Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Niet wetend wat te doen nu (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1949412)

1999petje 03-01-2019 17:28

Niet wetend wat te doen nu
 
Beste Allen,

Ik ben 19 jaar en weet ff niet meer wat te doen.

Iedere dinsdag durf ik haar weer niet mee uit te vragen als ik met haar achter de computers zit, we vertellen veel aan elkaar (we delen vrijwel alles wat er gebeurd in ons leven privé etc. ..)

Waarom ik het niet durf is omdat ik nogal n klootzakje was in het vorige schooljaar tegen een vriendin van haar, niemand leek me meer te mogen. Maar inmiddels is dat voor mijn gevoel heel erg veranderd, als we samen zijn praat ze over alles maar dan ook echt alles en dan ook echt dingen die anderen beslist niet moeten weten..

Nu wil ik haar mee uit vragen maar ik durf het niet omdat ik NIET weet wat zij en anderen daar van zullen denken! En is het wel wederzijds?! Ik weet het niet en wil graag jullie hulp vragen.

Groetjes,

Iemand uit Groningen 😁

bierkoning 03-01-2019 17:35

Toch vragen. Wij weten het ook niet. Als ze gewoon leuk met je kan kletsen en jullie hebben een leuke band. Wat kan er dan misgaan?

SomeoneAlone 03-01-2019 19:54

Beste 1999petje,

Ik zou het gewoon vragen en het ergste wat je kan horen is een nee, mocht dat zo zijn vraag dan waarom want dan kan je dat de volgende keer veranderen.
Het gaat alleen jou en haar dus wat anderen ervan vinden moet je niet boeien.
Als je haar niet uitvraag gebeurt er natuurlijk ook niet meer.
Dus ik zou het gewoon vragen.

X SomeoneAlone*O*

Jan Marijnissen 04-01-2019 06:57

Citaat:

SomeoneAlone schreef: (Bericht 34554243)
mocht dat zo zijn vraag dan waarom want dan kan je dat de volgende keer veranderen.

Waarom zou je iets moeten veranderen als iemand niet met je uit wilt? Je anders voordoen dan je bent heeft ook weinig zin.

1999petje 05-01-2019 00:31

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 34554195)
Toch vragen. Wij weten het ook niet. Als ze gewoon leuk met je kan kletsen en jullie hebben een leuke band. Wat kan er dan misgaan?

Nou ja, ik zal het dan gaan vragen.. wat kan er misgaan inderdaad!

1999petje 05-01-2019 00:32

Citaat:

Jan Marijnissen schreef: (Bericht 34554315)
Waarom zou je iets moeten veranderen als iemand niet met je uit wilt? Je anders voordoen dan je bent heeft ook weinig zin.

Ik ga niks aan mezelf veranderen, ik ben wie ik ben en zo wil ik dat graag laten

1999petje 05-01-2019 00:32

Citaat:

SomeoneAlone schreef: (Bericht 34554243)
Beste 1999petje,

Ik zou het gewoon vragen en het ergste wat je kan horen is een nee, mocht dat zo zijn vraag dan waarom want dan kan je dat de volgende keer veranderen.
Het gaat alleen jou en haar dus wat anderen ervan vinden moet je niet boeien.
Als je haar niet uitvraag gebeurt er natuurlijk ook niet meer.
Dus ik zou het gewoon vragen.

X SomeoneAlone*O*

Ik ga het zeker vragen, maar ik zal mezelf nooit veranderen voor een ander je vindt me wat of je vindt me niks denk ik dan!!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.