Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Je beste kado aan je geliefde (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1311379)

adoruler 29-11-2005 18:18

Je beste kado aan je geliefde
 
Mijn vriendin is overmorgen jarig en wil haar wel eens een keer verrassen. Nou dacht ik om naar een restaurant te gaan. dus heb effe gespaard want je kan nattuurlijk niet naar een snackbar gaan dus heb een itialiaan in Rotterdam gevonden (ze is zelf ook deels italiaans). Maar dat restaurant is nogal verweg en we moeten met de trein dus heb ik ook nog eens een luxe hotel geboekt erbij (met een beetje hulp van haar moeder, kon namelijk niet zelf boeken).

Dus ik denk wel dat dit het grootste kado word wat ik ooit gegeven heb aan een vriendin. Ze kickt trouwens erg op romantische dingen (ik kan er zelf geen reet van ben echt totaal niet romantische maar toch)

Wat was jullies grootste kado aan je geliefde.

Leonoor 29-11-2005 18:20

Boven aan L&R staat een prachtig topic waar dit naar mijn idee best bij kan: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1289959

Verder vind ik het zelf niet zo boeiend of een cadeau groot of duur is...ik heb liever iets met een hele lieve gedachte erachter dan iets dat toevallig groot of duur is.

Miss_Non_Dutch 29-11-2005 18:27

je kan met woorden meer vertellen en bewijzen dan met geld.. ;)

Mindfields 29-11-2005 18:45

Maar vind het wel heel lief..Zou ik ook wel willen hoor. ;)

MTpower 29-11-2005 19:08

Citaat:

Mindfields schreef op 29-11-2005 @ 19:45 :
Maar vind het wel heel lief..Zou ik ook wel willen hoor. ;)
geef maar geld, ik boek het zo voor je :p

BrunetJuh 29-11-2005 21:43

Ik vind het heel erg lief! Mijn beste kado aan mijn vriend zijn de kleine dingetjes. Ik had voor hem toen ik in Londen was een boxershort met de Engelse vlag gehaald. Vond ie helemaal geweldig! En heb ooit een speciaal shirt voor hem laten maken, was ie ook erg blij mee! :)

Trimm Trabb 29-11-2005 22:07

Dat ik op mijn verjaardag naar Engeland ben gevlogen en een hotelletje had geboekt om hem te ontmoeten.
En tussendoor kleine dingetjes, zoals hem DVD's/CD's sturen die hij graag wil of bij een concert een shirt voor 'm meenemen...

En voor zijn verjaardag had ik 2 ringen gekocht met in allebei een regeltje uit een van z'n favo films. (nightmare before christmas.)
Die van hem heeft: 'My dearest friend if you don't mind, I'd like to Join you by your side.' En die van mij: 'For it is plain as anyone can see, We're simply meant to be.'

Metal 29-11-2005 22:10

Citaat:

Trimm Trabb schreef op 29-11-2005 @ 23:07 :
En voor zijn verjaardag had ik 2 ringen gekocht met in allebei een regeltje uit een van z'n favo films. (nightmare before christmas.)
Die van hem heeft: 'My dearest friend if you don't mind, I'd like to Join you by your side.' En die van mij: 'For it is plain as anyone can see, We're simply meant to be.'

Erg gaaf.(y)
Dit is dan ook wel net ff iets anders dan 'gewoon een cliche zinnetje'.

Louis Armstrong 29-11-2005 23:28

mezelf?? (haar woorden)

Chloe Siere 29-11-2005 23:33

Dat jullie dat mogen op die leeftijd :eek:

probeer 30-11-2005 00:15

het mooiste kado dat ik heb gekregen is een hartje dat ze voor me uit kurk (van de kurkboom waar ons tentje tijdens onze vakantie in italie onder stond) gesneden. vond ik heel speciaal.

of de dubbel dvd van led zeppelin :)

Metal 30-11-2005 00:16

Citaat:

Chloe Siere schreef op 30-11-2005 @ 00:33 :
Dat jullie dat mogen op die leeftijd :eek:
hehe ja

Envy 30-11-2005 06:49

Citaat:

Trimm Trabb schreef op 29-11-2005 @ 23:07 :
En voor zijn verjaardag had ik 2 ringen gekocht met in allebei een regeltje uit een van z'n favo films. (nightmare before christmas.)
Die van hem heeft: 'My dearest friend if you don't mind, I'd like to Join you by your side.' En die van mij: 'For it is plain as anyone can see, We're simply meant to be.'

(y).

adoruler 30-11-2005 10:47

Citaat:

Trimm Trabb schreef op 29-11-2005 @ 23:07 :
Dat ik op mijn verjaardag naar Engeland ben gevlogen en een hotelletje had geboekt om hem te ontmoeten.
En tussendoor kleine dingetjes, zoals hem DVD's/CD's sturen die hij graag wil of bij een concert een shirt voor 'm meenemen...

En voor zijn verjaardag had ik 2 ringen gekocht met in allebei een regeltje uit een van z'n favo films. (nightmare before christmas.)
Die van hem heeft: 'My dearest friend if you don't mind, I'd like to Join you by your side.' En die van mij: 'For it is plain as anyone can see, We're simply meant to be.'

Goed idee is szeker wel een goed kado. En al helemaal die zinnen in die ring zeer uniek. (y)

Eresh'kigål 30-11-2005 11:03

Arton tumen svart monster kuk!

Mindfields 30-11-2005 12:58

Citaat:

Trimm Trabb schreef op 29-11-2005 @ 23:07 :
Dat ik op mijn verjaardag naar Engeland ben gevlogen en een hotelletje had geboekt om hem te ontmoeten.
En tussendoor kleine dingetjes, zoals hem DVD's/CD's sturen die hij graag wil of bij een concert een shirt voor 'm meenemen...

En voor zijn verjaardag had ik 2 ringen gekocht met in allebei een regeltje uit een van z'n favo films. (nightmare before christmas.)
Die van hem heeft: 'My dearest friend if you don't mind, I'd like to Join you by your side.' En die van mij: 'For it is plain as anyone can see, We're simply meant to be.'

Ook mijn favoriete film. :D Zelf gemaakt of zo gekocht?

BleuEyes 30-11-2005 17:22

Citaat:

adoruler schreef op 29-11-2005 @ 19:18 :
Mijn vriendin is overmorgen jarig en wil haar wel eens een keer verrassen. Nou dacht ik om naar een restaurant te gaan. dus heb effe gespaard want je kan nattuurlijk niet naar een snackbar gaan dus heb een itialiaan in Rotterdam gevonden (ze is zelf ook deels italiaans). Maar dat restaurant is nogal verweg en we moeten met de trein dus heb ik ook nog eens een luxe hotel geboekt erbij (met een beetje hulp van haar moeder, kon namelijk niet zelf boeken).

Dus ik denk wel dat dit het grootste kado word wat ik ooit gegeven heb aan een vriendin. Ze kickt trouwens erg op romantische dingen (ik kan er zelf geen reet van ben echt totaal niet romantische maar toch)

Wat was jullies grootste kado aan je geliefde.

:eek: Ik ben jaloers op jou... Ik wil ook in een hotel overnachten... :D

Veel pleizerr.. :)

Myuki 30-11-2005 18:11

een sinasappel, toen hij ziek was :)

Dukko 30-11-2005 19:07

Citaat:

Miss_Non_Dutch schreef op 29-11-2005 @ 19:27 :
je kan met woorden meer vertellen en bewijzen dan met geld.. ;)
Je kan met woorden ook een heleboel verknallen.

Onderschat nooit de kracht van woorden.

Juda[NL] 30-11-2005 21:11

Citaat:

adoruler schreef op 29-11-2005 @ 19:18 :
Mijn vriendin is overmorgen jarig en wil haar wel eens een keer verrassen. Nou dacht ik om naar een restaurant te gaan. dus heb effe gespaard want je kan nattuurlijk niet naar een snackbar gaan dus heb een itialiaan in Rotterdam gevonden (ze is zelf ook deels italiaans). Maar dat restaurant is nogal verweg en we moeten met de trein dus heb ik ook nog eens een luxe hotel geboekt erbij (met een beetje hulp van haar moeder, kon namelijk niet zelf boeken).

Dus ik denk wel dat dit het grootste kado word wat ik ooit gegeven heb aan een vriendin. Ze kickt trouwens erg op romantische dingen (ik kan er zelf geen reet van ben echt totaal niet romantische maar toch)

Wat was jullies grootste kado aan je geliefde.

Bos rode rozen
Knuffelbeer
Hartjeskussen
Leuke tekst op een mooie kaart.

Tekst:
When I Look in your eyes
I dont have to fantasize
You're my dream that's realised.

Jammer genoeg is het nooit wat geworden :(

Envy 30-11-2005 21:18

Citaat:

Juda[NL] schreef op 30-11-2005 @ 22:11 :
Bos rode rozen
Knuffelbeer
Hartjeskussen
Leuke tekst op een mooie kaart.

Tekst:
When I Look in your eyes
I dont have to fantasize
You're my dream that's realised.

Jammer genoeg is het nooit wat geworden :(

Gek he als je dat soort dingen doet.

Myuki 30-11-2005 22:02

Citaat:

Envy schreef op 30-11-2005 @ 22:18 :
Gek he als je dat soort dingen doet.
:D

vixen 30-11-2005 22:04

Een cd van Coheed and Cambria (waar ie tot mn grote verveling) nog steeds erg blij mee is. En een hoop kleine gedichtjes en kaartjes.

Krummeltje 30-11-2005 22:44

Ehm...
een zeer limited 12" LP, via de band in kwestie gekregen... zelfs met handtekeningen erbij.
En een Zero-shirt van de Smashing Pumpkins, uit de VS gehaald omdat ze die hier niet hadden. Daar was hij ook heel blij mee.

En hij aan mij: ik denk toch een hele schattige, zachte knuffelbeer. :o

clienus 30-11-2005 22:57

zo een sneeuwbol weet je wel met een foto van ons saampies erin. heb ik hem gegeven. was een kleinigheidje voor valentijn.

Trimm Trabb 30-11-2005 23:49

Citaat:

Mindfields schreef op 30-11-2005 @ 13:58 :
Ook mijn favoriete film. :D Zelf gemaakt of zo gekocht?
Gekocht. En ik was blijkbaar net optijd, want na een maandje zijn ze alweer uit de handel bij HT.

Dexter_M 01-12-2005 01:55

een limited jas van heatherette, besteld in amerika. (y) (y)

Mindfields 01-12-2005 17:27

Citaat:

Trimm Trabb schreef op 01-12-2005 @ 00:49 :
Gekocht. En ik was blijkbaar net optijd, want na een maandje zijn ze alweer uit de handel bij HT.
KUT anders had ik ze ook ff daar gehaald :mad:
Echt super vet (Y)
(hey, ik had het al gezegd bij een ander topic.. als je iets nodig hebt van HT, zeg het ff)

Trimm Trabb 02-12-2005 00:08

Citaat:

Mindfields schreef op 01-12-2005 @ 18:27 :
KUT anders had ik ze ook ff daar gehaald :mad:
Echt super vet (Y)
(hey, ik had het al gezegd bij een ander topic.. als je iets nodig hebt van HT, zeg het ff)

aww, bedankt schatzi, da's lief van je :)

catootje 02-12-2005 10:31

- kaartje met daarop een foto: in het zand geschreven '*naam* je bent lief!' daar is hij nog steeds super enthousiast over :)
- concertkaartjes voor de Golden Earring
- uit eten gaan
- doordeweeks naar breda komen

Roos 02-12-2005 13:04

Naar welke Italiaan gaan jullie?

elledc 02-12-2005 13:12

Ik heb hem toch al vele dingen cadeau gegeven in die drie jaar dat we samen zijn zoals een vliegtuigticket, enkele truis, hemden, schoenen, parfum, een vijftal iets duurdere etentjes, een sauna arrangement, hotelovernachting, enz...
Hij heeft me ook al vele dingen gegeven.
We hebben het geld en daar genieten we van :D


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.