Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   het 'zelf' doen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1845749)

edelsteentje123 29-10-2011 15:30

het 'zelf' doen
 
Hey, ik ben een meisje van 13 en vind het lekker om mezelf te vingeren... maar toch heb ik wat vragen: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik het spannend maak om mezelf te vingeren? het is lekker maar 'alleen' vingeren is niet meer spannend genoeg...
Hoe kan ik een orgasme krijgen als ik mezelf vinger? ik heb al vaak dingen geprobeerd om een orgasme te krijgen maarja... het lukt niet.
Hoelang moet je doorgaan om een orgasme te krijgen en wanneer weet je als je een orgasme krijgt? Tjaa, hoop dat jullie dat in woorden uit kunnen leggen...

oohjha, nog een vraagje.. Ik heb een filter op mn pc, dus willen jullie woorden zoals g e i l, c li. enz. op deze manier typen, anders kan ik mn eigen vraag niet meer teruglezen!!
Dankjee!

x.

Freyja 29-10-2011 16:47

Als je een orgasme hebt, weet je het wel. Hoe lang dat duurt, verschilt per persoon. Voor de meeste mensen geldt wel dat als ze iets heel erg lekker vinden en het gevoel hebben dat er iets opgebouwd wordt, je dan met datzelfde door moet gaan, anders ga je niet over het randje. (als mensen te snél klaarkomen, is het dus juist handig om even wat anders te gaan doen :P).

En spannender... je kunt misschien erotische verhalen lezen? Maar dat zal met filter op je computer wel lastig worden. Als je hitsige fanfiction zoekt kun je trouwens nog wel onder dat filter doorkomen denk ik, maar dan moet je wel Engels lezen.

edelsteentje123 29-10-2011 18:19

dankje en lang leve google vertalen :p

Jeppe2 29-10-2011 18:53

Een filter? L.

Sabir 29-10-2011 21:04

Dus orgasme komt wel door het filter maar ge il niet? :d

OT: Alleen jij weet wat je lekker vindt, en daar moet je dus zelf achterkomen door jezelf een beetje te 'ontdekken'.

Diamera 29-10-2011 21:49

Ja Sabir nou heb je het getypt en kan ze haar vraag niet meer lezen :D

OT: Hoe lang het duurt, weet ik niet. Uit ervaring kan ik je niets vertellen. Maar misschien heb je er toch wat aan.

In ieder geval: ontspannen. Ga gewoon rustig achterover liggen, zitten, whatever, en relax. En zorg ervoor dat je niet gestoord kunt worden, zodat je echt helemaal een moment voor jezelf hebt.

Denk lekker helemaal nergens aan, of aan iets wat jou opwindt, of pak een spiegel en kijk wat je daarbeneden uitvoert, of wat Freyja zei, lees desnoods een verhaal ofzo om in de stemming te komen.

Het is jouw lichaam, dus zoek op je gemak uit wat jij lekker vindt. Je kunt de plek variëren, in je vagina of juist rond je clitoris of misschien ook wel je dijen, je kunt druk variëren, beweging variëren, voorzichtig wrijven of cirkeltjes draaien, wat jij het prettigst vindt. Neem de tijd en zoek het uit, i guess :)

Pluis 30-10-2011 09:14

topic wat opgeschoond. zullen we het de TS niet onmogelijk maken om dit topic nog te bekijken door opzettelijk de woorden te typen waardoor het filter erop gaat?

Syori 30-10-2011 12:04

Oh en je vooral niet gaan focussen op een orgasme, dat werkt doorgaans alleen maar averechts. Verder wat Freyja en Diamera zeggen.

edelsteentje123 05-11-2011 08:21

jewel, ik kom er nog in!
Bedankt allemaal:D

gerben399 06-11-2011 22:36

of desnoods download je een filmpje om te zien hoe het spannender wordt . Als dat wel door filter komt

naam ingebruik 16-11-2011 00:29

ga op een proxy dan omzeil je je filter toch?

jeroen96 17-11-2011 12:42

www.websurfing.net

Zoek via hier en je zit onder je filter :P

bloeddd 17-11-2011 16:56

waarom moeten wij dit in godsnaam weten

Schizotiger 17-11-2011 22:44

Citaat:

bloeddd schreef: (Bericht 32106662)
waarom moeten wij dit in godsnaam weten

waarom moeten wij weten dat jij nat word van "dooie lijken"?

maar je was wel baas hoor, voor heel even. ;)

Lusi 18-11-2011 13:54

Citaat:

naam ingebruik schreef: (Bericht 32100538)
ga op een proxy dan omzeil je je filter toch?

Dit mag geloof ik niet. (edit: vanuit het forum gezien)


En wat betreft alle tips: je zult toch echt zelf moeten ontdekken wat je spannend vindt. Meisjes houden gemiddeld minder van beeldmateriaal, en bedenken eerder een heel verhaal rond een van hun crushes. Verder kun je natuurlijk niet alleen je vingers gebruiken, maar ook een waterstraal of voorwerpen (waarbij je natuurlijk goed moet opletten wat je dan gebruikt).

Amnesia16 19-11-2011 21:44

Gewoon ff dikke po.rno fil;m kijken

steffaboy 19-11-2011 23:44

snel dat filer verwijderen

All Out Of Love 20-11-2011 16:57

Ik zou eens naar je ouders stappen en vragen waarom dat filter er uberhaupt opzit.

ikbenhetmiss 21-11-2011 20:02

of je kunt het laten doen door iemand anders
hahahahahahaha

Loempiavouwer 22-11-2011 23:38

niet grappig.

NoID87 23-11-2011 02:05

Citaat:

edelsteentje123 schreef: (Bericht 32050709)
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik het spannend maak om mezelf te vingeren?

mij uitnodigen

Telesmurf 29-11-2011 15:47

Masturbatie
 
Hoe zou ik kunnen klaarkomen bij het masturberen?

*O*

Telesmurf 29-11-2011 15:47

Met gewoon vingeren lukt het niet...

bierkoning 29-11-2011 15:56

Zoek wat extra stimulatie dan, vibo? douchekop ? En ga gewoon lekker op onderzoek uit wat jezelf het lekkerst vind.

Vowel 29-11-2011 18:34

Wat bedoel jij met vingeren? Doe je dan alleen je vinger in je vagina? Want eigenlijk moet je je richten op je clitoris. Die zit net daar waar je binnenste schaamlippen beginnen (ietsje erboven). Wat je moet uitvinden is wat jij het fijnst vindt. Directe aanraking, of stimulatie van het gebied eromheen. Als iets lekker voelt, moet je daar mee doorgaan. Probeer dan de druk iets te verhogen, of iets sneller te bewegen. Maak het eventueel nat met speeksel als het te gevoelig is voor directe aanrakingen. Op een gegeven moment zou het gevoel moeten opbouwen, als het ware. Zodra je in de goede richting zit voel je dit vanzelf. :)

En ga er niet meteen allemaal speeltjes bijhalen zoals hierboven wordt aangeraden. Probeer het eerst eens helemaal zelf te doen. Zodra je weet dat je het kunt, en hoe, dan kun je met allerlei andere dingen gaan experimenteren. Je zou bijvoorbeeld wel tijdens het masturberen alsnog een vinger in je vagina kunnen doen, of twee.

Er is geen "goede" manier om het te doen. Iedereen heeft een eigen manier. En probeer je vooral niet te focussen op alleen het orgasme. Als het lekker is, is dat toch al heel mooi? En als je ontspannen bent en kunt genieten zonder steeds te "moeten" klaarkomen zal het al een stuk makkelijker gaan. Iedere vrouw moet haar eigen lichaam verkennen en ontdekken wat ze lekker vindt, dus als jij dit ook gewoon goed komt het allemaal goed. (Y)

Em. 29-11-2011 20:59

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 32144495)
Wat bedoel jij met vingeren? Doe je dan alleen je vinger in je vagina? Want eigenlijk moet je je richten op je clitoris. Die zit net daar waar je binnenste schaamlippen beginnen (ietsje erboven). Wat je moet uitvinden is wat jij het fijnst vindt. Directe aanraking, of stimulatie van het gebied eromheen. Als iets lekker voelt, moet je daar mee doorgaan. Probeer dan de druk iets te verhogen, of iets sneller te bewegen. Maak het eventueel nat met speeksel als het te gevoelig is voor directe aanrakingen. Op een gegeven moment zou het gevoel moeten opbouwen, als het ware. Zodra je in de goede richting zit voel je dit vanzelf. :)

En ga er niet meteen allemaal speeltjes bijhalen zoals hierboven wordt aangeraden. Probeer het eerst eens helemaal zelf te doen. Zodra je weet dat je het kunt, en hoe, dan kun je met allerlei andere dingen gaan experimenteren. Je zou bijvoorbeeld wel tijdens het masturberen alsnog een vinger in je vagina kunnen doen, of twee.

Er is geen "goede" manier om het te doen. Iedereen heeft een eigen manier. En probeer je vooral niet te focussen op alleen het orgasme. Als het lekker is, is dat toch al heel mooi? En als je ontspannen bent en kunt genieten zonder steeds te "moeten" klaarkomen zal het al een stuk makkelijker gaan. Iedere vrouw moet haar eigen lichaam verkennen en ontdekken wat ze lekker vindt, dus als jij dit ook gewoon goed komt het allemaal goed. (Y)

Dat. (Y)

bierkoning 30-11-2011 12:41

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 32144495)
Wat bedoel jij met vingeren? Doe je dan alleen je vinger in je vagina? Want eigenlijk moet je je richten op je clitoris. Die zit net daar waar je binnenste schaamlippen beginnen (ietsje erboven). Wat je moet uitvinden is wat jij het fijnst vindt. Directe aanraking, of stimulatie van het gebied eromheen. Als iets lekker voelt, moet je daar mee doorgaan. Probeer dan de druk iets te verhogen, of iets sneller te bewegen. Maak het eventueel nat met speeksel als het te gevoelig is voor directe aanrakingen. Op een gegeven moment zou het gevoel moeten opbouwen, als het ware. Zodra je in de goede richting zit voel je dit vanzelf. :)

En ga er niet meteen allemaal speeltjes bijhalen zoals hierboven wordt aangeraden. Probeer het eerst eens helemaal zelf te doen. Zodra je weet dat je het kunt, en hoe, dan kun je met allerlei andere dingen gaan experimenteren. Je zou bijvoorbeeld wel tijdens het masturberen alsnog een vinger in je vagina kunnen doen, of twee.

Er is geen "goede" manier om het te doen. Iedereen heeft een eigen manier. En probeer je vooral niet te focussen op alleen het orgasme. Als het lekker is, is dat toch al heel mooi? En als je ontspannen bent en kunt genieten zonder steeds te "moeten" klaarkomen zal het al een stuk makkelijker gaan. Iedere vrouw moet haar eigen lichaam verkennen en ontdekken wat ze lekker vindt, dus als jij dit ook gewoon goed komt het allemaal goed. (Y)

ik ben natuurlijk ook geen vrouw, maar mooi verwoord!

Em. 02-12-2011 13:00

Ik heb de twee topics van jullie 'het 'zelf' doen' en 'masturberen' (als ik me goed herinner :O) samengevoegd omdat het vrijwel over hetzelfde gaat (namelijk: klaarkomen als meisje bij het masturberen). Dus zie dit als algemeen topic daarover, zoiets. :Y Al denk ik dat het grootste deel van de antwoorden nu ook wel (bij elkaar) in dit topic zal staan.

edelsteentje123 03-12-2011 08:06

@Vowel bedankt, hier heb ik veel aan :)

fizzle-fluffy 05-12-2011 15:33

Waarom zou je niet mogen experimenteren met andere dingen dan je vingers als het met je vingers niet lekker is? :confused:

Vowel 05-12-2011 16:09

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 32159751)
Waarom zou je niet mogen experimenteren met andere dingen dan je vingers als het met je vingers niet lekker is? :confused:

Ik bedoelde ook niet dat het niet "mag." Ik vind het alleen een beetje drastisch dat je meteen met bananen, dildo's en tandenborstels aan de gang gaat als het niet meteen lukt met je handen. ;)

Met je handen je eigen lichaam verkennen en erachter komen welke plekjes fijn voelen, welke plekjes niet, wat lekker is en wat niet, welke druk, welke bewegingen, etc.. dat is toch vrij normaal, lijkt me..

Bovendien heb ik wel vaker meegemaakt dat vooral jonge meiden bij de term "vingeren" al snel denken aan "je vinger in je vagina stoppen" - en hoewel dat er wel bij kan, is dat natuurlijk niet dé manier om te masturberen en een orgasme te krijgen. Vandaar dat ik dat er even bij haalde. :o

Edit: Overigens gaf de TS aan dat het wél lekker is, maar ze geen orgasme kan krijgen, dus mijn reactie kwam vanuit die hoek..

Hellraider 05-12-2011 21:25

Hahahah volgens mij komt ze er niet meer in door jullie. Woorden als vingeren en schaamlippen en orgasme houd dat filter wel tegen ;p

steffanx3 18-12-2011 22:32

Waarom laat je het niet een ander doen....
Als het toch verveeld?

edelsteentje123 22-12-2011 16:49

ik kokm er nog in hoowr, (dacht laat ff wat horen:$)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.