) Swirl. Maar wat en wanneer er iets komt zou ik niet weten. 'k vind ze idd wel duur...maar de grote zijn ook wel redelijk groot. :o (En dat zeg ik niet snel over een ijs-iets. ;)) |
Citaat:
|
Ik heb er nog nooit van gehoord.
|
Wat zit er in die herfstswirl?
|
Heb nog nooit van een swirl gehoord, laat staan gegeten.:o
|
Ik heb er wel eens één gehad, maar ik wist niet dat het ook nog in de seizoenen zat. :o
|
Citaat:
|
ik kom even met het verlossende antwoord ik heb een mailtje gestuurd naar de afdeling swirls van ola
------------------------------------------------------------- Beste Arnout, De SUMMER-IS-A-STATE-OF-MIND- SWIRLS (dit zijn de hefst/winter specials) gaan volgende week weer starten. Dit keer zullen dit de CHOCO SWIRL en de CHERRY SWIRL gaan worden. CHOCO SWIRL: Vanille room yoghurt ijs, Chocolade truffelij ijs, warme chocoladesaus, chocolade krul wit en puur en nougatine CHERRY SWIRL: Vanille room yoghurt ijs, kersen en witte chocolade Ze zijn erg lekker, ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Op welk forum zitten jullie? Vriendelijke groet, Marie Claire van der Lande SWIRL'S -----Original Message----- From: arnout priemus [***@hotmail.com] Sent: Wednesday, September 29, 2004 9:48 AM To: Info-Swirls@unilever.com Subject: Vraag Geachte Heren Op een bepaald forum waar ik regelmatig kom werd de vraag gestelt of en wanneer de herstswirl komt, ikzelf weet niet eens of die wel bestaat, zo niet wanneer komt dan de winterswirl, op ditzelfde forum werd er gevraagt wat er dan in die herst en in die winterswirl zit m.v.g. Arnout |
CHOCO SWIRL: Vanille room yoghurt ijs, Chocolade truffelij ijs, warme
chocoladesaus, chocolade krul wit en puur en nougatine CHERRY SWIRL: Vanille room yoghurt ijs, kersen en witte chocolade :eek: :bloos: *staart* :bloos: :eek: Ik vind Swirls fantastisch. Geweldig ongezond en ze geven je het gevoel alsof je iets gezonds eet ook :D Jammer dat ze zo duur zijn ja. En zo groot, die kleine is meer een grote vind ik :o Mmmm binnenkort maar eens die Cherry halen denk ik toch <3 En de Choco. :D |
Oh die Choco Swirl lijkt me lekker, maar ik houd alleen niet zo van vanille ijs.
Daarom stel ik er altijd zelf een samen voor veel te veel geld :cool:. |
Brrr...lijkt me niks...ik vind witte chocolade vies. :o Wie weet probeer ik die choco swirl ooit...maar dan kan je net zo goed een M&M's McFlurry nemen ofzo, zit ook chocolade in en is goedkoper (en misschien ook wel lekkerder :o). ;) :p Of je maakt er idd zelf een (een dame blanche ofzo ;)) ofzo. :)
|
CHOCO SWIRL: Vanille room yoghurt ijs, Chocolade truffelij ijs, warme chocoladesaus, chocolade krul wit en puur en nougatine.
Die lijkt me erg lekker! (y) En arP: bedankt voor je info. :) |
Citaat:
|
Hmm, ik heb vaak mensen die dingen zien eten, maar durf ze nooit zelf te kopen... bang dat ik het dan helemaal voor mezelf verpest... Ik wil helemaal niet ongezond eten :o
(Maar die 'nieuwe' klinken heel lekker. Ik ga wel eens kijken :P) Hoeveel kost zoiets dan? |
Ik hou alleen van de normale Fruitswirl die ze vroeger hadden, alle soorten fruit behalve kersen. Dat voelde zo gezond. :D
Nu neem ik bovenstaande wel, met kersen + witte chocolade en wafeltjes. Hmm. <3 Maar dan stel je 'm weer zelf samen = duurder. |
dus er is idd geen herfstswirl, haha ik had gelijk :p
en die choco en cherry hebben ze elke winter, niets nieuws dus |
Citaat:
|
Oh echt hou op met dit topic hoor. Onweerstaanbaar ;)
|
Vorig jaar was er een herfstswirl met kaneel :D
Nu dus niet meer :( |
Citaat:
|
Ik heb een pasje gekregen waar je tot 31 oktober 10 % korting mee krijgt op allerlei dingen op het station, waaronder de Ola Swirl! Maarja 10% op 2,95 is nog geen 30 cent...
Ik vind trouwens de kleine swirl helemaal niet klein! |
Citaat:
|
Citaat:
|
waar koop je een swirl :bloos:
|
Citaat:
Zitten op de flink wat treinstations. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die herfstswirls klinken erg lekker... :o |
Citaat:
|
Ik hou van Swirls :D Ik ben benieuwd naar de herfstswirl (nog nooit op)
|
Swirls zijn (y) (y)
|
Die cherry swirl lijkt me echt heel erg lekker. De zomerswirls vond ik ook al zo lekker. Ik vind ze wel duur maar je krijgt er ook veel ijs voor vind ik. Jammer alleen dat er hier in Belgie nergens een Swirls zit :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10. |