Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Verkeer & Vervoer (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=104)
-   -   Herexamen autorijbewijs B (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1935866)

mrhat123 01-09-2017 19:20

Herexamen autorijbewijs B
 
Ik ben niet geslaagd voor mijn eerste praktijkexamen met een handgeschakelde auto. De bijzondere verrichtingen en clusteropdracht waren naar mijn idee goed (net zoals de oogtest). Echter, ik zie in mijn uitslagformulier niets staan over de bijzondere verrichtingen. Er staat wel dat ik een clusteropdracht had, dat ik de oogtest goed heb gedaan en welke dingen ik fout heb gedaan (voorrang en invoegen), niets over bijzondere verrichting.

Wat zijn de onderdelen van een tweede praktijkexamen van autorijbewijs B bij CBR en welke onderdelen hoeven niet herhaald te worden als deze al goed zijn uitgevoerd in het eerste examen. Verder wil ik weten hoe ik kan weten of ik de bijzondere verrichtingen wel goed heb verricht. Bedankt.

Elin3 01-09-2017 19:23

Vraag dit even na bij je instructeur. Zover ik weet moet je het hele examen opnieuw doen.

Daantje_0705 01-09-2017 19:29

Je kan alleen een vrijstelling krijgen voor je bijzondere verrichtingen bij een tussentijdse toets voor het eerste daarop volgende praktijkexamen.

Als je nu gezakt bent, moet je gewoon weer op dezelfde manier examen doen, inclusief bijzondere verrichtingen. Pas na vier keer gezakt krijg je een ander examen (BNOR heet dat).

Niet wanhopen hoor, heel veel succes!

Erturkoetjelief 05-09-2017 14:42

Ik snap dat je graag het papiertje wilt en dat in je hoofd zo min mogelijk onderdelen dat gemakkelijker maken. Maar in de praktijk zijn die bijzondere verrichtingen niet zo moeilijk. Voor sommigen een aangeleerd trucje. Dit is juist een onderdeel waarop je relatief gemakkelijk kunt scoren en dat tijd afneemt van de onderdelen waar je de vorige keer op gezakt bent. Zie het dus als een voordeel!

kiwislim 23-09-2017 08:53

ben 5 keer gezakt voor theorie :bob:
schandalig is het CBR :nono:

Elin3 23-09-2017 10:31

Citaat:

kiwislim schreef: (Bericht 34400408)
ben 5 keer gezakt voor theorie :bob:
schandalig is het CBR :nono:

Er zijn mensen die het prima de eerste of tweede keer halen. Of je zakt of slaagt ligt grotendeels aan je eigen voorbereiding :o

deadlock 23-09-2017 17:21

Citaat:

kiwislim schreef: (Bericht 34400408)
ben 5 keer gezakt voor theorie :bob:
schandalig is het CBR :nono:

Ja, of je bent gewoon dom bezig natuurlijk. Zo moeilijk zijn die vragen niet.

Megatron 02-10-2017 13:17

Citaat:

kiwislim schreef: (Bericht 34400408)
ben 5 keer gezakt voor theorie :bob:
schandalig is het CBR :nono:

Of je doet wat aan fatsoenlijke voorbereiding.

Ik kan me voorstellen dat je ondanks een goede voorbereiding (c.q. leerwerk) een keer pech hebt met onduidelijke vraagstelling/zenuwen etcetera, maar vijf keer zakken betekent gewoon onnozel te werk gaan.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.