Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Jedi zonder basiskennis & Gangsta Rap (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=108215)

Kozak 28-05-2002 13:28

Jedi zonder basiskennis & Gangsta Rap
 
1. Hebbne de Jedi nou echt zo'n tekort aan basiskennis van de exacte wetenschappen. Volgens de Prophecy zal er een persoon komen die balans brengt in de Force. Volgens Qui-Gonn Jin is het Anakin, later is de raad het er ook mee eens.

Evenwicht:
F(l) = F(r)

l = links
r = rechts

Er is al duizend jaar geen Sith meer geweest, alle Force is dus aan de Light side. Er is dus zoals je kan zeggen geen balans in de Force. Als ze zeggen dat Anakin balans zal brengen zal hij dus bij de Dark side gaan, dan zou er een balans komen. Om dat hij zo ongelooflijk sterk is.

2. Check dit uit: SW Gangsta Rap , Yoda aan het rappen :D

JediJoel 30-05-2002 08:57

Citaat:

Kozak schreef:
1. Hebbne de Jedi nou echt zo'n tekort aan basiskennis van de exacte wetenschappen. Volgens de Prophecy zal er een persoon komen die balans brengt in de Force. Volgens Qui-Gonn Jin is het Anakin, later is de raad het er ook mee eens.

Evenwicht:
F(l) = F(r)

l = links
r = rechts

Er is al duizend jaar geen Sith meer geweest, alle Force is dus aan de Light side. Er is dus zoals je kan zeggen geen balans in de Force. Als ze zeggen dat Anakin balans zal brengen zal hij dus bij de Dark side gaan, dan zou er een balans komen. Om dat hij zo ongelooflijk sterk is.

2. Check dit uit: SW Gangsta Rap , Yoda aan het rappen :D

Precies! Als iedereen aan de linkerkant zit, dan moet er ook aan de rechterkant komen. Behalve, als de Linkerkant het evenwicht is, en de Rechterkant dat uit balans brengt. Dan zou Anakin dus die rechterkant uit moeten roeien.

Vash! 30-05-2002 09:27

Maar Luke is toch de gene die uiteindelijk de gene is die voor het evenwicht zorgt, in deel 7 8 en 9 ofzow?
(ik heb geen flauw idee maar ik het hier over gister met iemand, en die zei dat :confused: )

Demon of Fire 30-05-2002 11:11

Citaat:

Vash! schreef:
Maar Luke is toch de gene die uiteindelijk de gene is die voor het evenwicht zorgt, in deel 7 8 en 9 ofzow?
(ik heb geen flauw idee maar ik het hier over gister met iemand, en die zei dat :confused: )


Nee, luke zorgt er voor dat Anakin zichzelf wordt, goed dus en uiteindelijk gooit ANAKIN de keizer in de goot of wat het ook is! En dus brengt Anakin inderdaad de kracht in balans.

Ik ben ook van mening inderdaad dat de light side het evenwicht is en de rechterkant het uit balans brengt.

Die verstoort het evenwicht van de light side zou je dus kunnen zeggen.

Dus het klopt wel degelijk hoor. Denk dat je toch een beetje te veel de zwaartekrachtwetten door wil trekken naar geheel andere toepassingen.

Groetjes
Ben(die de andere films al heeeeel vaak heeft gezien :)

JediJoel 30-05-2002 12:12

Citaat:

Demon of Fire schreef:



Nee, luke zorgt er voor dat Anakin zichzelf wordt, goed dus en uiteindelijk gooit ANAKIN de keizer in de goot of wat het ook is! En dus brengt Anakin inderdaad de kracht in balans.

Ik ben ook van mening inderdaad dat de light side het evenwicht is en de rechterkant het uit balans brengt.

Die verstoort het evenwicht van de light side zou je dus kunnen zeggen.

Dus het klopt wel degelijk hoor. Denk dat je toch een beetje te veel de zwaartekrachtwetten door wil trekken naar geheel andere toepassingen.

Groetjes
Ben(die de andere films al heeeeel vaak heeft gezien :)

Pcies. Maar verder, ik weet niet wat er allemaal in 789 gaat gebeuren. En hebben ze dan weer mark Hamill? Die is toch te oud daarvoor?

Demon of Fire 30-05-2002 12:56

Citaat:

JediJoel schreef:


Pcies. Maar verder, ik weet niet wat er allemaal in 789 gaat gebeuren. En hebben ze dan weer mark Hamill? Die is toch te oud daarvoor?

Ik dacht dat het meest onwaarschijnlijk is dat er nog vervolgen komen. Daar heeft/had hij toch helemaal geen zin in?? :)

Groetjes
Ben(die wel graag vervolgen eventueel zou willen zien :)

ReiN 30-05-2002 15:40

Is de film in nl al uit?
Hier heb ik hem al wel gezien, kan ook wel verklappen wat er gebeurt :)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.