Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   En wat deed u op dezen mooien dag? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1438516)

Trimm Trabb 02-07-2006 20:52

En wat deed u op dezen mooien dag?
 
Ik ben naar Metropolis geweest en ondanks dat ik er in m'n uppie was, was het erg leuk. Ik ben verliefd op The Spinto band want ze bewegen hun hoofd zo leuk en overdreven. En op Bromheads Jacket want ze praten zo heerlijk Engels. En op Lily van Hank & Lily want ze piept zo grappig. hihi.
Oh en ik ben gepimpt door een neger. 'hello i think you very beautiful. what is your name? You from here? I from africa. You like to go out with me? you very pretty girl...' etc.
Toen zei ik maar dat ik al bezet was en toen liep hij met een grijns, maar duidelijk teleurgesteld weg.

z0pje 02-07-2006 20:54

ik heb de hele dag buiten gelegen in utrecht en wat pilsjes gepakt in het kafé en het was echt te kutheet om iets te doen verder

Mephisto 02-07-2006 20:58

Enorm brak bij 2 vrouwen uit de tent stappen :D

vervolgens verder rotten in mn eigen tent

om die na een paar blikjes energydrink in een minuutje opgeklapt te hebben

een takkeeind lopen

en weer naar utrecht kachelen om de rest van de dag brak te zijn

botulismf 02-07-2006 20:59

Ik heb de hele dag aan school zitten werken BAH en toen zou ik 's avonds barbecueuen en toen ging dat niet door en moest ik ineens zelf koken en in mijn eentje eten en nu heb ik zin om iets te doen waar ik weer vrolijk van word maar ik weet niet wat. :(

Gadje 02-07-2006 21:03

Ik werd te vroeg wakker gebeld door een vriendin. Toen heb ik nutteloos zitten internetten. Daarna ben ik gaan werken en tering wat was het druk en warm. Nu zit ik weer doelloos te internetten want waar de pc staat is het tenminste lekker koel.

Trimm Trabb 02-07-2006 21:04

Dat is de meest interessante spelling van Barbequen die ik ooit gezien heb.

Mr.Ed. 02-07-2006 21:05

eerst heb ik 1.5 uur zitten wachten op het station totdat ik opgepikt zou worden voor het strand. toen op het strand gechilled en met de kisd van een collega lopen sjezen en tieren in het water :):)

's avonds gechilled in de tuin. nu rustig, film, thuis. niets!

botulismf 02-07-2006 21:07

Citaat:

Trimm Trabb schreef op 02-07-2006 @ 22:04 :
Dat is de meest interessante spelling van Barbequen die ik ooit gezien heb.
Er was dan ook geen sprake van een barbecue. :(

tuttebel 02-07-2006 21:09

s'ochtens relekst gewerkt, douglasbon en irischeque gekregen voor mn verjaardag en slagen nog.(y)
smsjes gekregen van mn toekomstige joch die me toch wel heel erg schijnt te missen in italie.:bloos:
en smiddags feestje voor mn slagen voor familie etc., 105 euro gekregen (y)
en nu even filmpje afkijken.

schimmel 02-07-2006 21:11

nou harley herrie dag en teon metropolis en het eerste was wel leuk het laatste minder en daar werd ook jnog eens het achterlicht+kenteken van mn zusjes scooter afgetrapt. niet zo leuk dus.
nu ontploft mn hoofd en onderweg pleegde een automobilist zelfmoord verder ben ik ontslagene n zag ik een dood gereden hoind op straat en nu ben ik dronken en ontploft mn hoofd.

z0pje 02-07-2006 21:14

Citaat:

Trimm Trabb schreef op 02-07-2006 @ 22:04 :
Dat is de meest interessante spelling van Barbequen die ik ooit gezien heb.
Sowieso is het barbecueën, maar wie boeit het!

Shoarm 02-07-2006 21:17

Hahaha trimm trabb.

Ik was op metropolis en dat was warm.

Trimm Trabb 02-07-2006 21:19

Citaat:

z0pje schreef op 02-07-2006 @ 22:14 :
Sowieso is het barbecueën, maar wie boeit het!
Ach ja, ik weet ook niet hoe je dat k*twoord schrijft. Al schrijf je het met 5 q's en een f aan het eind, het is duidelijk.
Barbeqqqqquenf. Mit Vleisch.

Broeder 02-07-2006 21:21

Ik heb geslapen en gemompeld en dat vond ik wel bijster interessant!! :)

mepsteen 02-07-2006 21:26

de 84-uurse slaapmarathon!

kuik 02-07-2006 21:26

ik gaf gister een housewarmingparty en we hebben pannenkoeken gebakken en daarna zijn we gaan chillen in het vondelpark, maar bijna iedereen ging vroeg weg (n) sukkels. maar een vriendin bleef lang en toen gingen we terug naar mn kamer en daar hebben we rose gedronken en vanmorgen uitgeslapen en toen werd ik wakker gebeld door mn moeder. daarna ging ik mn kamer schoonmaken en naar huis en naar het surfeiland en daar gezond (y) en nu zit ik thuis en ik baal want ik moet komende week 4 dagen werken en ik heb geen zin maar ik heb wel een leuk weekend in het vooruitzicht (y)

shining 02-07-2006 21:35

Heel erg vroeg in de ochtend thuis gekomen van een afscheidsfeestje. Daarna gaan slapen en laat opgestaan.
Later op de dag nog even naar het 'slokdarmfestival' gegaan. Toen vlees op het rooster gegooid en me daarna verveeld, tv gekeken en rondgelopen. Uiteindelijk ben ik achter de pc beland.

Love_Fulfilled 02-07-2006 21:39

Werken (n) .

JanDeVries 02-07-2006 21:41

Ik ben vandaag naar de vet decadente party van mijn tante geweest, die 60 werd. Op privé-landje, met tenten, heel veel bier en heel veel bootjes waarin we naar Giethoorn enzo gingen varen, en daarna gingen we ook nog Barbeqqqqquenf. Mit Vleisch.

reine claude 02-07-2006 21:53

Citaat:

Mr.Ed. schreef op 02-07-2006 @ 22:05 :
toen op het strand gechilled en met de kisd van een collega lopen sjezen
http://www.standaard.be/Assets/Image.../doodskist.gif ? :|

Mr.Ed. 02-07-2006 22:11

Citaat:

reine claude schreef op 02-07-2006 @ 22:53 :
[afbeelding] ? :|
omg!

ja het was reuze gezellig en we maakten er een dolleboel van. we begroeven ( ? ) elkaar omste beurt en erna gingen we achter elkaar aan zitten in het water !

en natuurlijk goed insmeren, we willen geen (ver)brand-verschijnselen!!


ot: kids ;)

jukeboxxx 02-07-2006 22:35

ik stond om 7uur op, en toen ging ik ontbijten en naar almeerderzand. daar open nk beachvolleybal, dat was duidelijk teh_shit 8)
immens bruin geworden en relaxt gevolleybald. om 6uur weer terug gegaan en om half 9 was ik thuis. toen eindexamenfeestje en ik ben nu al terug want ik vond het niet zo vet en ik ben moe. dús. :cool:

biep 02-07-2006 22:36

Metropolis, en dat was heet.

Venster 02-07-2006 22:45

Metropolis, en eigenlijk heb ik praktisch de hele dag bij het hoofdpodium voor pampus gelegen want het was heeet.

*oma* 02-07-2006 23:26

met een vriendinnetje gewinkeld en daarna frietjes gegeten en toen moest ik alweer werken :(

Backstage 02-07-2006 23:45

Ik ben ook naar metropolis geweest, e n ik had ook last van een neger, hij wilde met me dansen en wilde maar niet weggaan ;(.

Nja, verder was het een geslaagde bedoeling.

Heroïn Chique 03-07-2006 01:17

Ik heb zaterdagnacht gewerkt en t was grappig want het wijf waar ik mee achter de bar werkte zat onder de xtc :| En die was 33 en had n zoon van 16 en n vriend van 18 en ze zei allemaal grappige dingen. Maar t was veels te warm en t feest duurde tot 5 uur sochtends, daarna was ik kapot en ben ook nog s lekgestoken door n stel muggen.
Vandaag laat opgestaan (dik balen want t is zulk mooi weer) en toen naar marie antoinette geweest met n vriendinnetje. Dat was t voor vandaag.

botulismf 03-07-2006 01:45

Ik heb Frans gesproken met wat steeds meer de nieuwe vriendin van mijn broertje begint te worden en dat is wel gaaf want nieuwe vriendin van mijn broer maar ook want Frans oefenen, dat kan ik wel gebruiken, mijn Frans is een ietwat ehhh gestagneerd.
Toen zijn we naar het park gegaan met twee gitaren en één fles wijn en er kwamen daklozen om een vuurtje vragen en we lagen op een llamadeken op onze rug vallende sterren te spotten en zongen tweestemmige balades en nu is het de hoogste tijd om te gaan slapen.

Blenderhead 03-07-2006 04:24

lamballen en werken en dalijk slapen. Ik heb alleen totaal geen zin om te slapen...

Paranoide 03-07-2006 05:56

Diablo II, MSN en overige internets. De hele nacht, ja. :(

En ik moet zometeen eigenlijk nog naar een herkansing + nablijven de hele dag, maar dat is nutteloos, want ik sta toch overal voldoende voor en nablijven is gewoon gay.

Ik heb wel bedacht dat als ik ga, dat ik dan een luchtbed meeneem zodat ik bij dat nablijven ergens in een hoekje van dat kutstrafhok kan gaan slapen.

Mr.Ed. 03-07-2006 09:21

Citaat:

jukeboxxx schreef op 02-07-2006 @ 23:35 :
ik stond om 7uur op, en toen ging ik ontbijten en naar almeerderzand. daar open nk beachvolleybal, dat was duidelijk teh_shit 8)
immens bruin geworden en relaxt gevolleybald. om 6uur weer terug gegaan en om half 9 was ik thuis. toen eindexamenfeestje en ik ben nu al terug want ik vond het niet zo vet en ik ben moe. dús. :cool:

omg ik ook :( !

almeerderzand :| :(

Mijns. 03-07-2006 09:43

ik heb een beetje uitgeslapen, en nu heb ik een kledingcrisis want ik blijf een vrouw (jaha) en eh, straks ga ik naar utrecht want ik heb een gesprek op m'n toekomstige stage en daarvoor moet ik in totaal vandaag meer dan 2,5 uur in de bus zitten dus ik hoop maar voor ze dat ze me aannemen anders dan heb ik dat allemaal voor niks gedaan :mad::mad: en morgen komt mijn vader weer terug uit China, woohoo, en dan ga ik naar de kapper en eh, vrijdag op vakantie (Y)

terror koekjes 03-07-2006 09:55

ik heb een zonnesteek denk ik, ooooooh wat een hoofdpijn ooooooh oooooooh oooooooooooooh ik kan het niet meer aaaaaaaaaaaaaaaNAANNAANAN :) en gisteren ben ik fan geworden van Sanne en ik en heb ik mijn gezicht laten verbranden en ben ik op de foto geweest met Nebuchadnezzar en Horror Kitty voor 'Actie Speklap' oid, ik was het meest speklap van het stel maar dat mocht de pret niet drukken :)

capibara 03-07-2006 09:59

Uitgaren van het optreden gisteren, krant naar de drukker gebracht voor een oplage van 4500 stuks. Nu hopen dat ik zuinig ben geweest met zetfouten.

Roxy 03-07-2006 10:01

Gister vond ik mezelf nog zielig nadat ik eergister was gevallen met brommertje en dus onder de grote schaafplekken zit. Ik had heel erg pijn en heb niks gedaan dan op de bank liggen. Om twee uur ben ik dan gaan douchen en aankleden wat nog best moeilijk was met een hand. Daarna had ik wat minder pijn want ik had een paar grote ibuprofennetjes genomen. En toen ging ik even naar utrecht om daar met een jongetje af te spreken en toen hebben we naast het station op een grasveldje gebbqed en stokbrood met kruidenkaas gegeten.

Sevi 03-07-2006 10:05

Ja godver vandaag is het weer 80 graden en ik mag mijn herkansing gaan leren.

vixen 03-07-2006 10:34

Ik heb echt extreem slecht geslapen, ik droomde steeds over cursuscodes van mn werk, en die klopten gewoon allemaal niet. Blijkt vandaag wel te kloppen want niemand kan zich inschrijven voor de tentamens. Gekkenhuis.
Vanavond ga ik naar kamers kijken en dan gewoon heeeel erg lang slapen.

Vaal 03-07-2006 10:54

Gisteren bierbierbier gezopen in de zon, wat resulteerde in een knallende fucking hoofdpijn, en vanochtend om half 7 wakker geworden met een vergalde kater + dito heup door het harde-kutbed van m'n vriendin, en toen heb ik haar uitgezwaaid toen ze in de bus vertrok richting Praag, en daarna heb ik uren in de trein gezeten naar huis, de Rails 5x gelezen, de volledige discografie van The Offspring geluisterd en vol walging zitten kijken naar 2 meisjes die bijna elkaar in hun neus aan het peuteren waren.

pollewop 03-07-2006 10:56

Ik mag mijn boeken terug gaan brengen. (y)

kuik 03-07-2006 11:18

ik werd wakker met een opgezette keel :confused: toen ging ik fijn werken bij een kkchagerijnige vrouw en ze moest keihard kotsen terwijl ik ernaast stond gatverrrrrrr en ze bleef maar doorgaan dus toen was ik maar even naar boven gegaan. :) en zometeen moet ik weer werken in dit KKweer. en vanavond naar de kapper woohoo (y)

idontcare 03-07-2006 11:23

stond op met ontzettende spierpijn, zometeen ga ik douchen en dan werken :(

Haligh 03-07-2006 12:11

ik heb 3 dagen veel gedaan, dus vandaag doe ik weinig.
maar misshcien ga ik wel voetballen, WHO KNOWS!

Carn 03-07-2006 12:16

ik werd wakker, heb wat gegeten, ga nu koffie drinken en richting het zwembad.

Broeder 03-07-2006 12:18

oooh ik heb een croissantje gekocht en die ga ik nu maar eens oppeuzelen, wat een genot!!!!! :) :)

*amélie* 03-07-2006 12:25

Ik hang lekker in de schaduw in de tuin bij m'n ouder, maar straks moet ik in de bus en de trein naar Utrecht, want morgen werken. Ik denk dat ik me zo eerst naar het zwembad verplaats dat sinds een maand hier om de hoek is (y)

EZBlade_temp 03-07-2006 12:38

gisteren naar goffertpark in nijmegen geweest om alice in chains te aanschouwen. En het was super super super vet (Y). Verder vond ik Guns n' Roses maar gaar en veel te overgewaardeerd. Heb me voor de rest goed vermaakt.

merels 03-07-2006 12:38

ik had een gaaf weekend en gister was de heerlijkste avond van het jaar. nu moet ik wassen, schoonmaken, oppassen, opruimen, brief schrijven, strijken, foto-album maken en inpakken binnen twee dagen en woensdagochtend ga ik een maand weg YES.

Haligh 03-07-2006 13:00

veel plezier merel (y) .

botulismf 03-07-2006 13:41

Ik ben weer aan school bezig maar vandaag is het zeker af en morgen moet ik het inleveren en een eindevaluatiegesprek houden en dan ben ik klaar voor dit jaar w00t. Dus straks maar eens pokeren/parkhangen/film kijken/kleine dieren lastigvallen.

Scarlett 03-07-2006 13:45

Ik ben ziek en kan niets eten en ga nu weer slapen


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.