Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Muziek voor feest (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1919222)

BabyBlueBerry 12-07-2016 16:24

Muziek voor feest
 
Hey
Zaterdag vier ik mijn verjaardag van 17:30 tot 23:30 en dan heb ik natuurlijk muziek nodig die iedereen ongeveer wel kent, dus populaire muziek.
Ik heb al 79 liedjes, maar dat is nog lang niet genoeg.
Suggesties welkom :bloos:

Elin3 12-07-2016 17:00

Misschien is het ook grappig om er wat nummers tussen te doen van toen je jonger was (denk aan Chipz en dat soort jeugdgroepen), of juist wat klassiekers die iedereen ook wel kent (denk aan aan oude klassiekers zoals nummers van Queen, The Beetles, etc. of juist wat modernere nummers die ook bekend zijn zoals nummers van James Morrisson, Kelly Clarkson, Avril Lavigne, James Blunt).

BabyBlueBerry 12-07-2016 17:08

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34170695)
Misschien is het ook grappig om er wat nummers tussen te doen van toen je jonger was (denk aan Chipz en dat soort jeugdgroepen), of juist wat klassiekers die iedereen ook wel kent (denk aan aan oude klassiekers zoals nummers van Queen, The Beetles, etc. of juist wat modernere nummers die ook bekend zijn zoals nummers van James Morrisson, Kelly Clarkson, Avril Lavigne, James Blunt).

Aanraders?

Elin3 12-07-2016 17:27

Citaat:

BabyBlueBerry schreef: (Bericht 34170710)
Aanraders?

Voor oudere bands zou ik vooral naar "The Best of" albums kijken en daar wat nummers uit pakken.
Even wat suggesties zo uit m'n hoofd van wat modernere muziek (nummers die ooit in de top 40 hebben gestaan):

Natasha Bedingfield
Pocketful of Sunshine
Strip Me
Unwritten

Kelly Clarkson
Breakaway
Stronger
My Life Would Suck Without You
I Do Not Hook Up

James Blunt
Stay the Night
Bonfire Heart
Postcards

Avril Lavigne
Complicated
What the Hell

Beyoncé
Single Ladies
Halo

Ingrid Michaelson
Afterlife
Girls Chase Boys

Gabriella Cilmi
Sweet about Me


Natuurlijk is het ook helemaal niet zo erg als je gasten je muziek nog niet zo goed kennen. Ik zet vaak ook gewoon CD's aan die ik zelf leuk vindt, zolang er een prettig ritme in zit is het meestal wel prima (y)

BabyBlueBerry 12-07-2016 17:38

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34170725)
Voor oudere bands zou ik vooral naar "The Best of" albums kijken en daar wat nummers uit pakken.
Even wat suggesties zo uit m'n hoofd van wat modernere muziek (nummers die ooit in de top 40 hebben gestaan):

Natasha Bedingfield
Pocketful of Sunshine
Strip Me
Unwritten

Kelly Clarkson
Breakaway
Stronger
My Life Would Suck Without You
I Do Not Hook Up

James Blunt
Stay the Night
Bonfire Heart
Postcards

Avril Lavigne
Complicated
What the Hell

Beyoncé
Single Ladies
Halo

Ingrid Michaelson
Afterlife
Girls Chase Boys

Gabriella Cilmi
Sweet about Me


Natuurlijk is het ook helemaal niet zo erg als je gasten je muziek nog niet zo goed kennen. Ik zet vaak ook gewoon CD's aan die ik zelf leuk vindt, zolang er een prettig ritme in zit is het meestal wel prima (y)

Bedankt! Ik ga ze luisteren en kijken welke ik leuk vind!

Tycho25 14-07-2016 19:36

Luister gewoon even naar de top 40, oh en naar mijn mening zitten er ook geweldige nummers in de tipparade ;-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.