Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   bi zijn (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1961525)

SskylarFurry 12-05-2020 20:02

bi zijn
 
hoi ik ben elf jaar en ik weet vrij zeker dat ik bi ben
(dat betekent dat ik op jongens en meisjes val)
heeft iemand hier ervaring mee?
zo ja heb je mischien tips om uit de kast te komen?:)(y)

deadlock 12-05-2020 21:27

Waarom maak je hier een openbare poll van? En waarom niet op seksualiteit waar het zou horen?

SskylarFurry 12-05-2020 21:37

sorry hoor

deadlock 12-05-2020 22:19

:confused: Het is gewoon een vraag, je kan toch antwoord geven?

SskylarFurry 12-05-2020 22:19

ik wist niet hoe het werkte

deadlock 12-05-2020 22:48

Nou das geen probleem toch? Dan vragen we iemand erbij die dit op de goede plek kan zetten. Little Phoebe zou je deze topic naar Seksualiteit willen verplaatsen? En de poll op anoniem zetten? Superkusjes!

En SskylarFurry, van jou vraag ik of je in het vervolg niet de deur opensmijt en binnen komt walsen en midden op de vloer je ding gaat zitten doen, maar eerst even lezen en aftasten ;)

bierkoning 13-05-2020 08:32

Verplaatsen is gedaan! Poll aanpassen krijg ik elke keer security token is missing. Dus dat lukt mij niet

lola_fabulous 13-05-2020 15:37

Even voor de duidelijkheid; je bent niet meteen bi/lesbisch als je meisjes knap vind, pas als je denkt dat je echt verliefd zou kunnen worden/ iets zou kunnen doen dan ben je pas echt bi/lesbisch.

Er zijn verschillende manieren om uit de kast te komen;
- als je het moeilijk vindt om het te vertellen aan je ouders/familie zou je een brief kunnen schrijven.
- je kan ook een video maken en zelf kiezen met wie je die deelt
- nu met corona tijd mag je natuurlijk niet bij elkaar komen, maar daarna kan je het altijd vertellen aan je vrienden waar je close mee bent.

Succ6!

Straatmeid 13-05-2020 20:35

Citaat:

lola_fabulous schreef: (Bericht 34758788)
Even voor de duidelijkheid; je bent niet meteen bi/lesbisch als je meisjes knap vind, pas als je denkt dat je echt verliefd zou kunnen worden/ iets zou kunnen doen dan ben je pas echt bi/lesbisch.

Zo. En wie bepaalt dit dan? Jij?

Meisje1515 13-05-2020 23:56

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 34758587)
Verplaatsen is gedaan! Poll aanpassen krijg ik elke keer security token is missing. Dus dat lukt mij niet

Hoelang duurt het voordat de forumsoftware van ellende (en oudheid) uit elkaar valt?

Dakduif 14-05-2020 05:45

Citaat:

lola_fabulous schreef: (Bericht 34758788)
Even voor de duidelijkheid; je bent niet meteen bi/lesbisch als je meisjes knap vind, pas als je denkt dat je echt verliefd zou kunnen worden/ iets zou kunnen doen dan ben je pas echt bi/lesbisch.

Er zijn verschillende manieren om uit de kast te komen;
- als je het moeilijk vindt om het te vertellen aan je ouders/familie zou je een brief kunnen schrijven.
- je kan ook een video maken en zelf kiezen met wie je die deelt
- nu met corona tijd mag je natuurlijk niet bij elkaar komen, maar daarna kan je het altijd vertellen aan je vrienden waar je close mee bent.

Succ6!

Het is niet aan jou om te bepalen wanneer iemand wel of niet bi of homoseksueel is, zo zwart/wit als jij het stelt is het niet.

Verder heb je goede tips (y)

Anoniem2004 14-05-2020 07:56

Citaat:

SskylarFurry schreef: (Bericht 34758467)
hoi ik ben elf jaar en ik weet vrij zeker dat ik bi ben
(dat betekent dat ik op jongens en meisjes val)
heeft iemand hier ervaring mee?
zo ja heb je mischien tips om uit de kast te komen?:)(y)

Niet bang zijn. Echte vrienden boeit het niet of je BI bent of niet.

DitIsEenNaam 14-05-2020 13:26

K

lola_fabulous 15-05-2020 13:20

Citaat:

PlezierigeDame schreef: (Bericht 34758884)
Zo. En wie bepaalt dit dan? Jij?

Nou kijk, zelf ken ik heel van mensen die bi/lesbisch zijn en die zijn daarmee eens. Ik bedoel; zelf heb ik ook getwijfeld of ik bi was of niet, maar ik vind meiden wel knap maar ik denk dat ik er niet iets mee zou kunnen doen. Want ik bedoel; je moet toegeven dat als je als vrouw andere vrouwen knap kan vinden, maar je hoeft je er je niet aangetrokken door te voelen. Dat is wat ik bedoel, maar sorry als het verkeerd overgekomen is.

Straatmeid 15-05-2020 13:38

Citaat:

Enilorac schreef: (Bericht 34758995)
Het is niet aan iemand anders om te bepalen wanneer iemand wel of niet bi of homoseksueel is, zo zwart/wit als jullie het stellen is het niet.


lola_fabulous 15-05-2020 18:40

Was nooit mn bedoeling, excuses


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.