Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Foute jongens/mannen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1949430)

theberto1 05-01-2019 11:36

Foute jongens/mannen
 
Hoi ik ben een jonge van 24 jaar
Ik was bij de vriendin van me beste maat
Daar was een leuke meid die beleeft slapen bij haar dus ik ook omdat ik der beter wil leren kennen de volgende dag ging ze niet op bed effe uitrusten maar op de bank waar ik ook was de vriendin van mij best maat ging op bed dus ik ging naast der slapen en hield me arm om der heen 30min later zijde ze van sorry maar je bent niet mijn type ik ziede op wat voor jongens val je dan zij zei foute jonges/mannen waar wat zijn dat voor jongens dan

Straatmeid_oud 05-01-2019 11:57

Worden er tegenwoordig geen toetsenborden, laptops en iPads enzo verkocht met punten en komma's ofzo?

Ik begrijp uit je verhaal dat je je afvraagt wat foute jongens/mannen zijn?

theberto1 05-01-2019 12:04

Citaat:

Straatmeid schreef: (Bericht 34554591)
Worden er tegenwoordig geen toetsenborden, laptops en iPads enzo verkocht met punten en komma's ofzo?

Ik begrijp uit je verhaal dat je je afvraagt wat foute jongens/mannen zijn?

Sorry me Nederland's technische is best laag.
Maar dat is idd me vraag wat is dan een foute jonge/man

Straatmeid_oud 05-01-2019 12:11

Nou, dan zal ik maar ontopic gaan in deze post.

Foute mannen en jongens..., tja er zijn zelfs talloze boeken over geschreven.

Foute mannen behandelen hun partners niet met respect, kunnen vreemdgaan, meerdere relaties/dates er op na houden, hebben vaak andere intenties dan hun partners, kunnen dubbele agenda's hebben, liegen, zelfs crimineel etc. Er is niet per se een omschrijving van dé foute man, dat is meestal persoonlijk.

Het zijn vaak de mannen met wie niet een stabiele langdurige trouwe relatie kan worden opgebouwd.

bikinigek 06-01-2019 02:33

Ze wil iemand onbetrouwbaar.. die haar slaat. Misbruikt enz. Ze moet het zelf leren dan draaien ze in hun 20/30 ineens om.. zoeken ze een trouwe hond die dan al bezet zijn

bikinigek 06-01-2019 02:34

Citaat:

Straatmeid schreef: (Bericht 34554600)
Nou, dan zal ik maar ontopic gaan in deze post.

Foute mannen en jongens..., tja er zijn zelfs talloze boeken over geschreven.

Foute mannen behandelen hun partners niet met respect, kunnen vreemdgaan, meerdere relaties/dates er op na houden, hebben vaak andere intenties dan hun partners, kunnen dubbele agenda's hebben, liegen, zelfs crimineel etc. Er is niet per se een omschrijving van dé foute man, dat is meestal persoonlijk.

Het zijn vaak de mannen met wie niet een stabiele langdurige trouwe relatie kan worden opgebouwd.

True. Meestal omdat ze zelf zo onzeker als de pest zijn ook

theberto1 06-01-2019 07:30

Dank jullie wel voor de uit leg er van blijkbaar is het dan ook niet echt mijn type ook dan.

Dark Phoenix 06-01-2019 08:18

Het is trouwens vrij creepy om bij iemand die je nauwelijks kent ineens naast haar te gaan slapen als zij ergens ligt en vervolgens je arm haar heen te slaan.

theberto1 06-01-2019 11:11

Citaat:

Dark Phoenix schreef: (Bericht 34554681)
Het is trouwens vrij creepy om bij iemand die je nauwelijks kent ineens naast haar te gaan slapen als zij ergens ligt en vervolgens je arm haar heen te slaan.

Ja maar ik vroeg het wel aan der en was wel gewoon goed ziede ze. Dus dat vind ik dan wel erg rare

Elin3 06-01-2019 11:36

Citaat:

theberto1 schreef: (Bericht 34554687)
Ja maar ik vroeg het wel aan der en was wel gewoon goed ziede ze. Dus dat vind ik dan wel erg rare

Misschien vond ze je leuk genoeg om naast te liggen maar niet leuk genoeg om meer mee te doen. Kan ook.

theberto1 06-01-2019 22:39

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34554696)
Misschien vond ze je leuk genoeg om naast te liggen maar niet leuk genoeg om meer mee te doen. Kan ook.

dat denk ik ook want dat zied de vriendin van haar ook. maar ik ga wel zelf aan me twijfelen snappen jullie mijn of moet ik dat niet doen

Elin3 07-01-2019 05:04

Citaat:

theberto1 schreef: (Bericht 34554870)
dat denk ik ook want dat zied de vriendin van haar ook. maar ik ga wel zelf aan me twijfelen snappen jullie mijn of moet ik dat niet doen

Waarom zou je aan jezelf twijfelen? Je kunt nu eenmaal niet bij iedereen binnen de smaak vallen, en dat is prima.

theberto1 07-01-2019 18:48

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34554903)
Waarom zou je aan jezelf twijfelen? Je kunt nu eenmaal niet bij iedereen binnen de smaak vallen, en dat is prima.

dank jullie wel voor je steun maar heb iemand nog tips wat ik het beste met haar kan doen

Elin3 07-01-2019 20:28

Citaat:

theberto1 schreef: (Bericht 34555197)
dank jullie wel voor je steun maar heb iemand nog tips wat ik het beste met haar kan doen

Niks, denk ik. Als ze niks met je wil kan je daar weinig aan doen, ben ik bang.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.