Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Rare erectie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1961207)

Anoniemen18 25-04-2020 00:50

Rare erectie
 
Hallo iedereen!

Ik ga meteen met de deur in huis vallen. Ik krijg een erectie als ik vastgebonden mannen zie. Dit gebeurd alleen bij vastgebonden mannen, niet bij vrouwen. Maar anders krijg ik geen erectie van mannen. Plus ik ben hetero.

Iemand die weet hoe dat komt?

Alvast bedankt!

claire9274 25-04-2020 02:03

Zoals je zelf zegt, je bent hetero, dus je word niet opgewonden van de man zelf lijkt me (of je bent in ontkenning, kan ook natuurlijk). Misschien word je opgewonden van het idee ervan? Dat de positie van de man in kwestie erg aantrekkelijk overkomt? Wie weet heb je wel een bondage kink of iets, of wil je graag gedomineerd worden. Niet dat ik daar veel van af weet lol, maar misschien moet je er zelf maar meer over te weten komen.

Straatmeid 25-04-2020 12:52

Hangt er een beetje af in welke hoedanigheid die mannen verkeren... Kijk als je geniet van vastgebonden mannen in Syrië die helemaal kapot geslagen worden, tja dat zou wel een beetje vreemd zijn.

Anoniemen18 25-04-2020 19:23

Citaat:

claire9274 schreef: (Bericht 34751339)
Zoals je zelf zegt, je bent hetero, dus je word niet opgewonden van de man zelf lijkt me (of je bent in ontkenning, kan ook natuurlijk). Misschien word je opgewonden van het idee ervan? Dat de positie van de man in kwestie erg aantrekkelijk overkomt? Wie weet heb je wel een bondage kink of iets, of wil je graag gedomineerd worden. Niet dat ik daar veel van af weet lol, maar misschien moet je er zelf maar meer over te weten komen.


Ja, ik denk dat ik opgewonden word van het idee. Maar alleen bij mannen en niet bij vrouwen hoewel ik hetero ben.
Hoe bedoel je: de positie van de man komt aantrekkelijk over?
Ik zou soms graag mannen vastbinden maar zelf vastgebonden wordeb lijkt me niks omdat ik claustrofobie heb xD
Bondage kink?

Destruct! 25-04-2020 19:54

En ik heb Hippopotomonstrosesquippedaliofobie

Straatmeid 25-04-2020 20:08

Waarom zeg je er steeds bij dat je hetero bent?

Anoniemen18 25-04-2020 21:41

Citaat:

PlezierigeDame schreef: (Bericht 34751447)
Waarom zeg je er steeds bij dat je hetero bent?

Omdat dat dan toch raar is dat ik dat alleen bij mannen heb.

Dakduif 25-04-2020 21:51

Nee, want een erectie kan ook gewoon een fysieke reactie zijn die weinig tot niets te maken heeft met seksuele opwinding.

Dakduif 25-04-2020 21:51

Daarnaast is het niet zo relevant.

Dakduif 25-04-2020 21:55

En het kan prima dat je verliefd wordt op vrouwen maar (ook) opgewonden raakt van mannen. Dat is niet gek, niet raar, betekent niet dat je ook verliefd gaat worden op mannen. Het zegt niet meer dan dat je opgewonden raakt van mannen. En dat is niet zo bijzonder.

Anoniemen18 25-04-2020 23:49

Citaat:

Enilorac schreef: (Bericht 34751474)
En het kan prima dat je verliefd wordt op vrouwen maar (ook) opgewonden raakt van mannen. Dat is niet gek, niet raar, betekent niet dat je ook verliefd gaat worden op mannen. Het zegt niet meer dan dat je opgewonden raakt van mannen. En dat is niet zo bijzonder.

Bedankt voor de uitleg!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.