Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=10)
-   -   British English - Native speaker (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1707047)

Jasmijn. 02-08-2008 16:26

British English - Native speaker
 
Kent er iemand een site waar men native speakers kan vinden (engelstalig) die bereid zijn te communiceren met frans/nederlandstaligen om zo taal te perfectioneren?
geen A-E...:)

Vinniebar 02-08-2008 16:50

Googlen op Penpals ofzo

zeehond23 02-08-2008 16:56

ik ben engels leraar geweest. Wil je spreken of schrijven?

Jasmijn. 02-08-2008 18:17

Citaat:

mathfreak schreef: (Bericht 27956703)
Ik heb zelf een goede beheersing van het Engels, dus als je daar belangstelling voor mocht hebben wil ik wel met je mailen in het Engels. Zo heb ik zelf ook de mogelijkheid om mijn Engels op peil te houden.


Is eng een moedertaal vr jou? Ik studeer nl talen en moet rekening houden met culturele achtergronden... letterlijk vertalen kan dus absoluut niet in mijn studies, vandaar dat ik een native speaker nodig heb. Deze houdt wel rekening met cultuurgebonden betekenissen.

Jasmijn. 02-08-2008 18:19

Citaat:

zeehond23 schreef: (Bericht 27956741)
ik ben engels leraar geweest. Wil je spreken of schrijven?

Spreken, maar moet iemand zijn uit België...
vandaar dat ik nr een site vraag... hier is het nogal beperkt...

mathfreak 02-08-2008 19:37

Citaat:

imène schreef: (Bericht 27957077)
Is eng een moedertaal vr jou? Ik studeer nl talen en moet rekening houden met culturele achtergronden... letterlijk vertalen kan dus absoluut niet in mijn studies, vandaar dat ik een native speaker nodig heb. Deze houdt wel rekening met cultuurgebonden betekenissen.