Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Vast een tekst in het Nederlands (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1925352)

Chada 27-11-2016 18:53

Vast een tekst in het Nederlands
 
Hallo, Ik ben een tekst in het Nederlands te schrijven, kan een persoon corrigeren alstublieft? _O__O_

Allereerst, mijn naam is Al Smadi Chada, ik ben 17 jaar oud. Ik ben de oudste van mijn familie, ik heb een broer die is 16 en een zus, die is 12 jaar oud. Mijn hobby's zijn tekenen, winkelen en series kijken als American Horror Story (horror-serie) en Doctor Who (serie van science fiction).
In de toekomst, zou ik graag een architect te zijn, en wonen in Dubai, want ik heb altijd deze stad aanbeden en vele mijn ooms leven daar.

Tijdens deze vakantie, ging ik naar Marokko voor een maand. Gedurende twee weken, bezocht ik al het noorden van het land, ontdekte ik veel mooie landschappen. En de twee volgende weken, ben ik naar mijn familie teruggekeerd, in een stad in centraal Marokko, en ik heb vele goede momenten met hen doorgemaakt.
Ja, ik heb een GSM. Ik had mijn eerste GSM sinds de eerste secundaire, want ik ging en terug alleen naar de school. Mijn ouders dus gaf me deze GSM zodat ze kunnen mij bellen en hoor van me.

Ik belde nooit, want ik heb nooit een krediet. Dit is het hess.

Ik ben bijna nooit gebeld, niet omdat ik geen vrienden hebben, omdat wij, de jeugd (jongeren) van vandaag, We praten met elkaar via internet, via toepassingen zoals viber en whatsapp. Maar mijn ouders bel me, van tijd tot tijd als ik buiten ben.

Zoals ik al heb gezegd (zoals ik al zei), alleen mijn familie bel mij, mijn vrienden contact me alleen door bericht.

Het is me wie de kosten met mijn zakgeld betaalt. Ik werk niet, ik werk niet, ik betaal de kosten met de zakgeld die mijn ouders me gaf. Het is mijn ouders die kocht mijn telefoons tijdens mijnverjaardag.

Ik betaal niet veel per maand omdat ik nooit bel. En ik stuur, de meeste tijd, alleen berichten met de wifi in mijn huis.


De gsm is ook nuttig voor de ouders dan voor de jongeren. De ouders kunnen nieuws van hun kinderen, van hun vrienden en familie nemen. Zij kunnen contact met collega’s opnemen, goede momenten filmen of videos kijken. De telefoon is niet bestemd dus enkel voor de jongeren.

Ik denk dat de GSM niet essentieel is, het bewijs, leefden we zelfs wanneer er geen gsm waren. Hij is alleen nuttig voor de communicatie. Dus we kunnen leven met GSM zonder wifi, GSM als de oude nokia.
Ja, ik denk dat de telefoon kan gevaarlijk zijn voor de gezondheid, want mensen beïnvloed door de elektromagnetische golven. Deze mensen zijn electrosensibles. Bovendien, het duurt niet lang als de mens leeft met een gsm. De duur is dus onvoldoende om iets over de gevaren te sluiten.

Kinderen zijn nog meer gevoelig dan volwassenen voor gsm-straling, omdat jong weefsel broser dan oud weefsel is.

Verschillende studies hebben bijvoorbeeld geprobeerd de impact van gsm-straling te bestuderen op het DNA van cellen, kan dat leiden tot bepaalde gevallen van kanker. Andere studies onderzocht het fenomeen 'elektrosensibiliteit'. Sommige mensen zijn gevoelig voor GSMS golven. Dit uit zich in hoofdpijn, symptomen van depressie, vermoeidheid .

Annexvos 06-12-2016 16:57

(Ik zou hier geen 'allereerst' zeggen, maar gewoon met je naam beginnen) Mijn naam is Al Smadi Chada en ik ben 17 jaar oud. Ik ben de oudste van mijn familie. Ik heb een broer van 16 en een zus van 12 jaar oud. Mijn hobby's zijn tekenen, winkelen en ik kijk graag series als American Horror Story (horror-serie) en Doctor Who (Science-Fictionserie).
In de toekoms zou ik graag een architect willen zijn en ik zou graag willen wonen in Dubai, want ik heb altijd deze stad aanbeden en veel van mijn ooms leven daar.

Tijdens deze vakantie ging ik voor een maand naar Marokko. Gedurende twee weken bezocht ik het noorden van het land en heb ik veel mooie landschappen ontdekt. De twee volgende weken ben ik naar mijn familie teruggekeerd, zij wonen in een stad in het midden vanMarokko en ik heb toen veel goede momenten met hen meegemaakt.
Ja, ik heb een GSM. Ik had mijn eerste GSM sinds de tweede klas, want ik ging vanaf toen alleen naar school. Mijn oudersgaven me daaromdeze GSM, zodat ze mij altijd konden bellen

Ik belde nooit, want ik heb nooit geld. Dit is het hess.

Ik ben bijna nooit gebeld. Dit was niet omdat ik geen vrienden hebben, maar omdat wij, de jeugd van tegenwoordig, met elkaar praten via internet; namelijk via toepassingen als viber en whatsapp. Mijn ouders bellen me soms als ik buiten ben.

Zoals ik al zei, alleen mij familie belt mij, vrienden sturen mij alleen berichten.

Ik betaal de kosten met mijn zakgeld. Ik werk niet en ik betaal de kosten met het zakgeld dat mijn ouders mij geven. Mijn ouders kopen mijn telefoons voor mijn verjaardag.

Ik betaal niet veel per maand omdat ik nooit bel. En ik stuur, meestal, alleen berichten via de WIFI thuis.


De gsm is ook nuttig voor de ouders van de jongeren. De ouders kunnen nieuws van hun kinderen, van hun vrienden en van familie binnenkrijgen. Zij kunnen contact met collega’s opnemen, goede momenten filmen of video's kijken. De telefoon is dus niet alleen voor de jongeren.

Ik denk dat de GSM niet essentieel is, we leefden namelijk ook toen er nog geen gsm's waren. Hij is alleen nuttig voor de communicatie. Wij kunnen dus ook leven met een GSM zonder wifi, zoals de oude Nokia.
Ja, ik denk dat de telefoon kan gevaarlijk zijn voor de gezondheid, want mensen worden beïnvloed door de elektromagnetische golven. Deze mensen zijn electrosensibles. Bovendien, de mens leeft nog niet lang met eem gsm. Daardoor is het dus nog niet mogelijk om de gevaren uit te sluiten.

Kinderen zijn nog gevoeliger dan volwassenen voor gsm-straling, omdat jong weefsel broser dan oud weefsel is.

Verschillende studies hebben bijvoorbeeld geprobeerd de impact van gsm-straling te bestuderen op het DNA van cellen. Dat kan leiden tot bepaalde gevallen van kanker. Andere studies onderzochten het fenomeen 'elektrosensibiliteit'. Sommige mensen zijn gevoelig voor GSM golven. Dit uit zich in hoofdpijn, symptomen van depressie en vermoeidheid .[/B][/B]

fizzle-fluffy 07-12-2016 21:32

Wat bedoel je met 'hess', is dat een modewoord onder de jeugd?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.