Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   PainStation (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=324931)

dystopia 30-12-2002 16:16

PainStation
 
http://www.painstation.de

Wel 'ns van gehoord? Pong with a twist ;). Elke keer dat je 'm mist krijg je een pijnscheut van de computer. De exacte werking staat op de site :)

Binnenkort komen ze naar NL. Zie de site voor de data.

Frank 30-12-2002 16:22

ziek ;x

dystopia 30-12-2002 16:52

juh ;) lijkt me wel gaaf :cool:

eXcess 30-12-2002 17:24

http://www.khm.de/~morawe/painstatio...s/DSCN0002.jpg
Nee bedankt :eek: :rolleyes: (n)

dystopia 30-12-2002 18:09

Citaat:

eXcess schreef:
http://www.khm.de/~morawe/painstatio...s/DSCN0002.jpg
Nee bedankt :eek: :rolleyes: (n)

Ja en? Ga je echt niet dood van hoor (y)
Vuurwerk is net zo gevaarlijk, zo niet gevaarlijker.

Bovendien ken je hiervan duidelijk de gevolgen.

MazeMouse 30-12-2002 20:05

Citaat:

dystopia schreef:
Ja en? Ga je echt niet dood van hoor (y)
Vuurwerk is net zo gevaarlijk, zo niet gevaarlijker.

Bovendien ken je hiervan duidelijk de gevolgen.

Gamen moet leuk blijven en niet iets waarmee je (licht) letsel oploopt... Ik houd het dus bij mijn toetsenbord en muis.

The Crash Bash 30-12-2002 20:10

Hoe werkt het dan???
Hoe voel je de pijn dan moet je er iets speciaals voor hebben want begrijpen doe ik het niet. :confused:

EvilSmiley 30-12-2002 20:46

leuk idee, ALS je ook gestimuleert word als je iets goed doet. :)

Frank 30-12-2002 21:10

Citaat:

EvilSmiley schreef:
leuk idee, ALS je ook gestimuleert word als je iets goed doet. :)
jahhhh als je het goed doet moet je opgewonden worden ;p

DEChengst 30-12-2002 21:37

Mensen die vrijwillig pijn lijden, zijn mijn inziens niet helemaal lekker in hun hoofd.

micra 30-12-2002 22:44

toch lijkt het mij toch best wel leuk om eens tedoen..
hoe duur moet zo aparaat zijn?

dystopia 31-12-2002 01:50

Citaat:

Desecrator schreef:
Mensen die vrijwillig pijn lijden, zijn mijn inziens niet helemaal lekker in hun hoofd.
Is dit een troll of een flamebait? Laat ik 'm eens terugpongen: jij bent diegene die zo voor vlees eten (= pijn aan dieren ondersteunen), die zo voor kernenergie en kernwapens is (lmd) en die zooo rechts is (o.a. armen onderdrukken en in pijn laten lijden), pro-moshpit (ook vrijwillig), ruk geeft om de derde wereld (lmd), etcetera, etcetera.

Conclusie: heilig boontje. Ik doe pijn aan mezelf geven als ik hieraan mee zou doen en het zou me, denk ik, een kick geven. Ook aan mijn tegenstander dat is het spel en dat weet je van te voren. Die wondjes gaan wel weer weg. Dit is puur vrijwillig. Onderdrukking door toedoen van anderen waarin diegene die onderdrukt worden totaal machteloos staan is veel erger imo (prachtig vb: 3rde wereld).

dystopia 31-12-2002 01:55

Citaat:

The Crash Bash schreef:
Hoe werkt het dan???
Hoe voel je de pijn dan moet je er iets speciaals voor hebben want begrijpen doe ik het niet. :confused:

Je moet je linkerhand op laten rusten op de kast. Daar zitten 3 manieren om pijn te krijgen (vuur, een soort hamer, en nog iets). Afhankelijk van o.a. hoelang de bal in het spel is en waar deze uit gaat (boven, midden, onder) krijg je dus pijn. Dan is het het doel om te zorgen dat de ander uit gaat zodat diegene pijn heeft (lijkt een beetje op het volleybal puntensysteem). Snel spelen dus :cool: en dan wie de hand er het eerst afhaalt heeft verloren of met punten. Ik heb alleen foto's gezien waar de bovenkant wondjes had, welke kwetsbaar is, dus ik denk dat het best meevalt.

Micra: afaik kun je er geen kopen. Je zou er wel 1 kunnen maken. Specs staan op de site. Ze komen in begin 2003 2x naar NL daar kun je dan spelen :cool:

`CrazY G 31-12-2002 01:56

echt nep is dat man. Geloof je nou echt dat je dat ding bestaat. En een beetje lomp om je hand kapot te maken voor een spelletje :rolleyes:

dystopia 31-12-2002 02:02

Citaat:

`CrazY G schreef:
echt nep is dat man. Geloof je nou echt dat je dat ding bestaat.
Ja. 1) heb je de film gezien? 2) ze touren door Europa met dat ding 3) technische info ziet er echt uit.

cha0s 31-12-2002 02:03

Citaat:

dystopia schreef:
juh ;) lijkt me wel gaaf :cool:
mij ook hehe :)

wil 't echt wel spelen :D (en nog dichtbij ook :) Rotterdam)

Manus J. van Alles 31-12-2002 16:45

Citaat:

Frank schreef:
ziek ;x

DEChengst 01-01-2003 17:34

Citaat:

dystopia schreef:
Is dit een troll of een flamebait?
Ik meen het anders serieus. Ik kan me dus echt niet voorstellen dat mensen vrijwillig een prikkel ondergaan die je normaliter instinctief probeert te vermijden danwel zo snel mogelijk ongedaan probeert te maken.

Citaat:


Laat ik 'm eens terugpongen: jij bent diegene die zo voor vlees eten (= pijn aan dieren ondersteunen)

Tuurlijk ben ik voor vlees eten. Vlees eten is namelijk gezond.

Citaat:


die zo voor kernenergie en kernwapens is (lmd)

Ik ben inderdaad voor kernenergie. Mits je de juiste centrale bouwt en voor goede opslag zorgt, vind ik dat stukken beter dan risico lopen met een mogelijk broeikas effect.

Als je denkt dat ik voor kernwapens ben dan heb je toch het een en ander verkeerd begrepen. Er zijn hooguit uitzonderings situaties waarbij een zeer beperkt gebruik van kleine kernwapens voor mij acceptabel is.


Citaat:


en die zooo rechts is (o.a. armen onderdrukken en in pijn laten lijden)



Tuurlijk, in Nederland worden mensen met een uitkering onderdrukt.

Citaat:


pro-moshpit (ook vrijwillig)

Ik weet niet waar je dat idee vandaan hebt, maar een pit mijd ik dus als de neten. Ik ga daar een beetje vrijwillig klappen krijgen. Ja dag, die kreeg ik vroeger op school al genoeg :p

Wasp 01-01-2003 17:52

Ontopic aub.

Frank 01-01-2003 18:16

Ik zou dit, bij nader inzien, wel een keer willen spelen met een maat ofzo, als het maar bij fun blijft, als het niet te duur kost.
experience opdoen is cool ;p

Martian 01-01-2003 18:50

Citaat:

Frank schreef:
.......als het niet te duur kost.
......

argh :(

triple-X 01-01-2003 19:29

Ziek

RoSaLiNi 01-01-2003 19:45

(roos)

Stom dat dat ding voor rechtshandigen is

Rhinus 01-01-2003 22:49

Ziek.

Rhinus 01-01-2003 22:52

Vooral die mensen die eraan mee doen zijn ziekelijk dom. Zijn vast de zelfde mensen die Jackass stunts gaan na doen.

Quintiano 01-01-2003 23:19

Dystopia: zullen we dat eens tegen elkaar gaan spelen? :D

Wat lijkt me dat een máchtig apparaat!

Martin 01-01-2003 23:22

Painstation, het eerste spel dat uitkomt is zeker SM Unlimited? :p

micra 01-01-2003 23:51

zalf maken lijkt minderdaat wel een top onderwerp op mijn school..
want de tekeningen zijn er al :D dus maken maar op techniek ?:D

dystopia 02-01-2003 01:38

Citaat:

Dobermann schreef:
Dystopia: zullen we dat eens tegen elkaar gaan spelen? :D

Wat lijkt me dat een máchtig apparaat!

Is goed lijkt me gaaf! Ze komen binnenkort naar Nederland. Ik wil wel 'ns met de makers IRL babbelen over hoe ze dat hebben gemaakt. Lijkt me wreed zo'n ding zelf thuis te hebben staan ;)

.Mpje Dual 04-01-2003 13:53

je bent toch ziek als je jezelf pijn doet dmv een spel, er zullen toch wel niet al te veel mensen komen bij zo'n toernooi, alleen een paar forumnerdjes die niet helemaal normaal zijn na 7 jaar naar een beeldscherm blijven staren

Quintiano 04-01-2003 15:16

Citaat:

.Mpje Dual schreef:
je bent toch ziek als je jezelf pijn doet dmv een spel, er zullen toch wel niet al te veel mensen komen bij zo'n toernooi, alleen een paar forumnerdjes die niet helemaal normaal zijn na 7 jaar naar een beeldscherm blijven staren
Je hebt 't nou over jezelf pijn doen bewust, niet alleen jij trouwens, maar de meeste mensen hier. Maar laten we 't dan eens over willekeurige vechtsporten gaan hebben? -- Neem van mij aan dat boksers elkaar ook zeer doen. Gek genoeg zul je tegen iemand die thaibokst niet zeggen dat die persoon ziek is. Beetje kort door de bocht allemaal, die reacties.

Isa 04-01-2003 15:22

Citaat:

Desecrator schreef:
Ik meen het anders serieus. Ik kan me dus echt niet voorstellen dat mensen vrijwillig een prikkel ondergaan die je normaliter instinctief probeert te vermijden danwel zo snel mogelijk ongedaan probeert te maken.

ooit al van SM gehoord?

overigens moet je s naar japan gaan. laatst weer zoiets geks gezien, touwtjetrekken in japan. maar niet met de handen, maar door wasknijpers die aan een touwtje vastzitten aan de lippen en neus en ogen vast te maken. lol.

Mevr.Roumen 12-01-2003 20:15

En jij bent ronduit stoer dat je dat zomaar op 't Forum durft te vertellen wat Painstation is?. Master hoor. heb zulke opmerkingen van jou niet verwacht dystopia.

Gesloten.

qghp 12-01-2003 20:18

:eek:

Quintiano 12-01-2003 21:04

*zucht*

dystopia 13-01-2003 08:55

Wat zijn vrouwen toch ziek man, ik bedoel, wie laat zich nou ontmaagden, dat doet toch hartstikke pijn? Nooit doen! Echt, wat een bullshit.

Je kiest er zelf voor, dat wordt hier als pro-argument gebruikt dat dat het daarom ziek is om jezelf pijn te doen. Je doet jezelf niet pijn, je doet de ander pijn. Dat is in feite het doel. Want je wilt goed spelen en winnen natuurlijk. Je kunt stoppen als het teveel pijn doet. Wat ik veel erger vind is wanneer iemand verplicht is om pijn te leiden. Denk aan chronisch zieken of arme mensen in Afrika. Net zoals dit beide doorgaans het geval is bij ontmaagding. Dus.

Dat je iemand die een uitdaging zoekt ziek vindt zegt meer over jouw conservatieve, veroordelende & vooroordelende houding van jou. Ik heb tenminste die angst niet, ik wil leuke dingen in mijn leven ondernemen.

qghp 13-01-2003 11:11

Citaat:

dystopia schreef:
Wat zijn vrouwen toch ziek man, ik bedoel, wie laat zich nou ontmaagden, dat doet toch hartstikke pijn? Nooit doen! Echt, wat een bullshit.

Je kiest er zelf voor, dat wordt hier als pro-argument gebruikt dat dat het daarom ziek is om jezelf pijn te doen. Je doet jezelf niet pijn, je doet de ander pijn. Dat is in feite het doel. Want je wilt goed spelen en winnen natuurlijk. Je kunt stoppen als het teveel pijn doet. Wat ik veel erger vind is wanneer iemand verplicht is om pijn te leiden. Denk aan chronisch zieken of arme mensen in Afrika. Net zoals dit beide doorgaans het geval is bij ontmaagding. Dus.

Dat je iemand die een uitdaging zoekt ziek vindt zegt meer over jouw conservatieve, veroordelende & vooroordelende houding van jou. Ik heb tenminste die angst niet, ik wil leuke dingen in mijn leven ondernemen.

*klapt*

MazeMouse 13-01-2003 17:04

Citaat:

dystopia schreef:
Wat zijn vrouwen toch ziek man, ik bedoel, wie laat zich nou ontmaagden, dat doet toch hartstikke pijn? Nooit doen! Echt, wat een bullshit.

Je kiest er zelf voor, dat wordt hier als pro-argument gebruikt dat dat het daarom ziek is om jezelf pijn te doen. Je doet jezelf niet pijn, je doet de ander pijn. Dat is in feite het doel. Want je wilt goed spelen en winnen natuurlijk. Je kunt stoppen als het teveel pijn doet. Wat ik veel erger vind is wanneer iemand verplicht is om pijn te leiden. Denk aan chronisch zieken of arme mensen in Afrika. Net zoals dit beide doorgaans het geval is bij ontmaagding. Dus.

Dat je iemand die een uitdaging zoekt ziek vindt zegt meer over jouw conservatieve, veroordelende & vooroordelende houding van jou. Ik heb tenminste die angst niet, ik wil leuke dingen in mijn leven ondernemen.

hier wordt dus weer steen met water vergeleken. (voordat we dadelijk de 'appelen en peren zijn allebei fruit' argumenten krijgen)
Ontmaagding lijkt me vrij belangerijk element van de voortplanting. (zonder ontmaagding geen voortplanting)
En niet bij iedere vrouw doet het zeer en dat is maar eenmalig.

Dit is zoveel keer als je het zelf wilt. En altijd pijnlijk als het fout gaat. Compleet idioot. Waarom niet gelijk een spel als quake IRL doen? Ik ga mezelf niet vrijwillig pijn laten doen. Gamen doe ik voor mijn lol, niet voor de pijn. (PS: mensen die zich vrijwillig pijn laten doen op herhalende basis zijn niet goed wijs)

S 13-01-2003 17:46

Wat een ontzettend debiel ding. Als je daarop gaat spelen, ben je rijp voor de psychiater.

Als het niet is vanwege de pijnscheutjes, is het wel vanwege de hygiëne. Als bijvoorbeeld anderen hun hand hieraan open halen en jij speelt er weer mee. Lekker (y).

Carl Johnson 13-01-2003 22:37

de 'pijnleiders' die zich in dit topic proberen te verdedigen komen met vage tegen argumenten, want wat heeft de 3e wereld met vrijwillig pijnleiden via een game te maken?

Quintiano 14-01-2003 10:20

Citaat:

tja...? schreef:
de 'pijnleiders' die zich in dit topic proberen te verdedigen komen met vage tegen argumenten, want wat heeft de 3e wereld met vrijwillig pijnleiden via een game te maken?
Ik heb anders nog niemand zien reageren op mijn kickboksvoorbeeld?

Quintiano 14-01-2003 10:27

Citaat:

MazeMouse schreef:
Dit is zoveel keer als je het zelf wilt. En altijd pijnlijk als het fout gaat. Compleet idioot. Waarom niet gelijk een spel als quake IRL doen? Ik ga mezelf niet vrijwillig pijn laten doen. Gamen doe ik voor mijn lol, niet voor de pijn. (PS: mensen die zich vrijwillig pijn laten doen op herhalende basis zijn niet goed wijs)
Mensen die vechtsporten doen op competitieniveau zijn ook niet goed wijs..? Bergklimmers (kennis van me beklom o.a. de Mont Blanc en de Aconcagua) die zichzelf helemaal slopen voor een kutbult zijn ook niet goed wijs..? Mensen die meedoen aan Expeditie Robinson zijn niet goed wijs..?

Je speelt dit spelletje met 2 mensen; en die zullen dat allebei vrijwillig doen. Er worden geen dieren bij gemarteld (wil ik even verwijzen naar toreadors) of mensen onwillig pijn gedaan. Toch vinden sommigen het hier nodig om een gruwelijk politiek correct moraalriddertje te spelen puur op ethiek, welke totaal niet te rijmen valt met "geaccepteerde" zaken in mijn eerder genoemde opsomming.

Mensen, denk toch eens éven na.

MazeMouse 14-01-2003 12:27

Citaat:

Dobermann schreef:
Mensen die vechtsporten doen op competitieniveau zijn ook niet goed wijs..? Bergklimmers (kennis van me beklom o.a. de Mont Blanc en de Aconcagua) die zichzelf helemaal slopen voor een kutbult zijn ook niet goed wijs..? Mensen die meedoen aan Expeditie Robinson zijn niet goed wijs..?

Je speelt dit spelletje met 2 mensen; en die zullen dat allebei vrijwillig doen. Er worden geen dieren bij gemarteld (wil ik even verwijzen naar toreadors) of mensen onwillig pijn gedaan. Toch vinden sommigen het hier nodig om een gruwelijk politiek correct moraalriddertje te spelen puur op ethiek, welke totaal niet te rijmen valt met "geaccepteerde" zaken in mijn eerder genoemde opsomming.

Mensen, denk toch eens éven na.

ZOals ik al zei. mensen die zich vrijwillig pijn laten doen zijn niet goed wijs.

dystopia 14-01-2003 13:07

MazeMouze zal nooit alcohol drinken (hersencellen gaan doen), nooit drugs gebruiken (vanalles), nooit frieten eten (krijg je kanker van), nooit roken (hart en vaatziekten) nooit een vechtsport (want je moet incasseren) nooit kanoen/kajakken (je kunt immers je ellenboog tegen een tak stoten) etcetera

en als-ie zich een keer snijdt tijdens het aardappeltjes schillen later dan schreeuwt-ie tegen z'n vrouw: "help! ik ben ziek!"

MissKiss1985 14-01-2003 13:14

nou echt nix voor mij khou niet van pijn

MazeMouse 14-01-2003 14:03

Citaat:

dystopia schreef:
MazeMouze zal nooit alcohol drinken (hersencellen gaan doen), nooit drugs gebruiken (vanalles), nooit frieten eten (krijg je kanker van), nooit roken (hart en vaatziekten) nooit een vechtsport (want je moet incasseren) nooit kanoen/kajakken (je kunt immers je ellenboog tegen een tak stoten) etcetera

en als-ie zich een keer snijdt tijdens het aardappeltjes schillen later dan schreeuwt-ie tegen z'n vrouw: "help! ik ben ziek!"

Nooit drugs gebruiken => inderdaad
Alcohol => met mate is gezond.
Roken => Alleen als ik dood wil (slaat op mijn luchtwegen en dan doe ik het niet eens zelf)
Vechtsport => beetje achterlijk elkaar af gaan staan slaan.
Kanoen => KANS dat er iets gebeurd. Hoeft dus niet perse iets te gebeuren.

Dit slaat dus weer eens totaal nergens op. Als je dat spel gaat doen dan zoek je het op en dat vind ik gewoon achterlijk. Dingen als basketbal (wat ik 5 jaar heb gedaan) HELL ZELFS GITAARSPELEN (die snaren kunnen venijnig snijden, vooral als ze kapot springen) hebben allemaal risico's. Maar die zitten er niet direct bij inbegrepen en gebeuren slechts een enkele keer.
Alleen dat zijn kleine risico's die er altijd zijn. ALs je het moedwillig op gaat zoeken dat je pijn lijd dan ben je gewoon geschift.

Not for Sale 14-01-2003 15:06

Ik ben het in zoverre met je eens Mazemouse dat dit niet meer in de categorie "onschuldig vermaak" valt. Maar mensen die zichzelf pijn doen zijn niet 'totaal geschift'.

MazeMouse 14-01-2003 15:53

Citaat:

Coolkast schreef:
Ik ben het in zoverre met je eens Mazemouse dat dit niet meer in de categorie "onschuldig vermaak" valt. Maar mensen die zichzelf pijn doen zijn niet 'totaal geschift'.
Ontoerekeningsvatbaar dan.

Quintiano 14-01-2003 23:58

Citaat:

Coolkast schreef:
Ik ben het in zoverre met je eens Mazemouse dat dit niet meer in de categorie "onschuldig vermaak" valt. Maar mensen die zichzelf pijn doen zijn niet 'totaal geschift'.
Leg mij uit waarom het geen onschuldig vermaak is dan? Kort en bondig, s.v.p.

Oh, en MazeMouse; wat mij betreft zijn wij uitgepraat. Iemand die zo kortzichtig is, sja, daar valt niet tegen te praten.

MazeMouse 15-01-2003 00:12

Citaat:

Dobermann schreef:
Leg mij uit waarom het geen onschuldig vermaak is dan? Kort en bondig, s.v.p.

Oh, en MazeMouse; wat mij betreft zijn wij uitgepraat. Iemand die zo kortzichtig is, sja, daar valt niet tegen te praten.

Fijn, noem het kortzichtig. Ik heb genoeg mishandeling in mijn jeugd gehad om vrijwillig pijnlijden als achterlijk te omschrijven.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.