Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Wegwijzen & Voorstellen (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=133)
-   -   Voorstellen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1953825)

VividMist04 18-07-2019 20:19

Voorstellen
 
Hallo,

Mijn naam is Nikki. Ik ben een 17 jaar oude meid en ben net van de HAVO afgestudeerd. Mijn reden waarom ik nu op scholieren forum ben aangemeld, is voornamelijk voor vragen over dingen die me mentaal dwars zitten. Ik heb me al eens eerder hier aangemeld, maar ik kan beide mijn wachtwoord en email niet herinneren :facepalm: :')

Al mijn hele leven ben ik geholpen met mijn problemen die ik door mijn autisme ondervind en ik ben heel erg sterk ontwikkeld, waar ik super blij mee ben :D Aangezien autisme niet te genezen is, ondervind ik natuurlijk nog altijd veel problemen. Dit voornamelijk op sociaal en vooral emotioneel gebied. Ik ervaar ook vaar spanningen in bepaalde situaties. Ik ondervind op het moment de meeste moeite met het leven in het algemeen en alles wat erbij komt kijken, nu dat ik ouder word. Een baantje, een nieuwe studie, weten wat ik wil en wat me gelukkig maakt in het leven, en met mijn ontwikkelingsstoornis door alles heen moeten kunnen gaan.

Ik ben niet voorbereid op dit volwassen leven en bijbaantjes heb ik mee moeten stoppen dus kan ik geen geld meer verdienen. Elk baantje bezorgt me teveel spanningen (ook de dagen dat ik niet eens hoefde te werken) en nu ben ik bang mijn maandelijkste studiekosten en kleding etc. niet te kunnen betalen. Gelukkig kan ik wel goed tekenen en kan ik daar een extra zakcentje mee verdienen :D :rolleyes:

In het verleden heb ik op 14 jarige leeftijd met een depressie te maken gehad en op 15/16 jarige leeftijd had ik een burnout. Nu dat ik 17 ben heb ik gelukkig op het moment niks dat zo erg is als dat! :D

Sorry als dit een lang topic was om me voor te stellen!

Groetjes Nikki! :lief:

Destruct! 18-07-2019 20:22

Citaat:

VividMist04 schreef: (Bericht 34642911)
Hallo,

Mijn naam is Nikki. Ik ben een 17 jaar oude meid en ben net van de HAVO afgestudeerd. Mijn reden waarom ik nu op scholieren forum ben aangemeld, is voornamelijk voor vragen over dingen die me mentaal dwars zitten. Ik heb me al eens eerder hier aangemeld, maar ik kan beide mijn wachtwoord en email niet herinneren :facepalm: :')

Al mijn hele leven ben ik geholpen met mijn problemen die ik door mijn autisme ondervind en ik ben heel erg sterk ontwikkeld, waar ik super blij mee ben :D Aangezien autisme niet te genezen is, ondervind ik natuurlijk nog altijd veel problemen. Dit voornamelijk op sociaal en vooral emotioneel gebied. Ik ervaar ook vaar spanningen in bepaalde situaties. Ik ondervind op het moment de meeste moeite met het leven in het algemeen en alles wat erbij komt kijken, nu dat ik ouder word. Een baantje, een nieuwe studie, weten wat ik wil en wat me gelukkig maakt in het leven, en met mijn ontwikkelingsstoornis door alles heen moeten kunnen gaan.

Ik ben niet voorbereid op dit volwassen leven en bijbaantjes heb ik mee moeten stoppen dus kan ik geen geld meer verdienen. Elk baantje bezorgt me teveel spanningen en nu ben ik bang mijn maandelijkste studiekosten en kleding etc. niet te kunnen betalen. Gelukkig kan ik wel goed tekenen en kan ik daar een extra zakcentje mee verdienen :D :rolleyes:

Sorry als dit een lang topic was om me voor te stellen!

Groetjes Nikki! :lief:

Welkom!

Destruct! 18-07-2019 20:24

Citaat:

VividMist04 schreef: (Bericht 34642911)
Al mijn hele leven ben ik geholpen met mijn problemen die ik door mijn autisme ondervind en ik ben heel erg sterk ontwikkeld, waar ik super blij mee ben :D Aangezien autisme niet te genezen is, ondervind ik natuurlijk nog altijd veel problemen. Dit voornamelijk op sociaal en vooral emotioneel gebied. Ik ervaar ook vaar spanningen in bepaalde situaties. Ik ondervind op het moment de meeste moeite met het leven in het algemeen en alles wat erbij komt kijken, nu dat ik ouder word. Een baantje, een nieuwe studie, weten wat ik wil en wat me gelukkig maakt in het leven, en met mijn ontwikkelingsstoornis door alles heen moeten kunnen gaan.

Ik heb PDD-NOS, maar ik ben sociaal-emotioneel sterk. Ik ondervind weinig problemen tot geen problemen met mijn autisme, want ik ben ook sterk ontwikkeld de jaren heen.

VividMist04 18-07-2019 20:25

Citaat:

Destruct! schreef: (Bericht 34642920)
Ik heb PDD-NOS, maar ik ben sociaal-emotioneel sterk. Ik ondervind weinig problemen tot geen problemen met mijn autisme, want ik ben ook sterk ontwikkeld de jaren heen.

Wat fijn om te horen ! Heel fijn

VividMist04 18-07-2019 20:26

Citaat:

Destruct! schreef: (Bericht 34642917)
Welkom!

Dankje!

JaapieEleven 19-07-2019 11:07

welkom VividMist04

bierkoning 19-07-2019 19:12

Welkom! Kijk lekker rond. En vraag gerust als je ergens mee zit

bloodyb 19-07-2019 20:18

Welkom Niikki!(y)

VeraIustitia 22-07-2019 11:36

Welkom Nikki. :cool:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.