Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Verhalen & Gedichten (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=25)
-   -   "De Wedstrijd" (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1562842)

JK-Royale 30-03-2007 20:32

"De Wedstrijd"
 
De Wedstrijd
Het was georganiseerd door de rijke jongelui uit de hele stad. Ongeveer 3x per jaar hielden ze een wedstrijd tussen jongeren. Boksen, hardlopen, voetballen.. het was elke keer anders. Ik wist van de wedstrijden, en ook dat ze illegaal waren, en dat er belachelijk veel geld in rondging. Maar verder was ik er eigenlijk nooit naartoe geweest. Tot één van mijn beste vriendinnen pas naar me toe kwam. Ze had gehoord dat er een nieuwe wedstrijd zou aankomen, volgende maand. Ze vertelde me dat de wedstrijd deze keer zou gaan over het meisje met de meest sexy buik! Dat was de reden dat ze naar mij was toegekomen. Ik zei dat ik erover zou nadenken, en ging dat ook doen. Kelly had misschien wel gelijk, ik hád een mooie buik. Tenminste, vorig jaar nog. Ik was veel aangekomen, en had niets meer getraind. Mijn buik zag er nu een beetje slap uit. Ik dacht aan de gigantische prijzen. Iedereen die een kaartje wilde kopen betaalde zo’n beetje 20 euro. Er zou een maximale opkomst zijn, ergens in een hal van de veiling. De derde prijs zou goed zijn voor 200 euro, de tweede voor 500, maar de eerste prijs bevatte 2000 euro! Ik had het geld misschien niet echt nodig, maar het zou wel een lekker zakcentje zijn, en bovendien. De eer die ik zou krijgen als meisje met de mooiste buik… Ik droomde er tijdens de volgende lessen over in Er was misschien een kleine kans dat ik mezelf in een maand in vorm kon krijgen.. Dus begon ik die middag met trainen. Ik heb de volgende 2 weken besteed aan afvallen, en ik was blij toen er 15 kilo afwas. Ik heb een zware tijd gehad met zeer weinig eten, maar ik ben afgevallen! Ik heb ruzie met mijn ouders gehad, maar ik ben afgevallen! Ik heb mezelf 2 weken lang heel zwak gevoeld, maar ik ben afgevallen! Ik was blij dat ik nu weer “gewoon” kon gaan eten. Mijn vet was weer verbrand, en mijn buik viel weer onder de categorie: “toonbaar” Nu zou het volgende deel van trainen komen, en eigenlijk ging dat veel sneller dan verwacht.
Waarschijnlijk omdat ik mijn spieren nog had, maar ze alleen onder het vet verdwenen waren geweest, kwamen mijn buikspieren redelijk snel weer tevoorschijn. Ik heb ze alleen nog harder getraind, en ook mijn borstspieren zijn sterker geworden. Met nog ongeveer 1 week tot de wedstrijd ging ik naar Kelly toe, we bespraken wat ik met het geld zou kunnen doen, en hadden een leuk middagje. Aan het einde van de middag liet ik mijn buik zien. Ze vond hem zo te zien schitterend, ze was echt onder de indruk. Ik glimlachte, en hoopte dat de rijkelui-jury dat ook zou doen. De volgende dag liep ik trots de school binnen met een naveltruitje aan, ik voelde me echt weer heel lekker in mijn lichaam. Er hing een relaxte sfeer om me heen, totdat Kelly in de pauze op me afgelopen kwam. Ze had me “iets belangrijks” te vertellen, en ik luisterde aandachtig “Lies, je kunt nooit winnen!” Ik keek haar vreemd aan, en liet een schamper geluidje horen.“Ik heb 2 andere meisjes zien trainen, en hun buiken waren misschien niet heel veel beter dan die van jou, maar ze hadden perfecte acts ingestudeerd. Allemaal dansen en bewegingen, en andere meisjes die erachter dansten!” Ik slikte, en ging zitten. Eigenlijk wilde ik wel heel graag winnen, ik dacht even na en kwam al snel tot een oplossing. Het geld zou leuk zijn, maar écht nodig had ik het niet. Ik had immers genoeg te besteden. Ik wist dat Kelly en haar tweelingzus Anne allebei weinig te besteden hadden, net als hun ouders. Ik weet niet waarom ik aan hun dacht, maar ineens bleken zij degenen te zijn die mij konden helpen te winnen. Die middag liet ik ze bij me thuis komen, en ik zei: “Meisjes, ik heb een voorstel waarbij jullie de helft van mijn prijzengeld kunnen krijgen. Dat is 500 euro voor jullie allebei als ik win.” Ik zag lichtjes glinsteren in de ogen van Anna. En ik ging verder: “Kijk, ik ga mijn buik nog verder aftrainen, zodat hij er goed uitziet. Maar mijn buik zal pas echt opvallen, als er 2 dikkere buiken naast staan.” Lisa zei gelijk: “Ik snap wat je bedoelt, maar. Nouja, wij zijn wel redelijk dik, maar je moet iemand hebben die écht dik is.. dat lijkt me beter… ik bedoel.” Haar zus knikte instemmend.
Ik zei: “Het verschil moet natuurlijk zo groot mogelijk zijn, en ook daarvoor heb ik een idee bedacht.” Ik haalde even adem. “Jullie krijgen je geld, als jullie allebei 10 kilo aankomen” Ik zag Lisa nadenkend kijken, en ik ging verder. “Ik zal jullie helpen” En ik legde mijn zojuist verzonnen plannetje uit. Zij konden de hele vakantie bij mij thuis komen slapen, ik zou ze dan helpen met eten, en dat ze dan de hele dag op mijn computer konden rondhangen. De meisjes leken er eerst niet veel zin in te hebben, maar de gedachte aan 500 euro, veel eten, en een snelle computer lokte hun toch. De volgende dag begon ik met het bakken van taarten, en kopen van chips. Zelf at ik er niets van, en ik sportte tot laat in de avond. Ik heb in de laatste week de meisjes volgestopt met taarten, cakes, zakken chips, bakken snoep, liters cola.. En ik zag hoe de meisjes allebei griezelig snel aankwamen. 2 dagen voor de wedstrijd begonnen we met het oefenen van de act, en de buiken van beide meisjes waren erg dik en vadsig geworden.
De ochtend van de wedstrijd trainde ik nog een laatste beetje, om mijn spiertjes nét iets beter uit te laten komen. De meisjes aten vandaag verschrikkelijk veel, om hun buik lekker opgezwollen voor de wedstrijd te maken. Ze wilden eigenlijk niet meer, maar ik dwong ze de hele dag door om nog meer te eten. Die avond maakte ik me op om weg te gaan. Ik deed een lage broek aan, en een heel strak rood, gestreept shirtje erboven. Elk vormpje was door het shirtje te zien, wat eigenlijk wel heel mooi stond. Ik had express geen naveltruitje genomen, maar een gewoon truitje. Het leek me leuker als ik het uittrok, en pas dan iedereen mijn buik zou zien, dat zou wat meer spanning geven.. Over het shirt heen, deed ik net boven mijn navel een brede, witte riem. Daarover deed ik nog een leren jackje aan. Daarna maakte ik mezelf op, en deed mijn haar leuk. Ik had besloten dat ik allebei de meisjes hetzelfde zou kleden. Ze trokken een veel te strak groen truitje aan, wat al erg hoog ophield. Door de te strakke broek en het naveltruitje puilden hun buiken naar voren, wat ik natuurlijk met opzet zo gedaan had. Daarover trokken ze een rood vest aan. Waar “Fat-Girl” opstond. Ik mocht de tekst op de shirts gratis laten drukken, en dit leek me wel hilarisch.
Toen we onze jassen aanhadden, fietsen we weg, ik stuurde de meisjes nog snel even langs de MC-donald’s, en ze aten met tegenzin en grote quarterpounder op. Even later kwamen we aan op het stille veilingterrein. We wisten ongeveer waar we moesten zijn, en liepen door de noodingang van het gebouw. Ik zag ineens een paar fietsen staan, bij een soort roldeur. We zetten onze fietsen neer, en gingen door de deur. Er stond een jongen te wachten, die vroeg wie we waren, en wat we kwamen doen. Ik antwoordde dat we meededen met de wedstrijd, en de jongen wees ons de bruine deur. Toen we erdoor gingen stonden we in een ruimte waar gezellige muziek opstond, en hingen onze jassen snel aan de kapstok. Mijn leren jackje hield ik natuurlijk nog even aan. We liepen door ik meldde mezelf met m’n team. Ik werd gecontroleerd op de lijst van artiesten, en moest me toen gaan voorstellen bij de jury. We keken even rond achter de schermen, en liepen naar de jury die aan een tafel zaten vlak voor het podium. Achter de jurytafel rees een groot aantal banken en tribunes uit. Ik stelde mezelf voor, en had even een leuk praatje met de 6 jongeheren. Ik kende ze vaag, en wist dat drie ervan een miljonair als vader hadden. Toen ik klaar was, werden de deelnemers gevraagd om backstage te komen, zodat het publiek kon worden binnengelaten. En ongeveer een half uur nadat wij gearriveerd waren, zat er al een groot publiek in de zaal. Ik hoopte zo dat er geen politie kwam om alles af te blazen. Ik voelde me er onzeker over, maar al snel werd ik weer wat opgewekter. Ik zag namelijk een meisje staan, die als een soort hoer stond te dansen met haar lelijke, misvormde buik. Ik kon een grimas niet onderdrukken, en richtte me tot de meisjes. Nog een keer namen we snel onze act door, en toen gingen we klaar zitten op de banken. Ik zag dat er naast me ook redelijk mooie mensen zaten, maar veel buiken had ik nog niet gezien, vrijwel iedereen zijn lichaamsvormen bleven bedekt onder jassen en truien. Net als bij mij. Als eerste werd een meisje weggeroepen dat alleen was, en we volgden haar op het scherm. Ze had een mooie buik, maar hij was niet zo bijzonder, net als de act eigenlijk. Ze draaide een paar rondjes, en liep toen weg. Na nog 3 acts die eigenlijk van hetzelfde waren kwam er ineens een heel goede. Een meisje genaamd Yvonne ging op het podium staan, en liet haar grote bontjas afzakken. Ze had nu een losse, gerafelde spijkerbroek aan, en een grijs truitje. Toen ze het truitje in het publiek gooide, zag ik dat ze behoorlijk wat vet op haar buik had. Toch was het schitterend om te zien hoe ze ritmisch op de muziek bewoog, en het kleine buikje langzaam meetrilde. Er stonden 5 meisjes om haar heen te dansen, die allemaal een mooi strak buikje hadden. Yvonne zelf was gigantisch knap om te zien, en samen met de andere meisjes vormde dit een perfect totaalplaatje. Het publiek was laaiend enthousiast, en ik voelde mezelf toch ineens zenuwachtig worden. Maar ik had geen tijd om na te denken. Als 6e waren wij aan de beurt. We liepen lachend het podium op, en het geroezemoes stierf weg. De muziek ging langzaam draaien.

---
En toen kwamen die 3 meisjes op: Lisa, Kelly en Anna. Lisa stond in het midden, met de meisjes schuin achter haar. Ik zag hoe ze haar jas uitgooide, en een strak lichaam was te zien achter een shirt. Het was een mooi gestreept shirt. Het stond heel strak om haar lichaam heen. Ik zag haar mooie vormen, en langzaam bewoog ze haar lichaam in rondjes. Haar heupbenen staken heel mooi uit! De 2 meiden daarachter stonden te kijken, en dansten wat heen en weer. Ik zag dat ze allebei dik waren, en verbaasde me erover dat niemand anders had willen meewerken aan Lisa’s act. Ineens gooiden zij allebei hun rode truien achter zich neer. En ik zag hoe hun dikke buiken vooruitpuilden onder hun shirtjes uit. Ze gingen allebei tegen Lisa aanstaan, en ineens begon de muziek zwepend te slaan. Lisa gooide haar blonde haar in de lucht, en rukte haar shirt af. Een schitterende buik verscheen. Er zat geen grammetje vet op, en de spieren erin staken glimmend naar voren. De 2 dikke vetpensen aan de zijkant ervan overlapten de buik ineens, en Lisa glimlachte. Haar borsten staken nu over de bukkende meisjes uit. En ze schudde haar borsten tegen hun hoofden. De meisjes gingen zitten op zo’n manier, dat al het vet verdubbeld leek te zijn, en Lisa ging op de buiken van de meisjes zitten met haar strakke kontje. Ze duwde haar buik naar voren, en liep een rondje over het podium, terwijl de twee dikke meisjes hun buiken tegen haar buik aan probeerden te zwiepen. Lisa hief haar handen hoog op, en rekte zich uit. Haar lichaam stond zo strak dat het leek te knappen, en elk botje stak ver naar buiten. De dikke meisjes gooiden zich voor Lisa op de grond. En Lisa liet zich vallen op de dikke vetlagen. Toen stopte de muziek, en we begonnen luid te juichen. Deze act was meer dan fantastisch
--

Glimlachend pakten we onze kleren, en stralend liepen we van het podium af. Toen we in de kleedkamer een aantal zwijgende meisjes aantroffen, die me met open mond aanstaarden, veranderde mijn stralende gezicht in een gezicht van intens geluk. Ik had gewonnen.

Jeuk 06-04-2007 01:12

In ieder geval een stuk van respectabele lengte. Dat eeuwige scheten van 300 woorden die men hier laat kan ik niet uitstaan. Op zich, nou ja, ik zal me bij jou afzijdig houden van vloeken, daarmee heb je al een hele prestatie geleverd. Een paar dingen zijn niet helemaal lekker, (zoals prijzen een n-euro's bevatten. Dat is gewoon geen Nederlands) maar, och, fuck it. Schrijf jij maar lekker door. Probeer weer eens iets anders. Blijf nog maar even lekker spelen. Dat komt wel goed, wellicht.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.