Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Vraag voor jongens!!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=433854)

Skatjűh17 01-04-2003 09:13

Vraag voor jongens!!!
 
Wat vinden jullie nu mooier, meer opwindend en lekkerder:
als een meisje borsten heeft die puur natuur zijn maar dan wel cup A
of als een meisje borsten heeft die niet puur natuur zijn maar wel cup D????

Laat ff weten en waarom!! :confused:

Poor Leno 01-04-2003 09:16

Soms begrijp ik echt niet dat je je daar zo druk over kunt maken. Maar goed, dat is een ander verhaal. Wat maakt het nu in godsnaam uit of je cup A of cup D hebt? Het lijkt me alleen maar "onhandig" en pijnlijk voor een meisje als ze te grote borsten heeft. Ik vind een Cup A of B vaak veel mooier. Dan hangt het allemaal niet zo. Daarbij zijn natuurlijke borsten veel mooier. Maar dat is allemaal subjectief, de ene jongen kickt juist op grote borsten die vol silliconen zitten. De andere weer niet. Ik denk dus niet dat je dmv. dit Topic een juist beeld krijgt van wat jongens nu echt mooi/ leuk vinden. Maar ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb... Succes!

CryptapiX 01-04-2003 09:19

Citaat:

Smells Like Nirvana schreef op 01-04-2003 @ 10:16:
Soms begrijp ik echt niet dat je je daar zo druk over kunt maken. Maar goed, dat is een ander verhaal. Wat maakt het nu in godsnaam uit of je cup A of cup D hebt? Het lijkt me alleen maar "onhandig" en pijnlijk voor een meisje als ze te grote borsten heeft. Ik vind een Cup A of B vaak veel mooier. Dan hangt het allemaal niet zo. Daarbij zijn natuurlijke borsten veel mooier. Maar dat is allemaal subjectief, de ene jongen kickt juist op grote borsten die vol silliconen zitten. De andere weer niet. Ik denk dus niet dat je dmv. dit Topic een juist beeld krijgt van wat jongens nu echt mooi/ leuk vinden. Maar ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb... Succes!
ik ben het helemaal met je eens.. zelf vind ik b/c het mooiste..
d hoeft van mij niet :)

nare man 01-04-2003 09:22

'Puur natuur'? Dat klinkt alsof borstvergroting een serieuze optie is. Als het gaat om een meisje wat dat serieus zou willen...ik weet niet hoe ik daarmee overweg zou gaan. Ik sta daar vrij sceptisch tegenover.

cha0s 01-04-2003 10:11

Cup A puur natuur :)
maar kleine borsten zijn sowieso mooier :o zo rond cup B, nog net C misschien

Arno21 01-04-2003 12:08

(y) Cuppie A kan ook mooi zijn! :cool:
Maar cup D kan ook mooi zijn (y) dat ligt maar net aan de bouw van de persoon in kwestie. Persoonlijk maakt mij het niet uit hoe groot ze zijn als je er maar wat mee doet. :p

Reverend 01-04-2003 12:28

cup D puur natuur :P

Loontjuh 01-04-2003 14:55

ik denk dat toch de meeste jongens voor puur natuur kiezen.. nogal logisch eigenlijk...
zou ik ook doen :D

StefanLovertje 01-04-2003 14:59

cup c puur natuur is mooi... d is te veel..

vind ik als meisje

CryptapiX 01-04-2003 15:50

Citaat:

StefanLovertje schreef op 01-04-2003 @ 15:59:
cup c puur natuur is mooi... d is te veel..

vind ik als meisje

dan zal je wel c hebben :p

unpopular 01-04-2003 16:05

Citaat:

StefanLovertje schreef op 01-04-2003 @ 15:59:
cup c puur natuur is mooi... d is te veel..

vind ik als meisje

Dat vind ik idd ook al meer dan genoeg.

spacegirl 01-04-2003 16:42

ik vind d weer mooier dan a

Kronkeltje 01-04-2003 16:46

Ik denk dat jongens en meisjes opzich niet heel veel anders denken over wanneer borsten het 'mooist' zijn hoor. Ik vind zelf dat het formaat niks uitmaakt, het gaat meer om de vorm... en ook al is de vorm niet perfect, het blijven borsten dus zowieso mooi :) Vind ik.

xxx Kronkel

J-roen 01-04-2003 16:47

Citaat:

cHa0s schreef op 01-04-2003 @ 11:11:
Cup A puur natuur :)
maar kleine borsten zijn sowieso mooier :o zo rond cup B, nog net C misschien


ice-dive 01-04-2003 17:00

het gaat allemaal om de...verhouding met de rest van het lichaam ;) zo'n dun lijfje en dan cup D :eek:

StefanLovertje 01-04-2003 18:18

Citaat:

CryptapiX schreef op 01-04-2003 @ 16:50:
dan zal je wel c hebben :p
nee 'k heb nou D of DD/E

en dat vind ik nix :( me vriend vind het mooi, ik niet.. nu nog wel maar later gaan ze hange en dat wil ik niet

Sarah 01-04-2003 19:48

'k Denk idd dat de meeste jongens voor puur natuur gaan, ongeacht de cupmaat die je erbij noemt:)
'k heb ergens gelezen dat mannen gemiddeld een b/c-cup het mooiste vinden, en daarbij duidelijk meer naar c neigen dan naar b... en dat komt mooi uit, want cup c en cup b komen 't meeste voor bij jonge vrouwen en meisjes

Last Resort 01-04-2003 20:08

puur natuur, zonder twijfel :o

AngelLena 01-04-2003 20:30

Citaat:

cHa0s schreef op 01-04-2003 @ 11:11:
Cup A puur natuur :)
maar kleine borsten zijn sowieso mooier :o zo rond cup B, nog net C misschien

Dus ik mag misschien nog net meedoen met mijn ruime C kleine D? *pruillipje...*

azaziël 01-04-2003 20:36

(stiekum naar je foto geloerd) Jij zeker wel (als ik mag antwoorden...)
ben trouwens pro natuur...

AngelLena 01-04-2003 20:39

Citaat:

azaziël schreef op 01-04-2003 @ 21:36:
(stiekum naar je foto geloerd) Jij zeker wel (als ik mag antwoorden...)
ben trouwens pro natuur...

Ikke ook pro natuur. Moet jezelf niet willen veranderen om daarmee te denken je kansen op een vent te vergroten. Wordt je niet mooier op. Maar...dankjewel....!!! Jij lief!

Mark 01-04-2003 20:49

Gewoon puur natuur.

Loontjuh 01-04-2003 20:56

gewoon zoals ik al eerder zei: puur natuur is het mooist,
maar het licht natuurlijk ook aan de verhouding..
hoe is het in verhouding met de rest van het lichaam?

owja en jongens.. waarom is het heel interessant als een meisje cup d of groter (grote borsten dus) heeft? voor mijn operatie voelde ik me vaak onzeker omdat jongens daar altijd meteen naar kijken..
ik vroeg me af wat daar zo bijzonder van is en waarom daar leeftijd naar geschat wordt. iemand?

CryptapiX 01-04-2003 20:59

Citaat:

StefanLovertje schreef op 01-04-2003 @ 19:18:
nee 'k heb nou D of DD/E

en dat vind ik nix :( me vriend vind het mooi, ik niet.. nu nog wel maar later gaan ze hange en dat wil ik niet

hmzz.. tjah daar zit wat in..
maar het ligt ook aan rest van je lichaam hoe mooi het is.. als je 1.60 bent en heel dun en je hebt cup d staat dat niet zo goed :)

azaziël 01-04-2003 21:11

Citaat:

AngelLena schreef op 01-04-2003 @ 21:39:
Ikke ook pro natuur. Moet jezelf niet willen veranderen om daarmee te denken je kansen op een vent te vergroten. Wordt je niet mooier op. Maar...dankjewel....!!! Jij lief!
precies, tenzij je van jezelf een uitzonderlijk lage eigendunk hebt, dan zou je er iets aan kunnen laten doen, maar dan niet echt groot maken, das niet echt mooi. UItstraling zegt meer dan grote borsten...
*offtopic: hoei, ik lief!*

FryskTsjoender 01-04-2003 21:11

Twee handjes vol is het mooiste... Grote cup A/kleine cup B dus in mijn geval :D

FloatAZiggy 01-04-2003 21:18

Tieten maken niet zoveel uit bij mij, te groot is lelijk.. net als te klein.. dus ook geen mierentietjes :D

spacegirl 01-04-2003 21:45

Citaat:

FryskTsjoender schreef op 01-04-2003 @ 22:11:
Twee handjes vol is het mooiste... Grote cup A/kleine cup B dus in mijn geval :D
:eek: hoe groot zijn jou handen dan?

f0rce 01-04-2003 22:11

Een handje vol is net mooi, extreem groot vind ik lelijker dan wat kleiner dan het gemiddelde.. dusja (y)

AtOx 01-04-2003 22:32

Citaat:

cHa0s schreef op 01-04-2003 @ 11:11:

Cup A puur natuur
maar kleine borsten zijn sowieso mooier zo rond cup B, nog net C misschien

(y)(y)(y)

StefanLovertje 02-04-2003 11:13

Citaat:

CryptapiX schreef op 01-04-2003 @ 21:59:
hmzz.. tjah daar zit wat in..
maar het ligt ook aan rest van je lichaam hoe mooi het is.. als je 1.60 bent en heel dun en je hebt cup d staat dat niet zo goed :)

nouja euhm ik ben 1.74 ofzo.. en heb soms wel dun buikje.. maar dikke kont en behoorlijke benen dusja.. 't zal wel bij me passen dan he :)

Evito 02-04-2003 11:15

Cup A. Al heeft ze alleen twee tepels, dan heb ik nog liever puur natuur. Ik vind het zelfs wel mooier als ze wat plat is. :)

Tampert 02-04-2003 11:20

Citaat:

Skatjűh17 schreef op 01-04-2003 @ 10:13:
Wat vinden jullie nu mooier, meer opwindend en lekkerder:
als een meisje borsten heeft die puur natuur zijn maar dan wel cup A
of als een meisje borsten heeft die niet puur natuur zijn maar wel cup D????

Laat ff weten en waarom!! :confused:

100% zeker de aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Zelfs al kán je het niet zien, de wetenschap dat het nep is vind ik persoonlijk de grootste afknapper die er maar bestaat.

Dr. Aep 02-04-2003 12:39

Tzal mij roesten of het a,b,c of DD is, alleen grotere borsten gaan sneller hangen, en dat vind ik weer minder mooi. Dus liever klein :D

Schoenriem 02-04-2003 12:52

mooie stevige C cup (y) :cool:

poesiefox 02-04-2003 13:16

Gelukkig valt mijn vriend op halve appeltjes. Die gaan tenminste niet hangen. Maar voordien zat ik hevig met mijn kleintjes, je kunt bijna niks leuks kopen in mijn maat, daar moet ik voor naar frankrijk. Hier word ik de Hunkemoller zo weer uit gelachen, daar zijn ze jaloers. Het is een ondiepe B, weet ik nu, komt niet zo vaak voor. Als ik dikker word, wordt het een B. Nu pas ik niet in 75 A, want daarvoor staan de cups te dicht bij elkaar, en als ik een borstmaat breder neem, krijg ik de cups weer niet vol.

Gelukkig hoef je met van die kleintjes niet eens een beha aan.

*×*M!§T€€Q*×* 02-04-2003 13:42

Citaat:

poesiefox schreef op 02-04-2003 @ 14:16:


Gelukkig hoef je met van die kleintjes niet eens een beha aan.

handig :)

Sarah 02-04-2003 15:33

Offtopic:
Citaat:

poesiefox schreef op 02-04-2003 @ 14:16:
verhaal over beha-koop-probleem
mjah, mensen in Hunkemollers kunnen zo gemeen zijn:) Ik ben overgevoelig voor metaal, dus ik kan geen beugelbeha's aan, nouja het kán wel maar dan heb ik onder mijn borsten twee felrode hels jeukende striemen, die nadat ik de beha uit doe nog even lang blijven jeuken als ik de beha aan heb gehad, en dat is ook niet alles... dus ik loop winkel binnen en ga meteen door naar de toonbank, 'ja hallo, heeft u ook mooie beha's zonder beugel, liefst in een pastelkleur en met dunne bandjes?'
mevrouw: 'de sportbeha's hangen daar, maar die hebben natuurlijk geen dunne bandjes'
ik: 'ik wil ook geen sportbeha, ik wil een móóie beha'
mevrouw: 'vind je het dan niet mooi wat hier hangt?'
ik: 'jawel, maar die hebben beugels en daar kan ik niet tegen, dus ik wilde graag een mooie beha zonder beugels, en geen sportbeha'
mevrouw: 'ja doe niet zo stom, die bestaan toch helemaal niet'

doe niet zo stom? Sinds wanneer mag winkelpersoneel dat tegen hun klanten zeggen? Bovendien bestaan ze wel, en verkoopt Hunkemoller ze ook wel eens, waarom heb ik meer verstand van haar winkel dan zij?
gelukkig kan ik ook gerust zonder beha:)


Andijvie 02-04-2003 15:47

Mijn vriend valt niet op borsten, maar op het meisje erachter. Wanneer ik cup A zou hebben, zou hij er net ze blij mee zijn dan wanneer het D was. Wel weet ik dat hij blijer zou zijn wanneer ze natuurlijk zijn dan nep.

Zelf heb ik nét B, mooie maat vind ik... hij ook :)

MVVSupporter 02-04-2003 21:10

puur natuur!

CryptapiX 03-04-2003 00:52

hehe
ik vind wel mooi hoe veel vrouwen hier zegen dat ze wel tevreden zijn met "kleine" borsten en hun vriendje ook..
maar dan vrag ik me af.. valt je vriendje echt op kleine borsten, of neemt ie er "genoegen" mee ?

ik zelf vind b/c wel mooi, mar ik zou ook niet afknappen op iemand die A of DD heeft (naja dd in sommige gevallen wel, als lichaam heel dun is bijvoorbeeld)

Sarah 03-04-2003 13:44

Citaat:

CryptapiX schreef op 03-04-2003 @ 01:52:
hehe
ik vind wel mooi hoe veel vrouwen hier zegen dat ze wel tevreden zijn met "kleine" borsten en hun vriendje ook..
maar dan vrag ik me af.. valt je vriendje echt op kleine borsten, of neemt ie er "genoegen" mee ?

ik zelf vind b/c wel mooi, mar ik zou ook niet afknappen op iemand die A of DD heeft (naja dd in sommige gevallen wel, als lichaam heel dun is bijvoorbeeld)

om even antwoord te geven: mijn vriend vind het echt mooier, mijn ex-vriend vond het 'niet erg', en kon dat heel leuk zeggen op zo'n manier waaruit bleek dat-ie het eigenlijk wel nogal jammer vond:):P

steentje 03-04-2003 18:33

*krijgt er een minderwaardigheidscomplex van met dr cup D!*

Evito 03-04-2003 18:37

Citaat:

steentje schreef op 03-04-2003 @ 19:33:
*krijgt er een minderwaardigheidscomplex van met dr cup D!*
Nou, ja matig, maar tis dat jij het bent: *voelt*

kleinmeisje17 03-04-2003 18:37

Citaat:

ice-dive schreef op 01-04-2003 @ 18:00:
het gaat allemaal om de...verhouding met de rest van het lichaam ;) zo'n dun lijfje en dan cup D :eek:
Sorry hoor :( is dat zo erg dan?

kleinmeisje17 03-04-2003 18:42

Citaat:

sarahbressers schreef op 02-04-2003 @ 16:33:
Offtopic:

mjah, mensen in Hunkemollers kunnen zo gemeen zijn:) Ik ben overgevoelig voor metaal, dus ik kan geen beugelbeha's aan, nouja het kán wel maar dan heb ik onder mijn borsten twee felrode hels jeukende striemen, die nadat ik de beha uit doe nog even lang blijven jeuken als ik de beha aan heb gehad, en dat is ook niet alles... dus ik loop winkel binnen en ga meteen door naar de toonbank, 'ja hallo, heeft u ook mooie beha's zonder beugel, liefst in een pastelkleur en met dunne bandjes?'
mevrouw: 'de sportbeha's hangen daar, maar die hebben natuurlijk geen dunne bandjes'
ik: 'ik wil ook geen sportbeha, ik wil een móóie beha'
mevrouw: 'vind je het dan niet mooi wat hier hangt?'
ik: 'jawel, maar die hebben beugels en daar kan ik niet tegen, dus ik wilde graag een mooie beha zonder beugels, en geen sportbeha'
mevrouw: 'ja doe niet zo stom, die bestaan toch helemaal niet'

doe niet zo stom? Sinds wanneer mag winkelpersoneel dat tegen hun klanten zeggen? Bovendien bestaan ze wel, en verkoopt Hunkemoller ze ook wel eens, waarom heb ik meer verstand van haar winkel dan zij?
gelukkig kan ik ook gerust zonder beha:)



Nou ik heb nog meer dan dd namelijk F
En ik kan helemaal geen bh's kopeb van de hunkemöller. dus wees blij dat je een sportbeha kan kopen! Ik moet naar speciale winkels waar ze alleen maar saaie bh's hebben, en dus niet zo'n leuke als snoopy en zo van h&m. ennuh die bh's die ik moet kopen zijn 100Euro per stuk. Want ik heb ook nog eens een omvang van 70 Dus wees blij dat je dat niet hebt! (ben trouwens wel van plan om een deel van mn borsten weg te geven ;)

spacegirl 03-04-2003 18:49

Citaat:

kleinmeisje17 schreef op 03-04-2003 @ 19:42:
Nou ik heb nog meer dan dd namelijk F
En ik kan helemaal geen bh's kopeb van de hunkemöller. dus wees blij dat je een sportbeha kan kopen! Ik moet naar speciale winkels waar ze alleen maar saaie bh's hebben, en dus niet zo'n leuke als snoopy en zo van h&m. ennuh die bh's die ik moet kopen zijn 100Euro per stuk. Want ik heb ook nog eens een omvang van 70 Dus wees blij dat je dat niet hebt! (ben trouwens wel van plan om een deel van mn borsten weg te geven ;)

hoezo kun jij dat niet? ik kan dat wel bij de hunkemuller, en de meeste bh's die ik heb kosten niet meer dan 20 euro.

spacegirl 03-04-2003 18:51

Citaat:

steentje schreef op 03-04-2003 @ 19:33:
*krijgt er een minderwaardigheidscomplex van met dr cup D!*
nou ik kan je gerust stellen, jongen verwachten van D heel wat, meeste denken bij D aan echt jumbo's wat niet is. en op straat vinden ze D toch mooier dan B, als ze t zo moesten aanwijzen, niks van aantrekken en lekker trots wezen erop

Evito 03-04-2003 18:52

Citaat:

spacegirl schreef op 03-04-2003 @ 19:51:
nou ik kan je gerust stellen, jongen verwachten van D heel wat, meeste denken bij D aan echt jumbo's wat niet is.
Dat komt omdat meisjes allemaal van die push-up shit aantrekken,.

spacegirl 03-04-2003 18:54

Citaat:

Evito schreef op 03-04-2003 @ 19:52:
Dat komt omdat meisjes allemaal van die push-up shit aantrekken,.
tja dan nog weten de meeste jongens het niet, al zouden ze het niet dragen


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.